;
coinex

پرچمدار بعدی وان پلاس با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود

وان پلاس که به تولید گوشی‌های پرسرعت اقتصادی معروف است، پرچمدار خود را به زودی روانه بازار می‌کند. پرچمدار بعدی وان پلاس به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد.

شرکت وان پلاس خبری مهم را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد. این شرکت در پست منتشر شده، خود را جزو اولین برندهای تولیدکننده گوشی موبایل دارای پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی کرده است. پرچمدار بعدی وان پلاس در تابستان 2022 به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی وان پلاس

شرکت وان پلاس از سال 2021 تاکنون از استراتژی بازاریابی خاصی برای فروش محصولات خود استفاده می‌کند. این شرکت ماهانه اطلاعات اندکی درباره گوشی جدید خود منتشر کرده و با اینکار هیجان و اشتیاق به خرید را در کاربران افزایش می‌دهد. OnePlus از سیاست ذکرشده برای عرضه پرچمدار جدید خود نیز پیروی کرده است.

پرچمدار بعدی وان پلاس با پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود

نام پرچمدار بعدی وان پلاس هنوز مشخص نیست؛ اما شایعاتی مبنی بر ساخت OnePlus 10 Ultra به همراه پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 توسط این شرکت به گوش می‌رسد. از آنجایی که هم اکنون در فصل دوم سال 2022 قرار داریم، ممکن است پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس با نام OnePlus 10RT ،OnePlus 10T و یا OnePlus 10T Pro روانه بازار شود.

گوشی‌های مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 در سال 2022

علاوه بر وان پلاس، دو شرکت بزرگ Asus و Realme نیز پرچمدار بعدی خود را در سال 2022 با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهند کرد. شرکت Realme با تولید گوشی Realme GT 2 Master Explorer Edition، خود را به عنوان اولین شرکت تولیدکننده گوشی موبابل با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی کرده است.

شرکت ایسوس نیز اعلام کرد گوشی‌های سری 6 ROG،‌ اولین گوشی‌های گیمینگ مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 خواهند بود. هر دو برند ذکرشده، ماه آینده پرچمدار جدید خود را در کشور چین منتشر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرچمدار بعدی وان پلاس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر