;
coinex

اوپن سی بازار جدید Seaport را راه‌اندازی می‌کند

مارکت پلیس توکن‌های غیرمثلی (NFT) اوپن سی، از بازار جدید Seaport رونمایی کرد. پروتکل این مارکت پلیس Web3 امکان خرید و فروش ایمن NFTها را به کاربران می‌دهد.

تیم OpenSea در روز جمعه پست مهمی را در وبلاگ خود منتشر کرد. در این پست به این نکته اشاره شده است که کاربران Seaport امکان خرید NFTهای مورد علاقه خود با دارایی‌های غیر از اتریوم را خواهند داشت. با توجه به اعلامیه منتشر شده توسط پلتفرم OpenSea، کاربران با عرضه نمادهای ETH ،ERC20 ،ERC721 و ERC1155 قادر به خرید NFT خواهند بود.

امکانات بازار جدید Seaport

در بازار جدید Seaport کاربران می‌توانند قسمت دلخواه خود از یک کلکسیون NFT را خریداری کنند. این پلتفرم همچنین از قابلیت انعام‌دهی نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت یک محدودیت کوچک دارد. میزان انعام نبایست از قیمت اصلی NFT بیشتر باشد.

اوپن سی بازار جدید Seaport را راه‌اندازی می‌کند

تیم Seaport اعلام کردند که OpenSea در کارهای مدیریتی و اجرایی پروتکل Seaport نقشی ندارد. سی پورت نیز همانند بسیاری دیگر از پروژه‌ها، یک پروژه اشتراکی به شمار می‌رود. تیم Seaport در ادامه افزود:

با افزایش پذیرش پروتکل و تکامل موارد کاربردی توسط توسعه‌دهندگان، همه اشخاص مسئول حفظ امنیت یکدیگر هستند.

ابهامات کاربران در زمینه با Seaport

برخی از کاربران در رسانه‌های اجتماعی در مورد مفاهیم موجود در پروتکل جدید Seaport ابهامات خود را مطرح کردند. کاربر توییتری با نام EffortCapital خواستار مقایسه میان پلتفرم سی پورت با 0x v4 NFT شد. کاربر دیگری نیز درباره تأثیر معامله همزمان NFTها و ETH در فرم‌های مالیاتی ابهامات خود را مطرح کرد.

OpenSea در ماه آوریل اعلام کرد که aggregator Gem مارکت پلیس را خریداری کرده است. هدف aggregator Gem، بهبود تجربه کاربری افراد ماهر حوزه NFT خواهد بود. Gem به صورت یک محصول جداگانه عرضه خواهد شد.  اوپن سی قصد دارد ویژگی‌های جم نظیر ابزار collection floor price sweeping و رتبه‌بندی بر اساس نادر بودن NFT را با یکدیگر ترکیب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی بازار جدید Seaport توسط پلتفرم اوپن سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر