;
coinex

شیائومی از هدفون ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو رونمایی کرد

شیائومی در رویداد امروز از هدفون ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو رونمایی کرد. اما چه اطلاعاتی درباره هدفون ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو در دست داریم؟

دو  هدفون بی‌سیم شیائومی ساعاتی پیش در مراسم رونمایی این کمپانی معرفی شدند. این دو محصول در آینده با قیمت‌هایی مناسب وارد بازار خواهند شد. برای آشنایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دو محصول جدید شیائومی همراه ما باشید.

مشخصات هدفون ردمی بادز 4

اگر بخواهیم طراحی این محصول را در نظر بگیریم، باید گفت که ظاهر این محصول نسبت به نسل پیشین تغییری نداشته است. ردمی بادز ۴ از درایورهای پویای ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند و در هر ایرپاد دو میکروفن برای مکالمه تعبیه شده است.

این هدفون بی‌سیم از قابلیت ANC تا ۳۵ دسی‌بل برای حذف صداهای مزاحم اطراف پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن، حالت‌های دیگری مانند Ambient و transparency دوگانه را برای بهتر شنیدن صدای اطراف در این محصول دیده می‌شود.

این محصول به نسبت طول عمری باتری خوبی دارد که با در نظر گرفتن کیس شارژ به ۳۰ ساعت می‌رسد. یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول، ضد آب بودن آن است. به علاوه، Redmi Buds 4 دارای گواهی ضدگردوغبار ip54 و نسخه‌ی بلوتوث نیز ۵.۲ است. قیمت این محصول در حالت پیش فروش حدود ۳۰ دلار و در حالت خرده فروشی ۳۵ دلار خواهد بود.

مشخصات هدفون ردمی بادز 4 پرو

هدفون ردمی بادز 4

همانطور که انتظار می‌رود، نسخه پرو هدفون Redmi Buds 4 قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهتری در چنته دارد. این محصول از کاهش نویز فوق‌العاده عمیق 43dB (۴۳ دسی‌بل) پشتیبانی می‌کند که در هدفون‌های ردمی دیگر بهترین و بیشترین میزان حذف نویز است. جالب است بدانید این قابلیت برای از بین بردن صدای باد نیز کار می‌کند؛ ویژگی که در بین هدفون‌های بالا رده به کار می‌رود.

این محصول برای مکالمه و حذف نویز در هر ایرپاد سه میکروفن کار گذاشته است؛ بنابراین از بادز 4 پرو انتظار می‌رود صدا را شفاف و رسا منتقل کند. Redmi Buds 4 پرو برای پخش موسیقی از درایورهای فعال دوگانه ۶ و ۱۰ میلی‌متری بهره برده که به‌لطف آن‌ها صدای داینامیک دوگانه HiFi به گوش خواهد رسید.

این هدفون‌ بی‌سیم را می‌توان برای گیمینگ نیز مناسب دانست چراکه شدیداً تأخیر صدا را کاهش داده و آن‌را به ۵۹ میلی‌ثانیه رسانده است؛ البته قابل ذکر است این قابلیت تنها با دو گوشی ردمی k50 پرو ردمی نوت 11t سنجیده شده نمی‌توان گفت آیا بر روی دیگر گوشی‌ها نیز تاخیر صدا همینقدر کم است یا خیر.

از دیگر ویژگی‌های این بادزها که آن را در رده هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار قرار می‌دهد، می‌توان به صدای مجازی ۳۶۰ درجه اشاره کرد که نمونه آن در بادز‌های پرچم‌دار سامسونگ و سونی دیده شده بود. طول عمر باتری این هدفون بی‌سیم به تنهایی و بدون حساب کیس 9 ساعت بوده که فوق‌العاده است و با احتساب کیس شارژ، طول عمر باتری آن به ۳۶ ساعت می‌رسد.

احتمالا این محصول با گواهی ip54 و نسخه‌ی بلوتوث ۵.۳ در دو رنگ سفید و مشکی پیش فروش خود را از هفته دیگر آغاز کند و قیمت این بادز نیز در پیش فروش حدود 56 دلار خواهد بود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این دو هدفون چیست؟ به نظر شما این محصولات ارزش خرید دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر