;
coinex

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی ، تحصیل و مهاجرت

اگر قصد مهاجرت، مسافرت و یا تحصیل در خارج از کشور را دارید همراه ما باشید تا گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی ، تحصیل و مهاجرت را به شما معرفی کنیم.

به نظر شما گرانترین شهر برای مسافرت در سال 2022 کدام شهر است؟ شهرهای بسیاری در جهان هستند که می‌توان آنها را برای مهاجرت، تحصیل و یا مسافرت انتخاب کرد اما بهتر است قبل از هر چیزی در مورد شرایط زندگی در این شهرها اطلاعاتی به دست آورد.

بهتر است در ابتدا گران ترین شهر برای تحصیل در سال 2022 را شناسایی کرد و سپس نسبت به تحصیل در گران‌ترین یا ارزان‌ترین شهر تصمیم گرفت. اگر قصد مهاجرت هم دارید بهتر است براساس بودجه خود عمل کرده و گرانترین شهر برای مهاجرت 2022 را مشخص کنید و سپس تصمیم بگیرید که به شهر ارزان سفر می‌کنید یا گران.

سفر به گرانترین شهرهای جهان فقط به‌منظور زندگی، تحصیل یا مهاجرت نیست و نمی‌توان جذابیت‌های توریستی این شهرها را نادیده گرفت. بسیاری از این شهرها به‌دلیل امکاناتی که در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهند، به‌ شهرهای گران‌ معروف شدند و همین امکانات رفاهی می‌تواند توجه بسیاری از گردشگران را به‌خود جلب کند.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

در ادامه گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی ، تحصیل و مهاجرت معرفی شده‌اند. شما می‌توانید برای دستیابی به اطلاعات کامل‌تر درباره این موضوع به درستی تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید مقاله بهترین کشورها برای مهاجرت کاری را نیز مطالعه کنید.

گرانترین شهر برای مسافرت در سال 2022

یکی از مفرح‌ترین کارهایی که هر فرد می‌تواند انجام دهد سفر است؛ انتخاب گران ترین شهرهای توریستی جهان بر چه مبنا است؟ این محاسبات از قیمت اقامت در هتل شروع می‌شود تا هزینه ماشین، تفریحات لاکچری و البته غذاهایی که مصرف می‌شود.

بهتر است بدانید که شهرهای پربازدید اروپایی جزء گران‌ترین شهرهای توریستی دنیا هستند. در ادامه گرانترین شهرها برای مسافرت در سال 2022 معرفی شده‌ است؛ از جمله این شهرها می‌توان دبی، پاریس، مونته کارلو، سوئیس، دوبلین، آمستردام، سنگاپور، موناکو، ریودوژانیرو، هنگ‌کنگ، اسلو، لندن و … را نام برد. تعدادی از این شهرها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

دبی

دبی که زمانی بیابانی بی‌آب ‌و علف بود به لطف تجارت نفت، امروزه به یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان تبدیل شده است. این شهر ثروتمند با وجود آسمان‌خراش‌های عظیم که یک نمونه آن به نام برج خلیفه با 160 طبقه، بلندترین سازه ساخت بشر در دنیاست، تفریحات لاکچری، آب‌نماهای دیدنی، مراکز خرید لوکس، فستیوال‌ها و جشنواره‌های هنری و ورزشی و صدها فعالیت دیگر توانسته خود را در صنعت گردشگری به ابر قدرتی جهانی تبدیل کند و گرانترین شهر برای مسافرت در سال 2022 باشد.

خوشبختانه سفر به این شهر جذاب بسیار آسان است و اسنپ‌تریپ خدمات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با رزرو پرواز خارجی اسنپ تریپ به‌سادگی بلیط هواپیما تهیه کنید و از خدمات خرید بلیط هواپیمای خارجی و داخلی اسنپ تریپ بهره‌مند شوید.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

مونته کارلو

مونته کارلو همیشه در لیست شهرهای گران‌قیمت و لوکس جهان قرار داشته است. در واقع مونت‌کارلو نام منطقه‌ای اعیان نشین در موناکو است.

گشت‌و‌گذار در این شهر گران‌قیمت مطمنا جیب شما را خالی خواهد کرد. شاید برایتان سخت باشد اما محبوب‌ترین جاذبه این کشور کازینو د مونتو مارله است که برای ورودی آن باید 11 دلار هزینه پرداخت کنید.

پاریس

شهر عشاق، شهر نور و عشق، پاریس یکی از محبوب‌ترین و در عین حال گرانترین شهر برای مسافرت در سال 2022 در دنیا است. تمامی جاذبه‌های اصلی این شهر هزینه ورودی دارند و رستوران‌های آن نیز هزینه سنگینی روی دستتان می‌گذارند.

دوبلین

دوبلین یکی دیگر از گران‌قیمت‌ترین مقاصد سفر در بین کشورهای اروپایی است. پایتخت ایرلند که به زندگی پرجنب‌و‌جوش شبانه و مناظر طبیعی فوق‌العادش مشهور است مقصد ارزانی برای گردشگران نیست. در دوبلین قیمت هتل‌ها بسیار بالا است و برای خوردن یک نوشیدنی باید حدود 5 یورو پرداخت کنید.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

آمستردام

از موزه‌های کلاس جهانی تا زندگی شبانه و کانال‌های آبی آمستردام این شهر را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای جهان برای گردشگران تبدیل کرده است، اما افسوس که این شهر گران است و صرفه اقتصادی برای سفر ندارد.

در آمستردام هزینه موزه‌ها و حتی هتل‌های نوپا بسیار بالا است و هر فعالیت ممنوعی که انجام دهید منجر به پرداخت هزینه اضافی برای شما خواهد شد. این شهر گرانترین شهر برای مسافرت در سال 2022 است.

اسلو

اسلو یکی دیگر از گران‌ترین کشورهای توریستی جهان است. با توجه به این‌که هزینه‌های زندگی، از جمله هزینه‌ی خرید یا اجاره مسکن مواد‌غذایی، پوشاک و اقامت هتل در این شهر بسیار بالا است این شهر نیز در فهرست گران‌ترین شهرهای جهان قرار می‌گیرد. سطح درآمد‌ها و رفاه اجتماعی در این کشور از رتبه بالایی برخوردار است.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

لندن

لندن جایی است که باید حسابی حواستان به دخل‌وخرجتان باشد و گرنه حسابی شوکه خواهید شد. حتما قبل از سفر یک برنامه‌ریزی دقیق در مورد انتخاب محل اقامت، خورد ‌و خوراک و هزینه برای بازدید از جاذبه‌های این شهر داشته باشید.

گران ترین شهر برای تحصیل در سال 2022

اگر قصد تحصیل در یکی از شهرهای خارج از کشور را دارید نگران نباشید ما به شما کمک می‌کنیم تا شهری مناسب برای تحصیل را انتخاب کنید. با بررسی و معرفی گران ترین شهر برای تحصیل در سال 2022 و همچنین ارزان‌ترین شهرها همراه ما باشید.

سالانه دانشجویان زیادی برای تحصیل در دانشگاه‌های با کیفیت و تراز اول جهانی روانه شهرهای مختلف جهان می‌شوند. کشورهای زیادی دارای دانشگاه‌های برتر هستند و همگی استانداردهای بالای آموزشی در سطح جهانی دارند که باعث شده اولویت اول دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی باشند.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

شهرهایی چون بوستون، نیویورک، سانفرانسیکو، شیکاگو، لندن، سیدنی، ملبورن، مادرید، بریستول، منچستر، تورنتو، بارسلون، سنگاپور، توکیو، سئول، آمستردام، پاریس، میلان، لیون، مونیخ، پکن، برلین، شانگهای و … از جمله گران ترین شهر برای تحصیل در سال 2022 هستند.

در این بین یکی از کشورهای مهم و گران برای ادامه تحصیل کشور انگلستان است که بسیاری علاقه دارند در این کشور به تحصیل بپردازند. اگر شما هم علاقه دارید در کشورانگلستان به ادامه تحصیل بپردازید در ادامه همراه ما باشید.

شهرهای گران و پرهزینه، تاثیر زیادی بر هزینه کلی زندگی یک دانشجو در انگلستان و شرایط او در طول دوران تحصیلی خواهد داشت. از جمله گرانترین شهرهای انگلستان برای تحصیل و زندگی دانشجویی می‌توان لندن، کمبریج، آکسفورد، برایتون، باث، ردینگ، ادینبورگ، بیرمنگام، اکستر، اباردین و … را نام برد. تعدادی از شهرهای گران انگلستان در ادامه بررسی شده‌اند.

لندن

لندن از شهرهای پرجمیعت انگلستان که گرانترین شهر انگلستان به شمار می‌رود. لندن پایتخت انگلستان بوده و هزینه‌هایش نیز مانند پایتخت اکثر کشورهای جهان نیز زیاد است.

آکسفورد

آکسفورد یکی از شهرهای تاریخی انگلستان است که بیشتر با دانشگاه خود شهرت دارد و دانشجویان بسیاری در سطح جهان علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه این شهر هستند. علاوه بر دانشگاه آکسفورد دانشگاه دیگری به نام بروکس آکسفورد در این شهر قرار دارد.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی
گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

کمبریج

شهر کمبریج یکی از شهرهای دانشگاهی انگلستان بوده که در فاصله‌ی کمی از شهر لندن واقع شده است. دو دانشگاه کمبریج و آنگلیا راسکین در این شهر قرار دارند و از جمله شهرهایی بوده که جمیعت دانشجویان در آن بسیار است.

برایتون

شهر برایتون یکی از شهرهای زیبا و ساحلی انگلستان بوده و به جهت توریستی بودن این شهر هزینه‌های زندگی در این شهر نیز بالا است. علاوه بر دانشگاه برایتون، دانشگاه ساکس نیز یکی از دانشگاه‌های برتر انگلستان بوده که در این شهر واقع شده است.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی
گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

باث

باث از شهرهای قدیمی و زیبا در جنوب غربی انگلستان است. اقتصاد باث بیشتر بر پایه صنایع تولید مانند تولید مبلمان و جرثقیل و… است. دانشگاه باث و باث اسپا، دو دانشگاه این شهر گران هستند.

البته در انگلستان شهرهای ارزان نیز وجود دارند که آموز‌ش‌های فوق العاده با کیفیت به دانشجویان ارائه می‌دهند. از جمله این شهرها می‌توان بلفاست، شفیلد، کاردیف، منچستر، نیو کاسل، لیدز، ناتینگام، سوتامپتون، لیورپول، نورویچ و … را نام برد.

گرانترین شهر برای مهاجرت 2022

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد مهاجرت دارند بهتر است در ابتدا و قبل از مهاجرت محل مورد نظر برای مهاجرت خود را انتخاب کرده و سپس نسبت به مهاجرت اقدام کنید.

در ادامه گرانترین شهر برای مهاجرت 2022 آمده است. اگر توانایی مهاجرت به این شهرها را به دلیل گران بودن ندارید می‌توانید شهرهایی دیگر که هزینه آنها ارزان است را انتخاب کنید.

از جمله گران‌ترین شهرها برای مهاجرت می‌توان هنگ کنگ (چین)، توکیو (ژاپن)، سنگاپور، سئول (کره جنوبی)، لواندا (آنگولا)، شانگهای (چین)، انجامنا (چاد)، پکن (چین)، برن (سوییس)، ژنو (سوییس)، شنژن (چین)، نیویورک سیتی (ایالات متحده)، کپنهاگن (دانمارک)، گوانگژو (چین)، تل آویو (اسراییل)، مسکو (روسیه)، لیبروایل (گابن)، برازاوایل (جمهوری دموکراتیک کنگو)، شهرهای کانادا، آمریکا و … را نام برد.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی
گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

در ادامه تعدادی از این شهرها که گرانترین شهر برای مهاجرت 2022 هستند بررسی شده‌اند.

اگر فکر می‌کنید که زندگی در شهرهای آسیایی ارزان‌تر از زندگی در همتایان اروپایی است کاملاً در اشتباه هستید. بر اساس آماری که توسط موسسه مشاور بین المللی Mercer منتشر شده است، برخی از شهرهای آسیایی اکنون جزو گران‌ترین شهرهای جهان برای مهاجرت دائم یا مهاجرت کاری هستند.

در صدر این فهرست شهر هنگ کنگ قرار دارد که سال گذشته نیز در رتبه اول فهرست قرار داشت. قرار گرفتن در صدر گران‌ترین شهرهای جهان برای شهری که حتی داشتن یک فضا برای پارک ماشین نزدیک به 760.000 دلار هزینه خواهد داشت جای تعجب ندارد.

از 10 شهر گران قیمتی که توسط موسسه مذکور در صدر فهرست قرار گرفته‌اند، 7 شهر در آسیا قرار دارند. در این رده بندی شهرهای آسیایی توکیو، سنگاپور، سئول، شانگهای و پکن به ترتیب در رتبه‌های دوم، چهارم، پنجم، هفتم و نهم قرار گرفته‌اند.

شهر اروپایی زوریخ در سوییس در رتبه سوم، لواندا، پایتخت آنگولا در رتبه ششم، انجامنا در چاد در رتبه هشتم و برن در سوییس نیز در رتبه دهم قرار دارند. به عقیده یکی از مدیران این موسسه بخش زیادی از علت قرار گرفتن کشورهای اکثراً آسیایی در این رده بندی به رونق اقتصادی در این شهرها باز می‌گردد.

لواندا آنگولا

یوون تریبر، از مدیران ارشد مرسر در این باره چنین می‌گوید: مقررات کنترل مالی قوی تر چین، اقتصاد در حال شکوفایی و تلاش برای داشتن یوآن چین به عنوان یک واحد پولی بین المللی باعث شده که شهرهای چینی در این رتبه بندی بالا بیایند. با این وجود، بالا رفتن هزینه زندگی درنقاط دیگری در جهان باعث شده که شهرهای ژاپنی و به خصوص ناگویا و اوزاکا در رتبه بندی امسال افت فاحشی داشته باشند.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی
گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

هنگ کنگ

این رتبه بندی به عنوان منبعی معتبر و قابل اعتماد برای کمک به کمپانی‌های بین المللی جهت برآورد هزینه‌های مربوط به کارمندانشان در کشورهای دیگر تهیه شده است. فهرست یاد شده نشان می‌دهد که رتبه شهرهای ایالات متحده نسبت به سال‌های گذشته و در اثر کاهش ارزش مبادله ای دلار در برابر دیگر رازهای رایج بین المللی تنزل پیدا کرده است.

اغلب شهرهای حاضر در خاورمیانه نیز شاهد تنزل رتبه در فهرست گران ترین شهرهای جهان بوده‌اند که اغلب به دلیل کاهش اجاره‌ها بوده است. گران ترین شهر خاورمیانه‌ای در این فهرست شهر تل آویو است که رتبه شانزدهم را در اختیار دارد.

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی
گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی

در این مطلب به بررسی و معرفی گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی پرداختیم. اگر به دنبال گرانترین شهرها برای مسافرت در سال 2022 هستید و یا مایل هستید گران ترین شهر برای تحصیل در سال 2022 را پیدا کنید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. علاوه بر تحصیل و مسافرت، گرانترین شهر برای مهاجرت 2022 نیز معرفی شده است.

سوالات متداول

گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی کدام‌ها هستند؟

در این مطلب گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی ، تحصیل و مهاجرت معرفی شدند. اگر قصد تحصیل، مهاجرت یا مسافرت دارید می‌توانید در ابتدا با خواندن این مطلب به اطلاعات لازم دست یابید و جوانب کار را بسنجید در ادامه می‌توانید به درستی تصمیم بگیرید. گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی ، تحصیل و مهاجرت که در اینجا مورد بررسی قرار گرفتند می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد گرانترین شهرهای 2022 برای زندگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر