;
coinex

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 ؛ چهار مورد از بهترین تبلت‌های برند شیائومی

شیائومی یکی از محبوب‌ترین برندهایی است که در ایران وجود دارد. ما در این نوشتار، قصد داریم به بررسی بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 بپردازیم.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 شامل موارد بسیاری می‌شود که ما در این مقاله از تکراتو، قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم. با پیشرفت روزافزون دنیای فناوری، استفاده افراد از گوشی‌های همراه، تبلت، رایانه و سایر اقلام تکنولوژی نیز افزایش یافته است. به همین دلیل هم ما در این نوشتار، برخی از بهترین و محبوب‌ترین تبلت‌های برند شیائومی را شرح می‌دهیم. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند که در این بازار شلوغ، یک تبلت کاربردی و مناسب خریداری کنید.

تبلت، یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل دیجیتالی است که برای موارد زیادی کاربرد دارد. با استفاده از تبلت‌ها، شما می‌توانید از تمام ویژگی‌های گوشی همراه و لپ‌تاپ بهره‌مند شوید. ازآنجاکه تبلت‌ها اندازه بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های موبایل دارند، به شما این امکان را می‌دهند که برای کارهای پیشرفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید. به همین دلیل هم ممکن است هرکسی به دنبال خرید یک تبلت کاربردی و عالی باشد.

همان طور که می‌دانید، شیائومی یکی از برندهای بسیار محبوب در ایران به شمار می‌رود که برای اولین‌بار، در کشور چین عرضه شد. این برند بیشتر از ده سال است که تجهیزات متفاوت تکنولوژی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت با ارائه قابلیت‌های جذابی به محصولات خود، گوشی‌های همراه و تبلت‌های کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل هم افراد بسیار زیادی قصد خرید تبلتی از این برند را دارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

قبل از این‌که بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 را بشناسید، بهتر است اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید. بعد از این‌که برند اپل تبلت‌های خود با نام آی‌پد (iPad) به بازار عرضه کرد، شرکت‌های کمتری قصد تولید تبلت‌های اندرویدی داشتند و به همین دلیل هم تعداد دستگاه‌های کمتری با سیستم‌عامل اندروید در بازار وجود دارد. بااین‌حال، آی‌پدها بسیار گران‌قیمت هستند و هرکسی توانایی خرید آن‌ها را ندارد. به همین دلیل هم سایر برندها دست به ساخت تبلت‌های اندرویدی زدند.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

برای مثال، تبلت‌های برند شیائومی محصولات بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که تقریباً هرکسی می‌تواند آن‌ها را خریداری نماید. این برند با ساخت تبلت در اندازه‌های مختلف‌، تجربه جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است. به همین دلیل هم دستگاه‌های برند شیائومی با سایر برندها تفاوت‌های زیادی دارند و شما می‌توانید از قابلیت‌های جذاب آن‌ها بهره‌مند شوید.

اگر به برند شیائومی علاقه داشته به قصد خرید گوشی جدید از این برند را دارید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲ بیاندازید. اگر هم اهل بازی‌های ویدئویی هستید، فهرست بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

برای این‌که از دستگاه‌های جدید آگاه شوید، مطالعه جدیدترین و بهترین تبلت‌های ۲۰۲۱ می‌تواند به شما کمک شایانی کند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌ها، تقریباً همه دانش‌آموزان و دانشجویان به گوشی موبایل یا تبلت نیاز دارند.

به همین دلیل هم ما لیست بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید را ارائه کرده‌ایم که می‌تواند برای شما مفید باشد. علاوه بر بهترین تبلت‌های شیائومی در سال 2022 که قابلیت‌های زیادی دارند، ارزان‌ترین تبلت‌های ۲۰۲۱ نیز می‌تواند به شما کمک کنند که با کمترین هزینه، از بهترین کیفیت برخوردار شوید.

ما در این لیست، برخی از جدیدترین تبلت های شیائومی 2022 را ارائه کرده‌ایم. علاوه بر این، شما می‌توانید تمام ویژگی‌های این دستگاه‌ها اعم از نمایشگر، دوربین، پردازنده و تمام قابلیت‌های موردنیاز برای یک تبلت را مشاهده کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند شیائومی که موجب محبوبیت آن شده، مقرون‌به‌صرفه بودن محصولات آن است. در اوضاع اقتصادی کنونی، داشتن قیمت پایین یکی از الزامات هر برند است.

تبلت شیائومی pad 5

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

تبلت شیائومی pad 5 یکی از جدیدترین و بهترین تبلت‌های این برند به شمار می‌رود که قابلیت‌های بی‌شماری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، حتی با برندهای سامسونگ و اپل هم به رقابت می‌پردازد. در ادامه، به بررسی مشخصات این تبلت می‌پردازیم.

نمایشگر

نمایشگر یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای هر تبلت باید به آن توجه داشته باشید. زیرا تبلت‌ها بر خلاف تلفن‌های همراه، نمایشگر بسیار بزرگ‌تری دارند و به همین دلیل هم باید قابلیت‌های آن را در نظر بگیرید. طراحی نمایشگر Mi pad 5 بسیار منحصربه‌فرد است. این نمایشگر ۱۱ اینچی، دارای رزولوشن 1600 × 2560 و کیفیت 2.5 است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این تبلت جذاب، می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی، فناوری LCD و پشتیبانی از گزینه HDR10 اشاره کرد.

عملکرد

موضوع دیگری که درباره این مورد از بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 باید بدانید، عملکرد آن است. همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین عامل در تعیین عملکرد یک تبلت، تراشه آن است. تبلت Mi pad 5 با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ گیگابایت، محصول قدرتمندی بوده و شما می‌توانید عملکرد خیلی خوبی از آن انتظار داشته باشید.  اگرچه این دستگاه به‌اندازه تراشه اسنپدراگون 888 گیگابایتی نمی‌رسد، اما می‌تواند به‌خوبی انتظارات شما را برآورده سازد.

نرم‌افزار این دستگاه، سیستم‌عامل MIUI که مخصوص اندروید شیائومی است، در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این، تبلت Mi pad 5 صفحه‌کلید بسیار راحتی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از آن تایپ کنید. شما این امکان را دارید که از این تبلت برای نقاشی کشیدن نیز استفاده کنید این تبلت با رم ۶ گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

دوربین

یکی دیگر از موضوعاتی که درباره این دستگاه باید بدانید، دوربین آن است. دوربین تبلت Mi pad 5 به‌صورت تکی و دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسل است. دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۸ مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

باتری

ازآنجاکه تبلت‌ها نمایشگر بزرگ‌تری دارند، باتری آن‌ها نیز باید بهتر از تلفن‌های همراه باشد. زیرا این دستگاه‌ها شارژ بیشتری مصرف می‌کنند و شما هم اگر قصد خرید یک تبلت جدید را دارید، باید حتماً به باتری آن توجه داشته باشید. تبلت Mi pad 5 که یکی از بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 است، با ظرفیت باتری 8720 میلی‌آمپر در بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که Mi pad 5 Pro دارای باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپری است. بااین‌حال، این تفاوت کوچک چندان به چشم نمی‌آید، اما به‌طورکلی، شما می‌توانید تا ساعت‌ها از این تبلت استفاده کرده و نگران اتمام شارژ آن هم نباشید. لازم به ذکر است که این تبلت از قابلیت فست‌شارژ پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال، از بسیاری از محصولات موجود در بازار بهتر شارژ می‌شود.

قیمت

یکی از تأثیرگذارترین عوامل در انتخاب یک تبلت، قیمت آن است. تبلت Mi pad 5 در کشور چین، با قیمت خیره‌کننده‌ای فروخته شد. این تبلت با رم ۶ گیگابایت و حافظه ۱۲۸ گیگابایت، با قیمت استاندارد ۱۹۹۹ یوان چین، معادل ۳۱۰ دلار، ۲۲۰ یورو و ۴۲۰ دلار استرالیا به فروش رسید. این در حالی است که اگر شما بخواهید تبلت را به حافظه ۲۵۶ گیگابایتی ارتقا دهید، باید قیمت ۲۲۹۹ یوان (نزدیک به ۳۵۰ دلار، ۲۶۰ یورو و ۴۸۰ دلار استرالیا) پرداخت کنید.

تبلت شیائومی Pad 5 Pro

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

تبلت شیائومی Pad 5 Pro را می‌توان بهترین تبلت شیائومی در سال 2022  دانست. این تبلت به‌گونه‌ای طراحی شده است که در عین کاربردی بودن، استفاده از آن بسیار راحت باشد و شما می‌توانید حتی برای سرگرمی نیز از آن استفاده کنید. با استفاده از قابلیت‌های فراوانی که در این تبلت وجود دارد، شما می‌توانید به‌راحتی در محل کار از آن استفاده نمایید. در ادامه، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تبلت که یکی از بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 است را مشاهده می‌کنید.

طراحی

این تبلت دارای قاب فلزی بوده و در گوشه‌های آن هم قاب فلزی از نوع CNC وجود دارد که این امر موجب جذابیت ظاهری این تبلت شده است. بااین‌حال، گوشه‌های این تبلت کمی تیزتر از تبلت‌های سال 2021 بوده و موجب شده که استفاده از آن برای برخی از کاربران کمی سخت باشد.

طراحی پشت این تبلت شباهت بسیاری به سری Mi 11 دارد. برای مثال، ماژول دوربین این دستگاه در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و همچنین لوگوی شیائومی در پایین دوربین واقع شده است. قاب پشت این گوشی از پلاستیک فشرده‌شده و کاملاً مات ساخته شده است. به همین دلیل هم بسیاری از کاربران از طراحی پشت آن تعریف کرده‌اند.

نمایشگر

نمایشگر ۱۱ اینچی این تبلت، دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی رزولوشن 2K است. همچنین خوب است بدانید که نمایشگر این دستگاه از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل هم شما می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر را با بهترین کیفیت مشاهده فرمایید. ازاین‌رو، این دستگاه را می‌توان یک تبلت جدید شیائومی خوب دانست.

عملکرد

بعد از بررسی نمایشگر و طراحی تبلت، وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی هم درباره عملکرد این دستگاه به شما ارائه دهیم. اگر عملکرد دستگاه شما خوب باشد می‌توانید همزمان از چندین برنامه استفاده و بازی‌های سنگین را روی آن نصب کنید. تراشه این دستگاه، اسنپدراگون ۸۷۰ گیگابایتی است و یکی از بهترین پردازنده‌های موجود در تبلت‌های بازار به شمار می‌رود. ازاین‌رو، دستگاه شیائومی Pad 5 Pro را می‌توان یکی از بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 به شمار آورد.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

به لطف تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، شما می‌توانید از این تبلت در گیمینگ هم استفاده کنید و تجربه بی‌نظیری را به دست بیاورید. علاوه بر موارد ذکرشده، این دستگاه از قابلیت خنک‌کننده نیز استفاده می‌کند که موجب می‌شود در زمان استفاده طولانی‌مدت از آن، داغ نشود. به دلیل گرافیک عالی این تبلت، شما می‌توانید برنامه‌های ویدئویی متفاوتی مانند پابجی را روی آن نصب کنید. این دستگاه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

دوربین

ازآنجاکه Pad 5 Pro یک تبلت جدید شیائومی خوب است، دوربین بسیار خوبی هم دارد و شما می‌توانید خاطرات خود را با استفاده از این دوربین ثبت کنید. این دستگاه دارای دوربینی با ماژول سه‌گانه است که کیفیت بسیار خوبی دارد. دوربین اصلی این گوشی با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل و دو دوربین دیگر هم با کیفیت‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرند.

باتری

ویژگی قابل‌توجه دیگری که تبلت شیائومی Pad 5 Pro ارائه می‌دهد، عمر باتری بی‌نظیر آن است. این باتری از ظرفیت ۸۶۰۰ میلی‌آمپری پشتیبانی می‌کند که از مورد قبلی، ۲۶۰۰ میلی‌آمپر بیشتر ظرفیت دارد. علاوه بر این، خوب است بدانید که این دستگاه از قابلیت فست‌شارژ نیز پیروی می‌کند و دارای گزینه شارژ سریع ۶۷ واتی است. به همین دلیل هم می‌توانیم به‌راحتی آن را در لیست بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 قرار دهیم.

حالا که صحبت از شارژ کردن تبلت شد، شاید برای شما جالب باشد که بدانید این دستگاه سریع‌ترین شارژر در بازار تبلت‌ها را دارد. بدین ترتیب، اگر تبلت شما هیچ شارژی نداشته باشد، می‌توانید در مدت‌زمان 73 دقیقه آن را به ۱۰۰ درصد برسانید.

قیمت

این دستگاه با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایت، با قیمت ۲۴۹۹ یوان (نزدیک به ۳۹۰ دلار، ۲۸۰ یورو و ۵۳۰ دلار استرالیا) به فروش می‌رسد. اگر شما این دستگاه با رم ۶ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را انتخاب کنید، باید هزینه ۲۷۹۹ یوان (۴۳۰ دلار، ۳۱۰ یورو و ۵۹۰ دلار استرالیا) پرداخت کنید. با انتخاب رم ۸، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و قابلیت 5G، قیمت این تبلت به ۳۴۹۹ یوان (۵۴۰ دلار، ۳۹۹ و ۷۴۰ دلار استرالیا) می‌رسد. پس متوجه شدید که این را می‌توان بهترین تبلت شیائومی در سال 2022 دانست.

تبلت شیائومی Pad 4 Plus

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

تبلت Pad 4 Plus یکی از بهترین تبلت های شیائومی 2022 محسوب می‌شود که قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این تبلت را می‌توان بهتر از تمام تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار دانست و به همین دلیل هم از آن در حوزه گیمینگ استفاده می‌شود. مشخصات این تبلت را در قسمت پایین مشاهده می‌کنید.

نمایشگر

ازآنجاکه این دستگاه یکی از بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 محسوب می‌شود، نمایشگر بسیار زیبایی دارد و همچنین به دلیل وزن کم آن، شما می‌توانید به‌راحتی آن را با خود حمل کنید. اندازه کوچک این تبلت باعث شده که شما این امکان را داشته باشید که آن را در یک دست خود قرار داده و از آن استفاده کنید.

تبلت Pad 4 Plus دارای نمایشگر زیبایی با اندازه 10.1 اینچ و رزولوشن 1920 × 1200 است. همچنین این نمایشگر از قابلیت Full HD بهره می‌برد و شما می‌توانید تصاویر و ویدئوها را با بهترین کیفیت‌ها در اختیار داشته باشید. نمایشگر HD تجربه بی‌نظیری از تماشای فیلم را در اختیار شما قرار می‌دهد. میزان روشنایی نمایشگر این دستگاه، 5 نیت است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از آسیب رسیدن به چشم خود، از این تبلت در شب هم استفاده کنید.

دوربین

تبلت Pad 4 Plus دارای دو دوربین با کیفیت‌های بسیار فوق‌العاده‌ای است که علاوه بر گرفتن عکس‌ها و ویدئو‌های زیبا، از حالت HDR نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این تبلت دارای کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسل است.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

لازم به ذکر است که دوربین جلوی این تبلت، از سیستم تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کند. شاید در ابتدا کیفیت دوربین برای شما جذاب نباشد، اما می‌توانید عکس و فیلم‌های بسیار جذابی با استفاده از آن بگیرید. همچنین در حین تماس تصویری هم می‌توانید از قابلیت این دوربین بهره‌مند شوید.

عملکرد

ازآنجاکه این دستگاه یکی از بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 محسوب می‌شود، عملکرد بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند تجربه بی‌نظیری در حین استفاده از آن داشته باشند. تراشه این تبلت، اسنپدراگون ۶۶۰ و فرکانس آن هم 2.2 گیگاهرتز است. رم آن نیز ۴ به همراه حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت اندازه‌گیری می‌شود. همچنین این دستگاه از فضای ذخیره اضافی تا ۲۵۶ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌عامل این دستگاه، اندروید 8.1 (اوریو) بوده و این موضوع آن را از تمام تبلت‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. به دلیل تمام ویژگی‌های ذکرشده، شیائومی Pad 4 Plus را می‌توان بهترین تبلت شیائومی در سال 2022 دانست.

باتری

باتری این تبلت دارای ظرفیت ۸۶۲۰ میلی‌آمپر است و دوام بسیار خوبی دارد. باتری Pad 4 Plus از فناوری ذخیره انرژی بهره می‌گیرد. هنگام تماشای فیلم و سریال، شما می‌توانید ۱۵ ساعت و برای گوش دادن به موسیقی، ۱۶ ساعت از این تبلت استفاده کنید.

قیمت

در مقایسه با سایر تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار، تبلت شیائومی Pad 4 Plus قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. به‌طوری‌که شما با پرداخت هزینه منطقی و مناسبی می‌توانید از عملکرد عالی آن بهره‌مند شوید. قیمت این تبلت بین 359.99 دلار تا 389.99 دلار آمریکا در نظر گرفته می‌شود.

تبلت شیائومی Pad 4

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

تبلت شیائومی Pad 4 یکی دیگر از جدیدترین تبلت های شیائومی 2022 محسوب می‌شود که همزمان با تبلت Mi Pad 4 Plus در بازار عرضه شد. به همین دلیل هم مشخصات آن‌ها به یکدیگر شباهت دارند. مهم‌ترین تفاوت‌های میان این دو تبلت که در لیست بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 قرار دارند، اندازه نمایشگر، شبکه و میزان عمر باتری آن‌هاست. سرعت پردازنده هم در آن‌ها تفاوت دارد. در ادامه، مشخصات این دستگاه را مشاهده می‌کنید.

نمایشگر

این دستگاه که با دو رنگ مشکی و طلایی در بازار عرضه می‌شود، دارای یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن 1200 × 1920 پیکسلی است. همان طور که مشخص است، نمایشگر این دستگاه، کوچک‌تر از سایر موارد فوق‌الذکر به نظر می‌رسد و به همین دلیل هم استفاده از آن برای کاربران راحت‌تر است.

دوربین

تبلت Pad 4 دارای دو دوربین با کیفیت قابل‌قبولی است و شما می‌توانید برای ثبت خاطرات خود از این دوربین‌ها استفاده کنید. این دوربین‌ها با کیفیت‌های ۱۳ و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با استفاده از این دوربین و حالت‌های HDR، شما می‌توانید تصاویر واضحی بگیرید.

عملکرد

ازآنجاکه عملکرد این دستگاه بسیار خوب است، شما می‌توانید از آن در موارد متفاوتی استفاده کنید. تراشه این دستگاه با اسنپدراگون ۶۶۰ و فرکانس 2.2 گیگاهرتز عرضه می‌شود. تنها تفاوتی که این تبلت با Mi Pad 4 Plus دارد، رم ۳ گیگابایتی آن است. علاوه بر این، خوب است بدانید که حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت بوده و با استفاده از کارت حافظه می‌توانید آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 8.1 پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از سیم‌کارت، باید آن را به‌اندازه نانو در بیاورید. به‌طورکلی، این دستگاه را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین و بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 بدانیم.

باتری

برخلاف Mi Pad 4 Plus، تبلت شیائومی Pad 4 دارای باتری غیر قابل تعویض ۶۰۰۰ میلی‌آمپری است. در حین تماشای فیلم، شما می‌توانید به مدت ۱۲ ساعت از این تبلت استفاده کنید. باتری این دستگاه در حین بازی کردن به مدت ۸ ساعت دوام می‌آورد.

قیمت

به دلیل این‌که یک تبلت Mi Pad 4 یک دستگاه جدید شیائومی خوب است، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز ارائه می‌دهد و تقریباً ۵۰ دلار ارزان‌تر از نسخه Mi Pad 4 Plus است. شما می‌توانید این تبلت را با قیمتی بین 236.99 تا 267.99 دلار آمریکا خریداری نمایید.

 

کلام آخر

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 شامل موارد متنوعی می‌شود که ما در این نوشتار، به سری Mi اشاره کردیم. به یاد داشته باشید که برای انتخاب درست یک تبلت، شما باید موارد متنوعی از جمله نمایشگر، عملکرد و باتری را در نظر بگیرید. بعد از در نظر گرفتن تمام فاکتورهای ضروری، به بودجه خود نیز توجه داشته باشید و دستگاهی متناسب با هزینه‌های خود، خریداری نمایید.

سؤالات متداول

بهترین تبلت شیائومی 2022 کدام است؟

تبلت شیائومی Pad 5 را می‌توان به‌سادگی یکی از بهترین تبلت‌های شیائومی در سال ۲۰۲۲ دانست که علاوه بر زیبایی‌های ظاهری و قیمت مقرون‌به‌صرفه، قدرت و عملکرد بسیار بالایی هم به شما ارائه می‌دهد.

آیا تبلت‌های شیائومی خوب هستند؟

قطعاً تبلت‌های شیائومی را می‌توان یکی از بهترین محصولات اندرویدی در بازار دانست. این دستگاه‌ها عملکرد و دوام باتری قابل‌توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهند که موجب می‌شود تجربه بی‌نظیری در استفاده از تبلت داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: bestxiaomiproducts

نظر شما درباره بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر