;
coinex

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید [آپدیت شهریور 1400]

همانطور که می‌دانید تبلت‌ها برای دانش آموزان بسیار حیاتی هستند. در ادامه به معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید.

در این ایام که اکثر دانش آموزان نیازمند تبلت و گوشی همراه هستند، والدین به دنبال انتخاب بهترین تبلت دانش آموزی یا یافتن بهترین قیمت تبلت دانش آموزی برای فرزندان داشن آموز خود هستند.

در ایام کرونایی ک دانش آموزان مجبورا تایم طولانی در کلاس‌های آنلان حضور پیدا کنند باید از یک سیستم رایانه‌ای خوب، گوشی و یا تبلت با کیفیت برای حضور در کلاس‌های آنلاین استفاده کنند به همین علت انتخاب یک تبلت مناسب برای برخی افراد یکی از معضل‌های بزرگ است. در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید بپردازیم. برا اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید

مهمترین کاربرد یک تبلت دانش آموزی، اجرای برنامه‌های برگزاری کلاس آنلاین متصل به اینترنت و نصب چند اپلیکیشن کمک درسی است. تبلت دانش آموزی باید نمایشگر بزرگ و باکیفتی داشته باشد، دانش آموزان گاهی بیش از چند ساعت به طور مداوم با تبلت کار می‌کنند و به نظاره کلاس‌های آنلاین می‌نشینند، به همین دلیل یک نمایشگر با کیفیت از شاخصه‌های مهم برای انتخاب تبلت دانش آموزی است.

همچنین یک تبلت مناسب برای دانش آموزان باید از مقدار رم مناسب پردازنده مناسب و سرعت بالایی برخوردار باشد. این ویژگی به خصوص در حین برگزاری کلاس‌های آنلاین بسیار مهم است، زیرا هنگ کردن دستگاه در حین کلاس به معنای قطع ارتباط و از دست دادن چندین دقیقه از مباحث مهم درسی است.

یک تبلت مناسب باید از دوربین جلو و عقب بسیار خوبی برخوردار باشید تا هنگام مکالمات تصویری و هنگام عکس گرفتن دانش آموز به مشکل بر نخورد. همچنین این تبلت‌ها باید از باتری‌هایی با ظرفیت بالا برخوردار باشید این موارد از مهم‌ترین مزایای یک تبلت مناسب برای دانش آموزان است.

اگر به دنبال یک تبلت مناسب با قیمت مقرون و به صرفه هستید در ادامه با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور را در اختیار شما بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با سامسونگ گلکسی A52

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با شیائومی می 11 لایت

لنوو Tab E7 TB-7104f

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید

یکی از بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید لنوو Tab E7 TB-7104f است که از ارزان ترین تبلت‌های دانش آموزی در ایران است. این تبلت 7 اینچ است و دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT8167 است و تنها یک گیگابایت رم دارد.

از دیگر مشخصات این محصول حافظه داخلی 8 گیگابایتی و دوربین اصلی دو مگاپیکسلی است. با توجه به قیمت مقرون و به صرفه نباید انتظار زیادی از آن داشت اما سری تبلت‌های Tab E7 لنوو کار راه‌انداز هستند و از پس پردازش‌های سبک برمی‌آیند. این تبلت از اندروید 8 بهره می‌برد و ظرفیت باتری آن 2750 میلی‌آمپرساعت است.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G)

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو

تبلت لنوو TAB M7 7305X

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
تبلت دانش آموزی ایرانی

نمونه‌ای دیکر از ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان تبلت لنوو TAB M7 7305X است. می‌توان از این مدل برای کارهای سبک همانند حضور در کلاس‌های آنلاین و چک کردن شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.

این تبلت به پردازنده مدیاتک MT8765B همراه با دو گیگابات رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. نمایشگر 7 اینچی تبلت M7 از نوع IPS LCD تولید شده و کیفیت معمولی دارد. در این مدل دوربین اصلی و سلفی هر دو، از سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می‌برند که برای تماس تصویری یا حضور در کلاس آنلاین بد نیستند.

این محصول با توجه به مکانات عالی از قیمت مقرون و به صرفه خوبی برخوردار است. اگر به دنبال بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید هستید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ردمی نوت 10

بهترین گوشی های 2021

تبلت سامسونگ گلکسی SM-T295

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
تبلت دانش آموزی ایرانی

کمپانی سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌هایست که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یکی از بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور مدل گلکسی Tab A 8.0 2019 است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طرفدارن زیادی پیدا کرده است.

این تبلت مقرون و به صرفه دارای نمایشگر 8 اینچی و بدنه پلاستیکی، علاوه بر اندازه بزرگ، وزن سبکی دارد. سامسونگ در این مدل از پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام SDM429 استفاده کرده است. این پردازنده در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه اصلی، قدرت پردازش خوبی دارد.

برجسته‌ترین شاخص تبلت Tab A 8.0 جدید سامسونگ، باتری با ظرفیت بیش از 5100 میلی‌آمپرساعت است که مدت زمان زیادی شارژ نگه می‌دارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و همچنین اندروید 9، از دیگر مشخصات جذاب این تبلت به شمار می‌روند.

این تبلت از دوربین خوبی برخوردار است اما با توجه به تمام امکانات خوب‌اش اگر از دوربین سلفی بهتری برخوردار بود یکی از منحصر به فردترین و  بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

تبلت هواوی میت‌پد T10s

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
تبلت دانش آموزی ایرانی

کومپانی هواوی از دیگر از دیگر شرکت‌هایی است که تبلت‌های بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده است. تبلت هواوی میت‌پد T10s یکی دیگر از ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان است که از طرفداران بسیار خوبی برخوردار است.

تبلت هواوی میت‌پد T10s از جمله تبلت‌های میان رده است که به پردازنده اختصاصی کایرین 710F در کنار 3 گیگابایت رم مجهز شده که برای کارهای معمولی و نیمه سنگین مناسب هستند. نمایشگر میت‌پد T10s با رزولوشن 1200 در 1920 و تراکم 224 پیکسل در هر اینچ، کیفیت بسیار خوبی دارد و برای انجام کارهای روزانه مناسب است.

میت‌پد T10s دارای دوربین اصلی 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 2 مگاپیکسل و باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی است که یکی از سبک‌ترین تبلت‌های 10 اینچی بازار به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

بهترین گوشی های وان پلاس

تبلت سامسونگ گلکسی  TAB A7 10.4 2020

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
تبلت دانش آموزی ایرانی

یکی دیگر از بهترین تبلت‌های دانش آموزی گلکسی  TAB A7 10.4 2020 است. این محصول از طرفدارن بسیار زیادی برخوردار است و برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌های نیمه سنگین بسیار مناسب است.

این تبلت دارای نمایشگر بزرگ و با کیفیت فول‌اچ‌دی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای مکالمه تصویری یا برگزاری کلاس آنلاین بسیار عالی است. در فریم کناری این تبلت 4 اسپیکر تعبیه شده که صدایی بسیار بلند و واضح را تولید می‌کنند.

با توجه به کیفیت بالای نمایشگر و اسپیکر چهارگانه‌ قدرتمند Tab A7، این مدل برای تماشای فیلم و سریال نیز بسیار مناسب است.این تبلت دارای 10.4 اینچ است و پردزانده آن 662 اسنپدراگون است.

همچنین دارای ر سه گیگابایت رم و حافظه 32 گیگابایتی است که دارای قدرت خوبی برخوردار است. باتری این محصول 7040 میلی آمپر ساعت است. با توجه به ویژگی‌های بسیار خوبی که این تبلت دارد می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید دانست.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

تبلت هواوی مدیاپد M5 Lite 8

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان / تبلت دانش آموزی ایرانی

تبلت M5 لایت 8 یکی دیگر از نماینده‌‌های هواوی است که در لیست ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان قرار گرفته است. هواوی در این مدل از پردازنده هشت هسته‌ای کایرین 710، حافظه رم 3 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. نمایشگر 8 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی و تراکم پیکسلی 283 یکی از بهترین‌ها در این رده محسوب می‌شود.

دوربین اصلی این مدل از سنسور 13 مگاپیکسل و دوربین دوم از سنسور 8 مگاپیکسل بهره می‌برند که هر دو تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می‌کنند. باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی و اندروید 9 از دیگر مشخصات این مدل است.

دوربین اصلی این مدل از سنسور 13 مگاپیکسل و دوربین دوم از سنسور 8 مگاپیکسل بهره می‌برند که هر دو تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می‌کنند. باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی و اندروید 9 از دیگر مشخصات این مدل است.

اما تفاوت اصلی در آن است که Tab 8 از قلم هوشمند S Pen و تمام مزایای آن بهره می‌برد. با قلم هوشمند در حین کلاس می‌توانید نوت برداری کنید و همچنین برخی از عملکردهای تبلت را از راه دور مدیریت کنید. هر دو مدل Tab A10 و Tab A8 از تبلت‌های میان‌رده و جذاب بازار هستند اما مدل 8 اینچی انتخاب بهتری برای دانش‌آموزان و معلمان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

تبلت سامسونگ گلکسی SM-P205

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان / بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور

نمونه‌ای دیگر از بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید تبلت سامسونگ گلکسی SM-P205 بوده که دارای قلم هوشمند و ظرفیت باتری بسیار عالی است.

کمپانی سامسونگ در این مدل از پردازنده اگزینوس 7904، رم 3 گیگابایت و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی استفاده کرده است. دوربین اصلی این مدل 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستند. نمایشگر Tab A 8 همانطور که از نامش پیداست، در اندازه 8 اینچ و کوچکتر از گلکسی TAB A 10.1 است.

همچنین به دلیل کاهش اندازه، ظرفیت باتری آن در مدل 10 اینچی از 6150 میلی‌آمپرساعت به 4200 میلی‌آمپرساعت در مدل 8 اینچی کاهش پیدا کرده است. اما تفاوت اصلی در آن است که Tab 8 از قلم هوشمند S Pen و تمام مزایای آن بهره می‌برد.

با قلم هوشمند در حین کلاس می‌توانید نوت برداری کنید و همچنین برخی از عملکردهای تبلت را از راه دور مدیریت کنید. هر دو مدل Tab A10 و Tab A8 از تبلت‌های میان‌رده و جذاب بازار هستند. اگر به دنبال بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید هستید این تبلت بسیار عالی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو

بهترین گوشی های موتورولا

سامسونگ گلکسی TAB S6 Lite

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان / بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور

سامسونگ گلکسی TAB S6 Lite یکی دیگر از بهترین تبلت‌های دانش آموزی است که از قیمت مقرون و به صرفی برخوردار است. ذ
هنگامی که تبلت گلکسی TAB S6 Lite را در دست می‌گیرید.

بدنه آلومینیومی، صفحه نمایش بزرگ و وزن نسبتا زیاد، اولین شاخصه‌هایی هستند که جلب نظر می‌‎کنند. سامسونگ در این تبلت از پردازنده اگزینوس 9611 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده تا این مدل برای انجام کارهای سنگین مناسب باشد.

دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این مدل عملکرد مطلوبی دارند و تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کنند. اسپیکرهای قدرتمند AKG در کنار نمایشگر 10 اینچی فول‌اچ‌دی موجب می‌شوند تا از تماشای فیلم و انجام بازی با تب S6 Lite سامسونگ لذت ببرید.

سامسونگ با توجه به اندازه بزرگ این تبلت، فضای زیادی برای قرار دادن یک باتری بزرگ داشته و به همین دلیل در این مدل از باتری با ظرفیت بیش از 7 هزار میلی‌آمپرساعت استفاده کرده که ساعات طولانی شارژ نگه می‌دارد. اندروید 9 و قلم S Pen از دیگر مشخصات تبلت گلکسی TAB S6 Lite هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7

بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید
ارزان ترین تبلت برای دانش آموزان / بهترین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور

اگر به دنبال بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید هستید تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 یکی از بهترین گزینه‌هاست. گلکسی Tab S7 از بهترین تبلت‌های موجود در بازار است و امکانات بسیار جذابی دارد. این تبلت از نمایشگر 11 اینچی بهره می‌برد که از رفرش‌ریت 120 هرتز و ++HDR10 پشتیبانی می‌کند.

همچنین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 865 پلاس در کنار 6 گیگابایت رم به آسانی از پس اجرای هر برنامه سنگینی بر می‌آید. دوربین اصلی دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، شما را مطمئن می‌سازد که با این تبلت هم می‌توان به کارهای روزانه رسید و هم تصاویر خوبی ثبت کرد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول قلم اختصاصی سامسونگ است که موجب می‌شود تا افرادی که به نویسندگی علاقه دارند یا زیاد متن می‌نویستند و همچنین افرادی که کار طراحی و نقاشی انجام می‌دهد، این تبلت را انتخاب کنند.

از دیگر امکانات جذاب گلکسی Tab S7 می‌توان به باتری 8 هزار میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که تا دو روز به طور کامل شارژ نگه‌ می‌دارد و حتی در صورت اتمام شارژ آن، شارژر پرسرعت 45 واتی برای شارژ سریع تبلت در دسترس خواهد بود. اگر به دنبال یه تبلت همه چیز تمام هستید این محصول جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین تبلت های دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر