;
coinex

این توکن دیفای ظرف 24 ساعت 80 درصد جهش کرد

یک توکن دیفای مرموز که توسط صرافی بایننس حمایت مالی می‌شود، پس از مدت‌ها با جهش 80 درصدی قیمت مواجه شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

CHESS که توکن محلی پروژه Tranchess به شمار می‌رود، در 24 ساعت گذشته رشد عجیب 80 درصدی را تجربه کرد. این پروژه در سال 2021 با حمایت مالی Binance Labs ،Three Arrows Capital و Spartan راه‌اندازی شده است.

هیچ دلیل منطقی برای این رشد سریع وجود ندارد. به احتمال زیاد و با توجه به حجم بالای سفارش‌های خرید، اعلامیه‌هایی در زمینه با این توکن به زودی منتشر خواهد شد.

توکن دیفای CHESS

توکن CHESS که بر اساس شبکه BNB بنا شده، بیش از 90 درصد از ارزش خود را از ابتدای سال تا کنون از دست داده است. CHESS مزیت‌های اساسی و مهمی نسبت به رقبای خود در زمینه با ردیابی دارایی‌های افزاینده بازده دارد؛ اما این مزیت‌ها تا کنون کمکی به رشد این توکن نکرده‌ است.

پروژه Tranchess برای مدت‌های طولانی کم ارزش باقی‌ مانده است. به احتمال زیاد، هنگامی که قیمت توکن CHESS به 0.22 دلار رسید، پول هوشمند (اسمارت مانی) تصمیم گرفت بخش بزرگی از این رمزارز را بخرد.

این توکن دیفای ظرف 24 ساعت 80 درصد جهش کرد

این پروژه متشکل از سه صندوق اساسی QUEEN ،BISHOP و ROOK است. صندوق اصلی این پروژه QUEEN نام دارد. در این قسمت کاربران قادر به قرار دادن BTCB و اتریوم‌های خود در بخش farming خواهند بود. علاوه بر مورد ذکر شده، تهیه توکن‌های CHESS و شانس برنده‌شدن Bitcoin price growth نیز از دیگر قابلیت‌های بخش ملکه توکن CHESS به شمار می‌رود.

ارزش خالص دارایی‌های صندوق (منهای کارمزدهای مدیریتی) به طور 100 درصد با قیمت اتریوم و بیت کوین همبستگی دارد. سرمایه‌گذاران به ازای سرمایه‌گذاری بیت کوین و اتریوم در شبکه، قادر به تهیه توکن QUEEN خواهند بود.

مخاطبان صندوق، هولدرهای بلندمدتی هستند که به دلیل علاقه‌مندی به محصولات بازدهی بالا به ارمغان خواهند آورد. هولدرهای توکن QUEEN قادر به تبدیل دارایی خود به دو صندوق دیگر BISHOP و ROOK خواهند بود.

صندوق BISHOP

صندوق BISHOP یک صندوق درآمد ثابت است. صاحبان این صندوق، باعث ایجاد نقدینگی در صندوق سوم می‌شوند و به این ترتیب سود روزانه دریافت می‌کنند. درست همانند سپرده‌های بانکی، BISHOP بدون توجه به افزایش قیمت ETH یا BTC به هولدرها سود پرداخت می‌کند.

صندوق ROOK

صندوق ROOK در اصل سرمایه‌گذاری بیت کوین و اتریوم با اهرم به شمار می‌رود. یکی از ویژگی‌های این صندوق عدم وجود فرآیند لیکوییدی به صورت اجباری است. این قابلیت یک نوآوری در دنیای دیفای به شمار می‌رود.

سرمایه‌گذاران از طریق صندوق ROOK اقدام به دریافت وام می‌نمایند و سپس وام دریافتی را در صندوق اصلی QUEEN سرمایه‌گذاری خواهند کرد. در هنگام خروج از صندوق، سود یا ضرر بر اساس صندوق اصلی (به جز کارمزد) محاسبه شده و میان هولدرهای BISHOP توزیع می‌شود.

ارزش کل قفل شده توکن دیفای CHESS، بر اساس داده‌های سایت رسمی Tranchess و پیش‌بینی‌های DefiLlama، حدود 265 میلیون دلار است. به نظر می‌رسد ارزش بازار 18 میلیون دلاری برای این رمزارز بسیار ناچیز باشد.

به دلایل ذکر شده بررسی‌های بیشتر برای پیدا کردن علت اصلی رشد توکن دیفای CHESS مورد نیاز است. این رمزارز در طول 2 هفته اخیر رشد سیستماتیک قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توکن دیفای CHESS چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر