;
coinex

بازی Modern Warfare 2 ممکن است یک حالت بازی انحصاری برای PS5 داشته باشد

شایعه جدیدی که به‌صورت آنلاین منتشر شده، نشان می‌دهد که بازی Modern Warfare 2 می‌تواند یک حالت بازی انحصاری برای PS5 داشته باشد.

برای سال‌های متمادی، پلی‌ استیشن و اکتیویژن قرارداد انحصاری در مورد فرنچایز Call of Duty داشته‌اند که از طریق آن گیمرهای پلی استیشن با محتوای انحصاری پشتیبانی می‌شدند، به‌طور مثال برخی حالت‌های بازی در مواردی دارای انحصار زمانی برای کنسول‌های پلی‌استیشن بود. حال با توجه به نسخه جدید این بازی که در دست توسعه قرار دارد انتظار می‌رود که بازی Modern Warfare 2 به این روند ادامه دهد، حتی با خریداری شدن Activision Blizzard توسط مایکروسافت.

قبلا فاش شده بود که گیمرهای پلی استیشن برای اولین بار از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نسخه بتای چند نفره دریافت خواهند کرد، اما به‌نظر می‌رسد که امتیازات انحصاری پلی استیشن به خود بازی نهایی نیز تعمیم یابد. طبق آخرین شایعات، ظاهرا بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 دارای یک حالت بازی (Game Mode) مختص PS5 خواهد بود. این شایعه توسط یکی از فاش کنندگان معروف یعنی Ralph Valve به بیرون درز پیدا کرده است. به گفته رالف، Infinity Ward در حال کار بر روی یک حالت بازی انحصاری برای PS5 است که از هدست جدید PlayStation VR2 استفاده خواهد کرد. ظاهرا این حالت VR جدید، به بازیکنان این اختیار را می‌دهد که کنترل یک اپراتور Tier-1 را در اختیار بگیرند. در صورت دقیق بودن اطلاعات رالف ممکن است این حالت بازی در رویداد State of Play که در تاریخ 2 ژوئن (12 خرداد) برگزار می‌شود، اعلام شود.

تجربه واقعیت مجازی بازی Modern Warfare 2

نوشته رالف اشاره می‌کند که این اولین باری نیست که Infinity Ward یک پروژه واقعیت مجازی را توسعه می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید قبلا Jackal Assault VR Experience برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن به عنوان همراهی برای Call of Duty: Infinite Warfare در سال 2016 منتشر شد.

بازی Modern Warfare 2 ممکن است یک حالت بازی انحصاری برای PS5 داشته باشد

حتی اگر Activision در مورد انتشار محتوای انحصاری از بازی Call of Duty با پلی استیشن قرارداد انحصاری نداشته باشد، بعید است که تجربه واقعیت مجازی از بازی Modern Warfare 2 به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا کند، حتی با در نظر گرفتن این‌که نسخه پی‌سی این بازی نیز منتشر خواهد شد. به این دلیل که در حال حاضر ایکس باکس هدست واقعیت مجازی مختص به خود ندارد و هیچ نشانه‌ای هم مبنی بر ساخت یک هدست VR در آینده نزدیک برای این پلتفرم وجود ندارد.

مثل همیشه طرفداران باید تا زمان اعلام رسمی از سوی سازندگان با چنین شایعاتی دست و پنجه نرم کنند. اما حداقل می‌توان گفت که در رویداد State of Play پلی استیشن که در تاریخ 2 ژوئن برگزار خواهد شد، شاهد اخباری پیرامون PlayStation VR2 خواهیم بود، بنابراین سرانجام این شایعه به‌زودی روشن خواهد شد.

چند روز پیش کمپانی اکتیویژن با انتشار تیزری، تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را بیست و هشتم اکتبر (6 آبان 1401) اعلام کرده و کاور آرت رسمی بازی به‌همراه چند تصویر از شخصیت‌های آن را نیز منتشر کرد. طرفداران Call of Duty می‌توانند با گروه Task Force 141 که در حال بازگشت هستند، وارد ماجراجویی جدیدی در جهان بازی شوند. این نسخه شامل شخصیت‌هایی است که باید برای کسانی که ریبوت Modern Warfare 2019 یا سه گانه اصلی Call of Duty: Modern Warfare را بازی کرده‌اند، آشنا باشند. در نتیجه منتظر خواهیم بود تا ببینیم نسخه جدید این فرنچایز محبوب بعد از فروش ناموفق vanguard می‌تواند مجدد به دوره اوج خود برسد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

لطفا نظرات خود را در مورد این بازی مورد انتظار و حالت بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر