;
coinex

زمان پخش تریلر Black Adam با بازی راک مشخص شد

زمان پخش تریلر Black Adam مشخص شد. دواین جانسون، معروف به راک، در پستی اینستاگرامی چه چیزهایی درباره فیلم بلک آدام گفت؟ با تکراتو همراه باشید.

مارول در آستانه یک تابستان بزرگ است و دی سی، به دنبال یک پاییز قاتل. یکی از فیلم‌های مورد انتظار آن‌ها که اواخر امسال اکران می‌شود، Black Adam است. پس از سال‌ها توسعه و چند تاخیر، سرانجام دواین جانسون در اکتبر امسال به عنوان ضدقهرمان معروف تاج و تخت این ابرقهرمان را در دست گرفت. طرفداران مشتاقانه منتظر اولین تریلر کامل این فیلم بودند و با توجه به اینکه فیلم Black Adam  همچون دیگر فیلم‌های بلاک باستری برای اکران در تابستان در نظر گرفته شده، مطمئناً این تریلر به زودی منتشر خواهد شد. جانسون در اینستاگرام خود اعلام کرده است که تریلر فیلم Black Adam در روز چهارشنبه 8 ژوئن (18 خرداد) منتشر خواهد شد.

پست اینستاگرامی راک و زمان پخش تریلر Black Adam

جانسون در پستی صمیمانه برای اعلام تریلر فیلم Black Adam ، بار دیگر فداکاری و تعهد خود را به این نقش ابراز کرد.

زمان پخش تریلر Black Adam

این عکس به همراه پست جدیدش، جانسون را بار دیگر در لباسش نشان می‌دهد. این بازیگر در حال خواندن صفحات فیلمنامه دیده می‌شود، در حالی که در مقابل تخت بلک آدام نشسته و «تکلیف» خود را انجام می‌دهد. او همچنین در این پست فاش کرد که بالاخره از لحظه نمادینی که آدام برای اولین بار بر تخت سلطنت می‌نشیند فیلمبرداری کرده‌اند.

نشستن آدام بر تاج و تخت خود یک لحظه نمادین از کتاب‌های مصور است که به لطف هنرمندان برجسته‌ای مانند الکس راس در ذهن طرفداران تثبیت شده است. به همین دلیل، انتظار قابل توجهی در بین طرفداران برای دیدن پنل افسانه‌ای این فیلم وجود دارد. شاید در زمان پخش تریلر Black Adam طرفداران شاهد چنین اتفاقی باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان پخش تریلر Black Adam چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر