;
coinex

قیمت و مشخصات اوپو رینو 8 لایت لو رفت

اخیرا اطلاعات تقریبا کاملی از مشخصات اوپو رینو 8 لایت منتشر شده است و گفته می‌شود که این دستگاه به‌زودی کار خود را در بازار اروپا آغاز می‌کند.

کمپانی اوپو هفته گذشته از گوشی‌های اوپو رینو 8، اوپو رینو 8 پرو و اوپو رینو 8 پرو پلاس رونمایی کرد. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که این خانواده، یک عضو دیگر هم دارد؛ اوپو رینو 8 لایت.

تاکنون برخی مشخصات این گوشی فاش شده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مشخصات اوپو رینو 8 لایت

Paras Guglani در توییتر خود، قیمت اوپو Reno 8 Lite را در بازار اروپا اعلام کرد و مدعی شد که این دستگاه با قیمت 305 یورو عرضه می‌شود. این افشاگر در یک توییت دیگر، به این نکته اشاره کرد که اوپو رینو 8 لایت، ری‌برند شده از اوپو رینو 7Z 5G است و تنها در بازارهای جهانی راه‌اندازی می‌شود.

قیمت و مشخصات اوپو رینو 8 لایت لو رفت

در این توییت، برخی مشخصات اوپو رینو 8 لایت و تنوع رنگی Interstellar Glow فاش شده و تصویری از این گوشی نیز دیده می‌شود. این افشاگر اعلام کرده که گوشی OPPO Reno 8 Lite از نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD برخوردار خواهد شد.

تراشه‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، اسنپدراگون 695 است که همراه با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. گوشی اقتصادی اووپو به درگاه میکرو اس‌دی مجهز شده و از افزایش حافظه تا 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات اوپو رینو 8 لایت می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت، شارژ سریع 33 وات،‌ اندروید 12 و رابط ColorOS 12 اشاره کرد.

درباره تنظیمات دوربین گوشی هم باید گفت که در پنل پشتی خود از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیگسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی مونوکروم بهره می‌برد. در نمای جلویی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت و مشخصات اوپو رینو 8 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر