;
coinex

رد مجیک 7S تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

گوشی رد مجیک 7S با شماره مدل NX679S تاییدیه 3C چین را دریافت کرده و به‌زودی کار خود را شروع می‌کند. این گوشی، نسخه‌ای آپدیت شده از رد مجیک 7 خواهد بود.

دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که به تاریخ راه‌اندازی این گوشی در چین نزدیک هستیم. این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده، جزییات بیشتری از این دستگاه در TENAA نیز فاش شود.

مشخصات رد مجیک 7S

اطلاعات فاش شده در 3C نشان می‌دهند که این دستگاه از تکنولوژی شارژ سریع 165 وات پشتیبانی می‌کند. اما به خاطر داشته باشید که تاییدیه رد مجیک 7 پرو هم نشان می‌داد که این گوشی از شارژ سریع 165 وات بهره می‌برد؛ اما در نهایت به سیستم شارژ 135 وات مجهز شد. حالا باید دید که Red Magic 7S در زمان رونمایی، با چه مشخصات شارژی معرفی می‌شود.

رد مجیک 7S تاییدیه 3C را دریافت کرد؛ تاریخ راه‌اندازی نزدیک است

گوشی دیگری هم با شماره مدل NX709S توانسته تاییدیه 3C را دریافت کند که از شارژر 165 واتی بهره می‌برد. گفته می‌شود که این دستگاه با اسم رسمی Red Magic 7S Pro، تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.

گوشی‌های رد مجیک 7 و 7 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شدند. بنابراین می‌‌توان انتظار داشت گوشی‌های رد مجیک 7 اس و 7 اس پرو از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار شوند.

رد مجیک 7 پرو، اولین گوشی گیمینگ این برند است که به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده و شاید، رد مجیک 7 پرو هم به اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تبدیل شود که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره مشخصات رد مجیک 7S باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم و چشم به راه مشخصاتی بمانیم که در تنا فاش می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات رد مجیک 7S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: nashvillechatterclass

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر