;
coinex

برگزاری دوره آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌ مصنوعی

آکادمی دیتاک قصد دارد با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره‌ای را با عنوان آموزش روابط عمومی با محوریت هوش مصنوعی برگزار کند.

شرکت دانش‌بنیان دیتاک با توجه به تجربه‌ چندین ساله خود در حوزه کلان‌داده و هوش مصنوعی، خدماتی را ارائه می‌دهد که در راستای تبدیل دیتای پراکنده به دانش منسجم و کاربردی است. از جمله محصولات دیتاک می‌توان به سامانه روابط عمومی، اتاق وضعیت مجازی، گزارش‌های تحلیلی و همچنین محصول بومی و دانش بنیان سکو اشاره کرد.

دوره آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌ مصنوعی

گروه دیتاک قصد دارد یک دوره یک روزه آموزشی را با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تحت عنوان «آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌مصنوعی» برگزار کند. از جمله دلایلی که باعث شد گروه دیتاک چنین دوره‌ای را برگزار کند، بدون شک درهم‌تنیدگی زندگی امروز افراد با هوش‌ مصنوعی است.

برگزاری دوره آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌ مصنوعی

 

بی‌تردید هوش‌مصنوعی از جمله مفاهیم اجنتاب ناپذیر در زندگی امروز به شمار می‌رود. دیتاک بر این باور است که با توجه به افزایش روز افزون دیتای موجود و پیچیدگی رفتار مخاطبان، نیاز به هوش‌مصنوعی در روابط عمومی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

بر این اساس، دیتاک از مخاطبان دعوت می‌کند تا با فراگیری روابط عمومی بر اساس هوش‌مصنوعی، قدم زودهنگامی را در مسیر پیشرفت بردارند.

ویژگی‌های دوره آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌‌مصنوعی

می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر رویداد یا دوره، فرصتی است که برای آشنایی، یا به اصطلاح شبکه‌سازی میان فعالین حوزه فراهم می‌شود. اکنون برگزاری دوره آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌مصنوعی، با توجه به جامعه مخاطب این دوره و زمان‌هایی که در بین آموزش‌ها برای شبکه‌سازی در نظر گرفته شده، می‌تواند در زمینه‌ی افزایش شبکه‌ی ارتباطی شما بسیار موثر باشد.

شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی، مدرکی را دریافت می‌کنند که از سوی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران صادر می‌شود و گواهی حضور آنها در این دوره آموزشی است.

اطلاعات شرکت در دوره دوره آموزش روابط عمومی با محوریت هوش‌‌مصنوعی

این دوره در تاریخ 18 خرداد از ساعت 9 صبح تا 13 بعدازظهر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. مدرسین این دوره، آقایان علی‌رضا حدادی، مدیر حوزه دیتا ساینس و کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، دکتر محمدرضا تهرانی، مدرس دانشگاه و گوینده خبر صدا و سیما و محمد مولاوردی، استراتژیست و مدیر دیجیتال مارکتینگ دیتاک خواهند بود.

برای اطلاعات تکمیلی در خصوص دوره به بلاگ دیتاک مراجعه کنید و یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر