;
coinex

علت جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چه بود؟ [+جانشین احتمالی]

علت جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چه بود؟ سرمربی محبوب آبی ها چرا از این تیم جدا شد؟ آنچه هواداران استقلال از آن می‌ترسیدند بالاخره اتفاق افتاد.

فرهاد مجیدی، سرمربی جوان و موفق آبی‌پوشان بعد از سپری کردن یک فصل فوق العاده و قهرمانی با رکوردهایی فراموش نشدنی، با طرفداران استقلال وداع کرده و برای ادامه چالش‌های دوران مربیگری خود راهی امارات شد.

اگر بعد از بازی پایانی استقلال در لیگ بیست و یکم نشست خبری میان خبرنگاران و سرمربی استقلال برگزار می شد، بی شک فرهاد مجیدی با سؤال های متعددی درباره ماندن یا جدایی اش از استقلال مواجه می شد اما به دلیل اینکه معمولاً بعد از جشن قهرمانی نشست های خبری برگزار نمی شود مجیدی هم از مواجهه با این سؤال مهم که ذهن بسیاری از هواداران باشگاه را به خود مشغول ساخته مصون ماند.

علت جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چه بود؟

ادامه حضور فرهاد مجیدی در استقلال حتی شاید تصمیم شخصی درستی نیز باشد. چرا که احتمال آنکه مدیران عامل او را برای فصل بعدی مورد حمایت قرار دهند و تیم خوبی برای او ببندند در هاله ای از ابهام است.  تنها عاملی که منجر به تداوم حضور او در استقلال میشد این است که مدیران باشگاه استقلال گارانتی لازم را برای فراهم آوردن یک تیم مدعی در فصل بیست و دوم به سرمربی استقلال بدهند و علاوه بر حفظ ستاره های فعلی بازیکنان شاخصی را به خدمت بگیرند تا مجیدی با خیال راحت گام به فصل آتی می‌گذاشت.

در فوتبال ایران بعد از انقلاب هرگز یک سرمربی شانس فعالیت در کشورهای خارجی را پیدا نکرده و علی‌رغم مطرح شدن شایعاتی در مورد امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی یا علی دایی، این اتفاق هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفته بود.

تا به حال این اتفاق حتی برای یکی از رقبای احتمالی فرهاد مجیدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی (به‌عنوان مثال به‌عنوان یکی از اهداف نهایی) رخ نداده و موفقیت او در امارات، او را در موقعیتی بهتر برای احراز این سمت قرار خواهد داد.

علت جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چه بود؟ [+جانشین احتمالی]

گزینه احتمالی جانشینی فرهاد مجیدی؛ محدی رحمتی یا جواد نکونام؟

جانشینی یک مربی موفق کار بسیار دشواری است. اما به هرحال استقلال برای شروع قوی فصل آینده باید هرچه سریع‌تر به فکر جایگزین 7 محبوب آبی‌ها باشد.

نکونام در فولاد وضعیت مطلوبی را سپری کرده و مهدی رحمتی نیز شایستگی‌های فنی خود را در سال‌هایی که به‌عنوان مربی در فوتبال ایران فعالیت کرد، به اثبات رسانده است. این دو گزینه برای مدیران استقلال راهکاری خواهند بود تا از چالش خروج مجیدی خلاص شوند و استقلال را به دست مربیانی بسپارند که آنها نیز میان هواداران صاحب جایگاهند.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص علت جدایی فرهاد مجیدی از استقلال چه بود؟ چه کسی جانشین او خواهد شد؟ در کامنت ها بنویسید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر