;
coinex

حضور مایکل در بسته الحاقی جدید GTA Online صحت دارد؟

ظاهرا بسته الحاقی جدیدی برای بازی GTA Online در حال توسعه است و شایعه شده که در این محتوای جدید مایکل نیز حضور خواهد داشت.

در دسامبر سال گذشته بود که راکستار DLC جدیدی را به‌نام The Contract برای طرفداران GTA Online منتشر کرد. در این محتوای جدید شاهد حضور فرانکلین کلینتون قهرمان بازی Grand Theft Auto V بودیم که پس از تقریبا 10 سال بازگشته بود. همچنین در آن DLC شخصیت محبوب Dr. Dre نیز در داستان بازی حضور داشت. حال طرفداران مشتاق این هستند که مایکل د سانتا، قهرمان دیگر داستان اصلی به جی تی ای آنلاین اضافه شود.

حضور مایکل در GTA Online

در راستای همین اتفاق، ند لوک (بازیگر مایکل د سانتا) در پایان ماه آوریل یک ویدیوی نسبتا غیرعادی در توییتر پخش کرد. این کلیپ کوتاه، بازیگر نقش مایکل را نشان می‌داد که یونیفرم کامل کارمند کلاکین بل را پوشیده بود و این جمله را زمزمه می‌کرد که «تصور من از یه بازنشستگی راحت این نیست».

حضور مایکل در بسته الحاقی جدید GTA Online صحت دارد؟

بسیاری این کلمات را نوعی تبلیغ دانستند که می‌خواسته حضور ماکیل را در DLC بعدی نشان دهد. حال با گذشت یک ماه از این اتفاق فایل‌هایی درون بازی توسط یک سری از کاربران توییتر پیدا شده است که به DLC احتمالی Michael برای Grand Theft Auto: Online اشاره می‌کند. یکی از همین کاربران کدی را داخل فایل‌های بازی پیدا کرده است که به کلمه «movie_set» اشاره دارد. در نزدیکترین معنی می‌توان این کلمه را به Record A Studios نسبت داد.

مایکل د سانتا در Grand Theft Auto V به خاطر علاقه‌اش به فیلم‌ و سینما شناخته شده بود و به همین دلیل بخش بزرگی از داستان او حول محور علاقه‌اش می‌چرخید. حال پیش بینی شده است که پس از اتمام بازی GTA V، مایکل به شغل رویایی خود به عنوان تهیه کننده سینما دست پیدا کرده است.

حتی در داستان The Contract که به‌عنوان یک DLC برای GTA Online منتشر شد، فرانکلین در طول یکی از مأموریت‌های خود که در حال رانندگی بود، اشاره کرد که یک دوست تهیه کننده دارد و امیدوار است که امروز سر کار نباشد. در نتیجه این‌که مایکل بخواهد در DLC بعدی بازی GTA Online حضور داشته باشد، اتفاق غیر منتظره‌ای نیست. حتی این را می‌توان از جایی فهمید که راکستار از آوردن قهرمانان اصلی بازی خود به GTA Online هیچ ترسی ندارد. در نتیجه می‌توان امیدوار بود که در DLC تابستان بعدی با حضور مایکل همراه باشد. اما بازهم برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اخبار رسمی از سوی راکستار باشیم.

بیشتر بخوانید:

شما هم دوست دارید شخصیت مایکل به GTA Online راه پیدا کند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: dualshockers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر