;
coinex

رندرهای پوکو C40 را تماشا کنید؛ گوشی ارزان‌قیمت با باتری 6000 میلی‌آمپرساعت

تصاویری از رندرهای پوکو C40 و مشخصات این گوشی در فشای آنلاین منتشر شده که بسیاری را نسبت به این گوشی ارزان‌قیمت هیجان زده کرده است. روز گذشته هم اخباری درباره تاریخ رونمایی این گوشی منتشر شد.

دیروز تصویری منتشر شد که ظاهری شبیه به بنرهای رسمی داشت؛ در این بنر به تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) اشاره شده بود. پس از آن، تصاویر دیگری به بیرون درز کرد که پوکو C40 را با باتری 6000 میلی‌آمپرساعت و نمایشگر 6.71 اینچی نشان می‌داد.

امروز نیز رندرهای پوکو C40 به همراه جزییات تقریبا کاملی از مشخصات این گوشی فاش شده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

مشخصات و رندرهای پوکو C40

کاربری به نام PassionGeekz تصاویری از رندرهای پوکو C40 و مشخصات این گوشی را منتشر کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی از طراحی ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. در لبه سمت راستی نیز دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را مشاهده می‌کنید.

رندرهای پوکو C40 را تماشا کنید؛ گوشی ارزان‌قیمت با باتری 6000 میلی‌آمپرساعت

پنل پشتی این گوشی به‌صورت مات طراحی شده؛ اما ماژول دوربین آن براق است. دو لنز دوربین هم در سمت چپ ماژول دیده می‌شوند و برند پوکو در سمت راست جزیره دوربین خودنمایی می‌کند.

در فهرست PassionGeekz، به مشخصات نمایشگر 6.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ (720×1560) و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز اشاره شده است. این اولین گوشی دنیاست که به تراشه پایین‌رده JLQ JR510 مجهز می‌شود.

پوکو سی 4 در یک نسخه با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات پوکو C40 می‌توان به باتری 6000 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که با شارژر 18 واتی شارژ می‌شود. گفته می‌شود که اسکنر اثر انگشت این گوشی، در پنل پشتی قرار می‌گیرد.

رندرهای پوکو C40 را تماشا کنید؛ گوشی ارزان‌قیمت با باتری 6000 میلی‌آمپرساعت

دوربین سلفی گوشی ارزان‌قیمت پوکو 5 مگاپیکسلی است؛ اما در پنل پشتی، لنزهای 50 و 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. درباره قابلیت‌های اتصال و پورت‌ها هم باید گفت که این دستگاه به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اتصال 4G و شارژر 10 واتی مجهز است. POCO C40 احتمالا در رنگ‌های مشکی، سبز و زرد عرضه می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این اسمارت فون با قیمت 177 دلاری به فروش می‌رسد. این احتمالا وجود دارد که از گوشی +POCO C40 نیز رونمایی شود؛ هرچند هنوز هیچ اطلاعات محکمی از آن در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و رندرهای پوکو C40 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر