;
coinex

فیلم جوکر 2 واکین فینیکس ساخته می‌شود

خبر تولید فیلم جوکر 2 هیجان‌انگیزترین خبر چند وقت اخیر محسوب می‌شود؛ خبری که شاید خیلی از طرفداران واکین فینیکس و البته جوکر بی‌همتایش منتظرش بودند.

سال 2019، فیلمی مستقل به نام جوکر با بازی واکین فینیکس اکران شد. کمپانی برادران وارنر چنان رغبتی به ساخت فیلمی مستقل از این شخصیت نداشتند؛ لااقل نه با فیلمنامه‌ای که تاد فیلیپس نوشته بود. برای همین سرمایه‌گذاری زیادی روی فیلم انجام ندادند؛ به طوری که تاد فیلیپس برای تأمین مخارج ساخت فیلمش، کمپانی دیگری را راضی کرد تا در ساختش مشارکت کند.

طبق چیزی که در خبرها بود، کمپانی برادران وارنر فقط 40 درصد سرمایه فیلم را دادند. برای همین وقتی فیلم به فروش شگفت‌انگیز یک میلیارد و صد میلیون دلاری رسید، احتمالا فهمیدند چه اشتباهی کردند. شاید هم همین فروش باعث شد، برادران وارنر به فکر حمایت از ساخت دنباله فیلم جوکر باشد.

قسمت اول جوکر داستان چگونگی تبدیل شدن کمدینی شکست خورده به نام آرتور فلک را در نیویورک 1980 نشان می‌دهد. فیلم به قدری موفق شد که جوکر واکین فینیکس، به سنبل بسیاری از اعتراضات در کشورهای مختلف تبدیل شد.

 فیلمنامه فیلم جوکر 2 آماده است

طبق گفته‌های تاد فیلیپس، فیلمنامه فیلم جوکر 2 آماده شده است. فیلیپس تصویری از صفحه اول فیلمنامه فیلم جوکر 2 را در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته تا از همین الان طرفداران برای اکران این فیلم لحظه شماری کنند. از طرفی، واکین فینیکس درگیر فیلمبرداری فیلم ناپلئون به کارگردانی ریدلی اسکات است. پس باید منتظر شد و دید، چه زمانی فنیکس آماده ایفای دوباره نقش فلک/ جوکر خواهد بود. هر چند تاد فیلیپس عنوان کرده، فیلمبرداری فیلم جوکر 2 خیلی نزدیک است.

فیلم جوکر 2

تاد فیلیپس با فیلم جوکر نشان داد، چقدر نگاه متفاوتی به این شخصیت دارد. برگ برنده فیلم هم همین زاویه دید جدید بود. قسمت اول جوکر با هوشمندی در فصل جوایز اکران شد و توانست اولین اسکار را برای فینیکس به همراه داشته باشد. همچنین این فیلم سودآورترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ محسوب می‌شود. باید دید، آیا قسمت دوم هم می‌تواند مخاطب را شگفت زده کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید جوکر 2 با حضور واکین فینیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر