;
coinex

کسب درآمد از طریق بازی کریپتویی واقعیت دارد؟

کسب درآمد از طریق بازی کریپتویی واقعیت دارد؟ کسب درآمد از طریق بازی‌های مختلف کریپتو موضوع جدیدی است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. برای بررسی این ادعا مطالعه این مطلب می‌تواند مفید باشد.

بازارهای مالی مثل فارکس و بازار سهام یا همان بورس طی سال‌های اخیر خیلی داغ بودند و طیف گسترده‌ای از مردم را به سمت خود کشاندند. آمار دقیقی از میزان سود یا زیانی که این بازارها به مردم وارد کردند در دست نیست؛ اما در روند صعودی سال‌های گذشته افراد به سودهای کلان رسیدند. درآمد از طریق بازار ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی محدود به ترید trade یا خرید بیت‌کوین و سایر رمزارزها نیست. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید بازی کردن در دنیای کریپتوکارنسی‌هاست. در این مقاله می‌خواهیم این موضوع را بررسی کنیم.

کسب درآمد از بازی | واقعیت یا دروغ؟

بازی‌های اینترنتی روز به روز در حال گسترده‌تر شدن بین افراد مختلف جامعه هستند و همین محبوبیت باعث شده است مسائل مختلفی به این بازی‌ها گره بخورد. یکی از این مسائل مهم کسب درآمد از بازی است. اما آیا این ادعا درست است که می‌توان با بازی کردن به درآمد بسیار خوبی رسید؟ آیا همه پروژه‌ها واقعیت دارند یا برخی برای سودجویی و کلاهبرداری تهیه شده‌اند؟ بازی‌های کریپتو زیادی وجود دارند که امکان کسب درآمد از آن‌ها وجود دارد؛ اما روش کسب درآمد در این بازی‌ها چگونه است و اصلا ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟

ما در این مطلب قصد بررسی و پاسخ به این سوالات مهم را داریم. پس اگر تا به حال حتی یکبار هم این موضوع به فکرتان خطور کرده است که از بازی‌های مختلف درآمدزایی داشته باشید، این مطلب را مطالعه کنید که پاسخ پرسش‌های بنیادی خود را در این حوزه بگیرید.

آیا کسب درآمد از بازی‌های کریپتو واقعیت دارد؟

بازار ارز دیجیتال در دنیای کنونی بسیار داغ است و راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از بازی‌های کریپتو است. اما افراد همیشه پیش از ورود به این بازی‌ها این نگرانی را دارند که ممکن است بحث‌های اسکم و کلاهبرداری در این پروژه‌ها مطرح باشد و سرمایه خود را نیز از دست بدهند.

اما آیا این ادعا درست است؟ آیا بازی‌های مختلف اینترنتی می‌توانند به عنوان منبع درآمدی برای افراد مختلف عمل کنند؟ اگر چنین ادعایی درست است راه و روش کسب درآمد از این طریق چگونه است و چگونه باید این مسیر را طی کرد که کمترین ضرر را دید؟

در پاسخی ساده باید گفت کسب درآمد از بازی‌های مختلف امکان‌پذیر است؛ اما باید این را در نظر گرفت که نمی‌توان از هر بازی انتظار درآمد داشت و تنها در صورتی که راه درستی را در پیش بگیرید و تمام اقدامات لازم را به درستی انجام دهید، احتمال کسب درآمد خواهید داشت. روش‌های مختلفی برای داشتن درآمد از طریق بازی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

روش‌های کسب درآمد از بازی‌ها

همانطور که اشاره شد امکان کسب درآمد از طریق بازی‌های اینترنتی در دنیای پیچیده امروز وجود دارد و این صنعت گیم را وارد مسیر دیگری خواهد کرد. اما همیشه قرار نیست که تلاش‌ها برای کسب درآمد جواب دهد و حتی ممکن است راهی که در آن قرار گرفته‌اید کاملا به بیراهه رفته و سرمایه شما را نیز از بین ببرد. بازی‌های کریپتو زیادی وجود دارند که ممکن است افراد را به خوبی به هدفشان برسانند و برعکس در صورت عدم رعایت نکات مهم یا قرار گرفتن در دام کلاهبرداران، تمام سرمایه از بین برود.

اما در کل روش‌های زیادی وجود دارد که بر اساس آن‌ها می‌توان به کسب درآمد از بازی‌های مختلف فکر کرد. ما در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مجددا لازم به ذکر است که همه این روش‌ها قطعا برای همه افراد جواب نخواهند داد و هر مسیر نیاز به کسب مهارت و تجربه بالایی دارد.

با تولید محتوا به درآمد برسید

با معرفی بازی‌های مختلف، بررسی ویژگی‌های بازی‌ها، معرفی ترفندها و … می‌توان مخاطبان زیادی را برای خود دست و پا کرد. این یکی از روش‌های فرعی کسب درآمد از طریق بازی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بدون شک امکان به هدف رسیدن در آن زیاد است. در این روش شما به طور مستقیم با بازی مد نظر درگیر نخواهید شد و اطلاعات خود را در اختیار بقیه افراد قرار می‌دهید. در این راه حتی ممکن است تبلیغاتی را نیز بپذیرید و از آن‌ها هم درآمد خوبی کسب کنید. اما برای کسب درآمد مستقیم از بازی‌ها باید چه کاری انجام داد؟ با ما باشید که در ادامه این مورد را بررسی خواهیم کرد!

بازی کنید و درآمد داشته باشید!
بازی کنید و درآمد داشته باشید!

با استفاده از بازی‌های کریپتو به درآمد برسید

از همان زمان که بازی‌های کریپتو شروع به فعالیت کردند، بازار این که ممکن است از این طریق به درآمد زیادی رسید هم داغ شد. درواقع این بازی‌ها ترکیبی از دنیای گیم و دنیای اقتصاد هستند که درآمد زیادی را در دل خود جای داده‌اند.

این سری از بازی‌ها روی شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین BNB و البته دیگر بلاک چین‌ها هستند. ژانرهای مختلفی در این بازی‌ها وجود دارد که بر اساس سلیقه امکان انتخاب آن‌ها فراهم شده است. اما موضوع بحث ما کسب درآمد از این بازی‌ها است؛ بدون در نظر گرفتن این که چه سبکی از آن را انتخاب می‌کنید.

بازی‌هایی وجود دارند که بر حسب ویژگی‌های هر کدام، بعد از پشت سر گذاشتن مراحل یا به دست آوردن مواردی خاص، به شما NFT تعلق خواهد گرفت. برای این که وارد این بازی‌ها شوید، در ابتدا باید کیف پولی را برای خود بسازید. این کیف پول بسته به شبکه‌ای است که شما در حال بازی در آن هستید.

برای برخورداری از تمام ویژگی‌های بازی نیز لازم است برخی از آیتم‌ها را خریداری کنید. اما درآمد این بازی‌ها چقدر است؟ درحقیقت میزان درآمد به نوع بازی و میزان تقاضا وابسته است. میزان رمز ارزهای کسب شده توسط شما به کمک سایر گیمرها ارزش‌گذاری می‌شوند و ممکن است در این راه دچار ضررهای مالی نیز بشوید.

معرفی بازی‌های PLAY TO EARN

اما همانطور که گفته شد بازی‌های کریپتو زیادی وجود دارند که امکان کسب درآمد دارند. در این بخش ما به معرفی برخی از بهترین بازی‌های این دسته می‌پردازیم.

Axie Infinity

اکسی اینفینیتی یکی از بهترین بازی‌های این دسته است که روی شبکه اتریوم قرار دارد. گیمرها در این بازی با کسب توکن‌های SLP و توکن AXS و همچنین امکان فروش‌ آن‌ها به درآمد در این بازی می‌رسند. این توکن‌ها در صرافی‌های مختلفی قابلیت خرید و فروش دارند.

این بازی که خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های PLAY TO EARN هم معرفی کرده است نیازمند سرمایه‌گذاری اولیه برای شروع است. در ابتدا باید 3 اکسی یا هیولا را خریداری کرده و از بازیکن دیگری بورسیه بگیرید. درآمد متوسط گیمرها در این بازی بین 200 تا 1000 دلار در ماه است که البته میزان آن به قیمت SLP نیز وابسته است.

بازی سند باکس

این بازی در سال 2018 تبدیل به بازی کریپتو شد که مبتنی بر بلاک چین است. در این بازی به گیمر اجازه داده می‌شود که دارایی‌های خاص و محیط‌های جدیدی را طراحی کنند و با سایر گیمرها به اشتراک بگذارند. توکن این بازی SAND نامگذاری شده است که با استفاده از انواع تراکنش‌ها روی شبکه میسر خواهد بود. در خصوص این بازی باید گفته شود که تا کنون میلیون‌ها دلار آیتم‌های NFT در آن به فروش رفته است و همچنین با شرکت‌هایی مانند SQUARE ENIX هم همکاری‌هایی را داشته است.

Splinterlands

این بازی در دسته بازی‌های کارتی کریپتو قرار می‌گیرد؛ در این بازی گیمر باید مجموعه‌ای از توانایی‌های مختلف و حالت‌ها را کسب کرده و از این مجموعه به منظور مبارزه بهتر با سایر افراد حاضر در این بازی استفاده کند. درواقع هر کارتی که در این بازی وجود دارد نمایانگر یک NFT است. این کارت در بازار به خرید و فروش گذاشته می‌شود. مبارزه‌ها هم به صورت کاملا اتفاقی رخ می‌دهند.

دو گیمری که به هم برخورد می‌کنند، زمان کمی برای ساخت مجموعه کارت‌ها دارند و آن‌ها باید با یکدیگر مبارزه کنند. این بازی در شبکه بلاک چین به بازی بسیار محبوبی تبدیل شده است. دو توکن DEC و SPS در این بازی ارز رایج هستند که با استفاده از آن‌ها خرید و فروش‌ها صورت می‌گیرد. این گیم نیز در ابتدا نیاز به خرید ابتدایی دارد که در آن باید 10 دلار را به منظور خرید Summonner’s Spellbook  بپردازید تا امکان استفاده از توکن‌ها فراهم شود.

بازی سورر

بازی کریپتو، بازی SORARE است. این بازی فوتبالی با تیم‌های 5 نفره تشکیل می‌شود و در شبکه بلاک چین قرار دارد. در این بازی امکان خرید و فروش کارت‌های دیجیتال مربوط به بازیکنان تیم‌های ورزشی مختلف فراهم شده است.

گیمرها برای وارد شدن به بازی می‌توانند 10 کارت مربوط به ده بازیکن مختلف را گزینش کنند. سپس باید تیمی 5 نفره را انتخاب کنند. بعد از پیروز شدن در هر بازی کارت‌های بیشتری که به صورت ارز دیجیتال اتریوم هستند به دست خواهد آمد. برای کسب درآمد باید در مسابقات مختلف شرکت کنید یا کارت‌های خود را خرید و فروش کنید.

کسب درآمد با بازی کردن ممکن است؟
کسب درآمد با بازی کردن ممکن است؟

کلام پایانی

کسب درآمد از طریق بازی‌های کریپتو موضوعی است که باید در آن دقت زیادی صورت گیرد؛ زیرا اکثر پروژه‌های این چنینی اسکم بوده و با کلاهبرداری سرمایه اولیه افراد را نیز از بین می‌برند. برای اطلاع دقیق از کوین‌های معتبر و غیر اسکم می‌توانید به لیست کوین‌های اکسبیتو به نشانی https://exbito.com/coins/ مراجعه کنید.

پیش از ورود به این دنیا، باید حتما راه و روش درست را انتخاب کرده و بر اساس برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده عمل کرد. در اینجا لازم به ذکر است که صرافی آنلاین اکسبیتو تنها کوین‌های غیر اسکم حاصل از این موارد را پوشش داده و می‌توانید برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش روی این مجموعه حساب کنید.

.

پایان خبر/

تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر