;
coinex

پوکو F4 5G با اسنپدراگون 870 به‌زودی رونمایی می‌شود

پوکو ایندیا با انتشار یک توییت رسما تایید کرد گوشی پوکو F4 5G به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز می‌شود. این کمپانی همچنین اعلام کرد که تاریخ رونمایی این گوشی نزدیک است.

پوکو در ماه آوریل (فروردین)، گوشی POCO F4 GT را با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی کرد. این شرکت قصد دارد گوشی دیگری از سری F را با اسم رسمی پوکو F4 5G رونمایی کند. پوکو هنوز لیست مشخصات F4 5G را منتشر نکرده است؛ اما پوکو ایندیا اخیرا اعلام کرد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می‌برد.

آنچه از پوکو F4 5G می‌دانیم

اخیراً تصاویری از Poco F4 5G به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این گوشی در پنل پشتی خود از تنظیمات دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برخوردار شده است؛‌این دوربین اصلی از OIS پشتیبانی می‌کند. پوکو اف 4 چند ماه پیش نیز با اندروید 12 و رم 8 گیگابایتی در Geekbench دیده شده بود.

پوکو F4 5G با اسنپدراگون 870 به‌زودی رونمایی می‌شود

گفته می‌شود که Poco F4 5G ری‌برند شده‌ی Redmi K40S است که به جای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، از دوربین 64 مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد. از دیگر مشخصات Redmi K40S می‌توان به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. این گوشی همچنین از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت در لبه گوشی، بلندگوهای استریو و باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ 67 واتی برخوردار است.

انتظار داریم در روزهای آینده اخبار بیشتری از POCO F4 5G منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اطلاعیه پوکو درباره تراشه و تاریخ رونمایی پوکو F4 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر