;
coinex

کشورهای اتحادیه اروپا درباره مقررات رمزارزها به توافق می‌رسند؛ ساماندهی یا ایجاد محدودیت؟

طبق گزارش خبرگزاری Bloomberg، کشورهای اتحادیه اروپا در حال انجام اقداماتی جهت رسیدن به توافق بر سر مقررات رمزارزها هستند.

کشورهای اتحادیه اروپا به مرحله بعدی توافقات جهت وضع قانون بازار دارایی‌های رمزنگاری‌شده (MiCA) نزدیک شدند. این مذاکره‌کنندگان قبل از دستیابی به نظر جمعی نهایی، می‌بایست مشکلات و مسائل فعلی را حل کنند.

وضع قانون برای بازار رمزارزها توسط کشورهای اتحادیه اروپا

حوزه توکن‌های غیرمثلی (NFT) و استیبل کوین‌ها در مرکز توجه مذاکرات کشورهای اتحادیه اروپا قرار گرفته‌ است. این کشورها در حال بررسی امکان محدودسازی حجم تراکنش‌ها به وسیله استیبل‌کوین‌های بر پایه دلار هستند.

کشورهای اتحادیه اروپا درباره مقررات رمزارزها به توافق می‌رسند؛ ساماندهی یا ایجاد محدودیت؟

از دیگر مواردی که در چهارچوب نظارتی کشورهای EU قرار گرفته می‌توان به وضع قوانین ضدپولشویی و قوانین افشا کننده تأثیرات زیست محیطی بیت کوین اشاره کرد.

مذاکره کنندگان در حال بحث در مورد قوانین رفتاری سرویس‌دهندگان رمزارزها هستند. به گزارش u.today، چندین اصلاحیه به منظور محدود کردن اثبات کار (Proof-Of-Work) ارائه شده است. پارلمان اروپا پس از روبرویی با موج شدید انتقادها از سود اعضای صنعت ارزهای دیجیتال، ممنونیت استخراج بیت کوین در چهارچوب MiCA را لغو کرد.

سرکوب تراکنش‌های ناشناس در صنعت رمزارزها

قانونگذاران اتحادیه اروپا در ماه مارس، نقل و انتقالات ناشناس و مشکوک ارزهای دیجیتال را سرکوب کردند. پیش‌نویس این لایحه همچنان در مرحله تصمیم‌گیری نهایی قرار دارد.

کشور فرانسه در حال حاضر مهم‌ترین کشور شورای اتحادیه اروپا به شمار می‌رود. این کشور ریاست مذاکرات جاری در زمینه با رمزارزها را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قانون گذاری رمزارزها توسط کشورهای اتحادیه اروپا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر