;
coinex

از کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی رونمایی شد

بالاخره از طناز طبابایی در قسمت سوم در سکانس قمار سر بیلیارد رونمایی شد. اسم کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی «طلا» است و باید دید چه تأثیری در سریال خواهد داشت.

سریال یاغی جدیدترین اثر محمد کارت بوده که تا به حال سه قسمتش منتشر شده است. محمد کارت با مستند خون مردگی سر زبان‌ها افتاد. او از همین اولین کار، نشان داد در روایت داستان مردمان طبقه پایین تحقیقات گسترده‌ای کرده و بر جزئیات زندگی آنها مسلط است. در آثار بعدی نیز همین روند را ادامه داد. به طوری که در فیلم شنای پروانه یکی از بهترین بازنمایی‌های مردم مناطق پایین شهری را به نمایش گذاشت. همه چیز از جمله رفتارها تا دیالوگ‌ها به قدری طبیعی بود که بیشتر به مستند شباهت داشت تا اثری داستانی. حال محمد کارت در جدیدترین تجربه کارگردانی‌‌اش داستانی دیگری با اتمسفر فیلم شنای پروانه را ساخته است.

  • بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های جاسوسی [22 فیلم برتر]

آیا کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی آغاز ماجراجویی جاوید در دنیای بهمن است؟

کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی ، زنی ثروتمند معتاد به قمار در بازی بیلیارد است. او که در این فیلم نقش همسر بهمن با بازی پارسا پیروزفر را بازی می‌کند؛ عاشقانه یهمن را دوست دارد. آنها 12 سال است که با هم ازدواج کرده‌اند. بر خلاف پدر بهمن که کارگری ساده بوده، پدر طلا، مردی با نفوذ بوده است. هنوز چیز زیادی از نقش طناز طباطبایی در سریال یاغی مشخص نشده؛ اما دور از ذهن نیست، اگر تصور کنیم، در روند داستان و احتمالا زندگی جاوید نقشی کلیدی خواهد داشت.

طناز طباطبایی در سریال یاغی

سریال یاغی داستان جوانی به نام جاوید است که تلاش می‌کند از محله‌ای که در آن زندگی می‌کند، برود و زندگی دیگری را شروع کند. او در گام نخست نیاز دارد، هویتش را ثابت کند (در قسمت اول تلاش می‌کند شناسنامه بگیرد). در این سریال داستان عشقی جاوید و ابرا که یکی دیگر از پیرنگ‌های سریال یاغی‌ست، روایت می‌شود. تنها راه جاوید برای خلاصی از زندگی در میان دزدان و قاچاقچیان نیز کشتی‌ست؛ چیزی که زندگی جاوید را به بهمن (پارسا پیروزفر) گریه می‌زند.

از کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی رونمایی شد

در سریال یاغی علی شادمان نقش جاوید و اصلی سریال را بازی می‌کند. در کنار شادمان، امیر جعفری، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، عباس جمشیدی، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی و جواد خواجوی ایفای نقش می‌کنند.

در این ویدیو، رونمایی از کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی را می‌بینید:

خانم طباطبایی بجز بازیگری در عرصه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد ، او گیتاز میزند و در کنار آن به هنر نقاشی هم می پردازد.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاراکتر طناز طباطبایی در سریال یاغی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خانم طباطبایی عشقه.همیشه بهترین نقش رو ایفامیکنه انشاله سالم و شاد و موفق باشن

    پاسخ