;
coinex

تاریخ عرضه اولیه تپسی در فرابورس مشخص شد

عرضه اولیه تپسی در فرابورس بعد از برگزاری دو جلسه معارفه و گذر از مراحل قانونی، سه‌شنبه 24 خرداد 1401 انجام خواهد شد.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی است که سهام خود را در فرابورس عرضه می‌کند. عرضه اولیه سهام تپسی (شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس) به روش سلب حق تقدم خواهد بود.

عرضه اولیه تپسی در فرابورس 24 خرداد آغاز می‌شود

تپسی (شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس) با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، اعلام کرد از روز سه‌شنبه 24 خرداد ماه، عرضه اولیه سهام خود را به عنوان نخستین استارتاپ ایرانی در فرابورس آغاز خواهد کرد.

تاریخ عرضه اولیه تپسی در فرابورس مشخص شد

شرکت کارگزاری بانک تجارت، متعهد عرضه سهامداران حقیقی و حقوقی و مشاور عرضه است. همچنین شرکت تامین سرمایه کاردان، متعهد خرید و بازارگردان اعلام شده است. عرضه سهام به روش گشایش در نماد معاملاتی «تپسی1» خواهد بود و تعداد کل سهام شرکت یک میلیارد و 170 میلیون و 528 هزار و 800 سهم است.

از تاریخ سه‌شنبه 24 خرداد ماه، دوره سفارش‌گیری و عرضه آغاز می‌شود و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی، یک میلیون و 400 هزار سهم خواهد بود.

این نکته را باید در معاملات تپسی در نطر داشت که پس از مرحله اول عرضه اولیه به روش گشایش در مرحله دوم، نماد «تپسی» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف می‌شود. بر این اساس متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد را برای این موضوع مدنظر قرار دهند.

50 درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا 90 روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت. ارسال سفارش تنها از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) امکان‌پذیر خواهد بود.

گفتنی است مادامی که شرکت مذکور در شمولیت شرکت‌های موضوع ضوابط و شرایط اختصاصی پذیرش سهام شرکت‌های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد، معاملات ثانویه در نماد معاملاتی تپسی صرفا توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای موضوع تبصره 1 ماده 8 مکرر دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران قابل انجام است.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره عرضه اولیه تپسی در فرابورس در تاریخ 24 خرداد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر