;
coinex

امریکن اکسپرس رمزارز پاداش می‌دهد؛ پشتیبانی از 100 ارز دیجیتال

امریکن اکسپرس ، غول خدمات پرداخت آمریکایی، قصد دارد کارت‌های اعتباری را راه‌اندازی کند که  ارز دیجیتال پاداش می‌دهند

به گزارش Forbes، آمریکن اکسپرس در حال همکاری با پلتفرم مدیریت ثروت Abra جهت راه‌اندازی کارت اعتباری جدید است. این کارت اعتباری به ازای هر تراکنش و خرید به کاربران، رمز ارز پاداش می‌دهد.

پاداش رمزارز امریکن اکسپرس

فوربس در گزارش خود جزئیاتی از امکانات کارت اعتباری جدید American Express ارائه داد. این کارت اعتباری برخی از مزایای شبکه امریکن اکسپرس همانند امکانات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز خرید را نیز در خود جای داده است.

امریکن اکسپرس رمزارز پاداش می‌دهد؛ پشتیبانی از 100 ارز دیجیتال

در حال حاضر تاریخ رسمی انتشار کارت اعتباری آمریکن اکسپرس مشخص نشده است؛ با این وجود، به احتمال زیاد این کارت تا پایان سال عرضه خواهد شد. Mohammed Badi، رئیس خدمات شبکه جهانی آمریکن اکسپرس در این راستا افزود:

کارت اعتباری جدید American Express برای کاوشگران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ساخته شده است.

امکانات کارت اعتباری American Express

Bill Barhydt، مدیر عامل Abra به خبرگزاری Forbes گفت: جوایز کارت اعتباری آمریکن اکسپرس حدود 100 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. شبکه American Express هیچگونه هزینه تراکنشی نخواهد داشت.

Bill Barhydt در ادامه افزود:

همکاری صورت گرفته، گام دیگری به سوی اهداف اصلی Abra خواهد بود. کارت اعتباری جدید به طور مستقیم قابلیت خرید و فروش را میسر خواهد کرد. این روش آینده پرداخت‌هاست.

American Express هم اکنون به منظور پشتیبانی از دارایی‌های رمزارزی با شرکت‌های غول پرداخت نظیر Visa و MasterCard همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کارت اعتباری جدید شرکت American Express چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر