;
coinex

تاریخ رونمایی هواوی میت 50 به تعویق افتاد

طبق اخبار منتشر شده، تاریخ رونمایی گوشی هواوی میت 50 در ماه آگوست یا سپتامبر (اواخر مرداد تا شهریور) است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

بسیاری از وبلاگ‌نویسان حوزه‌ی دیجیتال، مدعی شدند که گوشی هواوی میت 50 در ماه آگوست یا سپتامبر رونمایی خواهد شد. در صورت صحت این ادعا، باید به زودی منتظر انتشار اخبار و جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند باشیم.

آنچه از هواوی میت 50 می‌دانیم

وب سایت گیزچاینا از قول یکی از کاربران چنین اعلام کرد: رونمایی گوشی هواوی میت 50 ابتدا قرار بود در ماه جولای (تیر) باشد، اما عرضه این گوشی در ماه آگوست برنامه‌ریزی شده است.

جزئیاتی از زمان رونمایی گوشی هواوی میت 50؛ پرچمدار سری هانر

با استناد به گزارش‌های پیشین، هواوی قصد دارد در سری میت 50 از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 4G استفاده کند. گفته می‌شود دوربین این گوشی هوشمند، ارتقای پیشرفت قابل توجهی نسبت به سری P50 دارد. سیستم عامل Hongmeng 3.0 که طبق آخرین اخبار،‌ قرار است در تیر ماه منتشر شود، به عنوان سیستم عامل این گوشی معرفی شده است. گفته می‌شود این سیستم عامل میزان سرعت تعامل میان دستگاه‌ها را بیشتر کرده و باعث رضایت بیشتر کاربران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان رونمایی گوشی هواوی میت 50 و جزئیات این گوشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر