;
coinex

الکس نوری سرمربی استقلال می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که الکس نوری، یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است. نوری، اصالتا ایرانی است و از سرمربیان سابق دو تیم فوتبال وردربرمن و هرتابرلین بود.

مسئولین باشگاه تاجی‌ها، هم اکنون دنبال انتخاب بهترین گزینه برای انتخاب مقام سرمربیگری این باشگاه هستند. با این خبر همراه ما باشید تا در مورد الکس نوری و احتمال انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال بیشتر بدانیم.

الکس نوری نامزد جدید برای انتخاب سرمربی استقلال

اخیرا یک مربی ایرانی به نام «الکساندر نوری» با سابقه سرمربیگری در تیم‌های وردربرمن بوندسلیگا و هرتابرلین آلمان، به لیست نامزدهای مورد بحث برای گزینه سرمربی استقلال اضافه شده است.

الکس نوری نامزد جدید برای انتخاب سرمربی استقلال

البته گفته شده است که مدیران باشگاه استقلال، به او قراردادی با مبلغ دریافتی ریالی پیشنهاد کرده‌اند که امکان پذیرش چنین موضوعی از سوی الکس بعید و دور از انتظار است. حال باید دید انتخاب نهایی استقلال کیست و قرارداد با گزینه انتخاب شده، به چه شکل و با چه مبلغی پیش خواهد رفت.

نوری با این که زبان فارسی را در حد بسیار کمی می‌داند اما استوری ویدیویی منتشر کرده که به فارسی می‌گوید: «سلام، من امروز برای دویدن به سطح شهر برلین آمدم؛ به امید دیدار.» و استقلالی‌ها این‌کار را چراغ سبز می‌دانند. مدیران استقلال برآنند تا طی هفته آتی، سرمربی این باشگاه را به صورت قطعی معرفی کنند.

الکساندر نوری، متولد 20 اوت 1979 است و 43 سال سن دارد که مربی جوانی به شمار می‌آید. پدر وی ایرانی تبار و اهل رشت و مادرش آلمانی است. وی اصالتی دو رگه دارد و در واقع ایرانی – آلمانی بوده و حتی دارای مجوز شهروندی دوگانه آلمانی و ایرانی است.

همان گونه که پیش‌تر نیز گفته شد، او افتخار حضور در دو تیم نام‌دار هرتابرلین و وردربرمن را در کارنامه دارد و به آسانی می‌توان روی توانایی وی برای هدایت و سرمربیگری استقلال حساب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتخاب الکس نوری به عنوان سرمربی استقلال چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر