;
coinex

تعدیل نیرو گسترده صرافی کوین بیس در پی زمستان کریپتویی

صرافی Coinbase بیش از 18 درصد از نیروهای کار خود (حدود 1100 نفر) را تعدیل کرده است. تعدیل نیرو صرافی کوین بیس در پی زمستان کریپتویی رخ داد.

به گفته برایان آرمسترانگ، رئیس شرکت کوین بیس، این شرکت جهت کنترل هزینه‌ها در پی زمستان کریپتویی مجبور به تعدیل نیروهای خود شده است. آرمسترانگ همچنین از این پاسخ برای توجیه خوشبینی‌ها نسبت به آینده کریپتو استفاده کرد.

Coinbase احساس کرده بود که برای رقابت در بخش‌های مختلف و استفاده از ارزش بازار کریپتو می‌بایست به سرعت رشد کند. اکنون واضح است که میزان نیروهای فعال این شرکت بیش از حد نیاز بوده است. این صرافی در سال 2021 با 1250 کارمند شروع به کار کرد و تا پایان سه ماهه دوم 2022 (اوایل تیر) همچنان 5000 کارمند خواهد داشت.

تعدیل نیرو صرافی کوین بیس

Coinbase در تصمیم ناگهانی خود جهت تعدیل نیروها سیستم کارمندان را تحت تأثیر قرار داد. این شرکت به کارمندان خود وعده حداقل 14 هفته حقوق پایان کار، چهار ماه بیمه درمانی ایالات متحده آمریکا و همچنین کمک به یافتن شغل جدید را داده است. شرکت کویس بیس ابتدا استخدام جدید را متوقف کرد و سپس با وخیم‌تر شدن شرایط اقتصادی پیشنهادهای کاری پذیرفته شده را نیز لغو نمود.

تعدیل نیرو گسترده صرافی کوین بیس در پی زمستان کریپتویی

کوین بیس تنها شرکتی نیست که تحت تأثیر ریزش سنگین بازار رمزارزها قرار می‌گیرد. شکایاتی از صرافی بایننس به دلیل استیبل کوین شکست خورده TerraUSD صورت گرفته است.

سرویس وام‌دهنده Celsius هم برای کمک به تثبیت دارایی‌ها، برداشت‌ها را مسدود کرد. سقوط قیمت بیت کوین به دنبال اقدامات Celusius باعث شد صرافی بایننس تا چند ساعت امکان برداشت را مسدود کند. بازار رمزارزها در حال حاضر بسیار شکننده شده و به زودی اکثر حامیان اصلی این تکنولوژی متحمل ضررهای سنگین خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعدیل نیرو صرافی کوین بیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر