;
coinex

بلیت سینما ارزان شد! طرح ویژه شهرداری تهران برای سینمادوستان

با تلاش شهرداری تهران و با هدف جذب مخاطبان و سینمادوستان، بلیت سینما ارزان شد. این موضوع واکنشی مستقیم به گرانی اخیر بلیت سینما است.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر؛ مجید اکبرشاهی از اجرای طرح تابستانه در سینماهای شهرداری تهران خبر داد. گفته می‌شود زمان اجرای این طرح، از ابتدای تابستان خواهد بود و انتظار می‌رود طی آن کاهش قیمت بلیت سینماهای شهرداری تهران را شاهد باشیم. این طرح با هدف آشتی مردم با سالن‌های سینما و جذب مخاطب بیشتر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: نماینده ایران دو جایزه مهم جشنواره فیلم کینولاب لهستان را از آن خود کرد

با طرح شهرداری تهران، بلیت سینما ارزان شد

مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اعلام اجرای طرح کاهش قیمت بلیت در سینماهای موسسه تصویر شهر از اول تابستان، گفت:

تجربه‌ی موفقی در فروش بالای فیلم سینمایی اخیر «بدون قرار قبلی» که با طرح نیم بها بلیت در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) اجرا شد داشتیم. پس از این تجربه تصمیم گرفته شد که تمهیداتی برای جذب مخاطب بیشتر در سینماهای زیرمجموعه در نظر گرفته شود.

جزئیات طرح کاهش قیمت بلیت سینماهای شهرداری تهران 

مجید اکبرشاهی افزود:

تامین رفاه و آسایش شهروندان از اصلی‌ترین وظایف نهاد شهرداری است و از آنجایی که سینماهای موسسه تصویر شهر، زیر مجموعه این نهاد است، تصمیم گرفته شد که در برخی روزها و ساعات مشخصی، قیمت بلیت را در سینماهای شهر کاهش دهیم.

وی همچنین در رابطه با جزئیات بیشتر این طرح و کاهش قیمت بلیت سینماهای شهرداری تهران گفته اجرای طرح به این صورت است که بلیط‌های نیم بها در سه روز ابتدای هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) در پردیس‌های سینمایی «ملت»، «تماشا» و «راگا» تا ساعت 19 عرضه خواهد شد. پس از ساعت 19 نیز برای تمامی فیلم‌ها در پردیس ملت، قیمت بلیط از 45 هزار تومان به 35 هزار تومان و در پردیس‌های سینمایی راگا و تماشا از 35 هزار تومان به 25 هزار تومان کاهش می‌یابد.

اکبرشاهی در ادامه توضیح داد که این طرح با هدف جذب مخاطب، از ابتدای تابستان 1401 در سینماهای زیرمجموعه نهاد شهرداری اجرا می‌شود و در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بهای بلیت در روزهای سه شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز پایانی هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می‌گردد. مدیرعامل موسسه تصویر شهر تشریح کرد:

ما در موسسه‌ی تصویر شهر از ابتدای سال جاری با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم، تصمیم گرفتیم مانع از افزایش بهای بلیط در پردیس سینمایی رازی واقع در منطقه 11 شهرداری تهران شویم. بنابراین، این سینما نیز همانند سال گذشته در تمام ایام هفته بلیت را با بهای 15 هزار تومان به مخاطبان خود و شهروندان عزیر ارائه خواهد کرد.

مجید اکبرشاهی با اظهار امیدواری از اجرای این تمهیدات گفت:

امیدواریم که با اجرای این طرح‌ها، استقبال مخاطبان از فیلم‌ها افزایش داشته باشد و رونق به سالن‌های سینما بازگردد.

علافه‌مندان برای استفاده از این طرح می‌توانند به پردیس‌های سینمایی گالری ملت واقع در بزرگراه نیایش، جنب بوستان ملت با 12 سالن نمایش، پردیس سینمایی راگا در منطقه شهر ری، پردیس تماشا در منطقه یافت‌آباد هر کدام با 3 سالن نمایش و رازی در میدان گمرک با 2 سالن نمایش مراجعه کنند و از تماشای فیلم لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

بلیت سینما ارزان شد اما آیا این طرح تابستانه موفق خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر