;
coinex

هواوی نوا Y90 رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی لحظاتی پیش رسما از گوشی هواوی نوا Y90 به عنوان یک محصول میان‌رده و قدرتمند رونمایی کرد. این گوشی پردازنده قدرتمند، دوربین و باتری باکیفیتی دارد.

هوآوی که این روزها با کاهش سهم درآمدی خود در همه بازارها مواجه شده است،‌ ساعاتی پیش از یک گوشی میان‌رده جدید رونمایی کرد که در دنیبای میان‌رده‌ها می‌تواند رقیب بسیار قابل قبولی برای محصولات همرده خود باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی 2021

قیمت و مشخصات فنی هواوی نوا Y90

هواوی نوا Y90

در پنل جلویی میانرده جدید هوآوی شاهد تعبیه یک نمایشگر 6.7 اینچی با وضوح تصویر FHD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی هستیم که نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتزی دارد. در بخش بالایی نمایشگر یک حفره پانچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی گوشی در پنل پشتی نیز متشکل از حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی در کنار دو دوربین 2 مگاپیکسلی است که یکی ماکرو و دیگر عمق‌سنج است. فلش ال‌ای‌دی نیز در کنار این دوربین‌ها تعبیه شده است.

محصول جدید هوآوی در بخش باتری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جایی که یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده و از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تنها در 1 ساعت کاملا شارژ شود.

هواوی نوا Y90

نوا Y90 از رابط کاربری EMUI 12 برخوردار است و با تجهیز به قابلیت Distributed File System می‌تواند بدون کابل به لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک وصل شود. این محصول در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های سفید، آبی و سبز عرضه می‌شود. در حال حاضر اما جزئیات قیمت گوشی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هواوی نوا Y90 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با دیگر کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر