;
coinex

واکنش پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس: فیلم در حد کن نبود! [+ویدیو]

پیمان معادی در لایو اینستاگرامی خود صحبت‌هایی درباره فیلم عنکبوت مقدس داشت. واکنش پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس بسیار خبرساز شده است.

پیمان معادی از بازیگران و کارگردانان حرفه‌ای ایران با کارگردانی و بازی در فیلم‌هایی چون: “بمب یک عاشقانه”، “درباره الی”، “جدایی نادر از سیمین”، “ابد و یک روز” و “متری شش و نیم” شناخته می‌شود. پیمان برای جدایی نادر از سیمین جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را دریافت کرد.

او همچنین در چندی از فیلم‌ها و سریال‌های خارجی همچون: نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها، سریال وست ورلد و در نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب و فیلم شش زیرزمینی در نقش برادر رئیس‌جمهور ترکمنستان، ایفای نقش کرده است.

روز گذشته پیمان معادی در لایو خود اشاراتی (در راستای نقد سازندگان) به فیلم عنکبوت مقدس که در جشنواره کن اکران شده و جوایزی دریافت کرده بود، نمود. “هیچ کس نباید به باورهای مردم توهین کند” جمله آخر وی در این لایو، این بود.

بیشتر بخوانید: واکنش پیمان معادی به ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی

واکنش پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس

هیچ کس نباید به باورهای مردم توهین کند

اما اصل ماجرای انتقاد تند پیمان معادی از عنکبوت مقدس چیست؟ آیا او این فیلم را نمی‌پسندد؟ یا حرف او چیز دیگری است! پیمان معادی در لایو خود اعلام کرد که فیلم را ندیده است؛ در این صورت چطور انتقادی به سازندگان عنکبوت مقدس وارد کرده است؟

انتقاد پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس ؛ هیچ کس نباید به باورهای مردم توهین کند
انتقاد تند پیمان معادی از عنکبوت مقدس

تصویر بالا پوستر فیلم عنکبوت مقدس، به کارگردانی علی عباسی است که به تازگی از آن رونمایی شده است. مهدی بجستانی، زر امیرابراهیمی، نیما اکبرپور، سارا فضیلت، سینا پروانه، آلیس رحیمی، مصباح طالب، فروزان جمشیدنژاد و آرش آشتیانی از بازیگران این فیلم هستند. پیمان معادی اما در لایو خود گفت:

من این فیلم را کامل ندیدم، اما کسانی که دیدند می‌گویند به مقدسات ما توهین شده و اگر اینطور باشد واقعا متاسفم. هیچ کس حق ندارد به باورهای مردم توهین کند آن هم مردم سرزمین خودش. اگر این فیلم توهین کرده باشد به هیچ وجه مورد تایید من نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص واکنش پیمان معادی به فیلم عنکبوت مقدس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر