;
coinex

بازیگران سریال زیرخاکی 3 ؛ بیوگرافی و تصاویر 

زیرخاکی یکی از سریال‌های تاریخی کمدی پربیننده تلویزیون در سال جاری بود. ما در این نوشتار تکراتو به زندگینامه بازیگران سریال زیرخاکی 3 پرداخته‌‌ایم.

فصل سوم سریال زیرخاکی همچون دو فصل قبلی خود با حضور پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در نقش‌های اصلی کلید خورده است. با توجه به آخرین اخباری که از بازیگران سریال زیرخاکی 3 منتشر شده تا کنون پیام احمدی‌نیا یکی از بازیگران جدید این مجموعه بوده که به زودی جلوی دوربین می‌رود.

در ادامه مختصری از زندگینامه بازیگران سریال زیرخاکی 3 را می‌‌پردازیم. تا پایان همراه ما باشید.

بازیگران سریال زیرخاکی 3

زیرخاکی یکی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال‌های تلویزیون در چند سال گذشته بوده اسـت که همین استقبال گسترده مخاطبان باعث ساخت فصل سوم آن شد. پیش تولید فصل سوم سریال زیرخاکی از آذر ماه 1400 به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا آغاز شد.

بازیگران سریال زیرخاکی 3

بر اساس اخبار اعلام شده این مجموعه که از بهترین سریال های طنز ایرانی بوده از دی ماه در یکی از محله‌های قدیمی تهران و پس از آن شهرک دفاع مقدس شروع به فیلمبرداری کرده است و قرار است فصل سوم سریال زیرخاکی در نوروز 1401 از شبکه یک سیما پخش شود.

خبرها حاکی از آن است که در فصل سوم این سریال بازیگران جدیدی در کنار بازیگران فصل دوم به ایفای نقش می‌پردازند. در ادامه  این نوشتار شرح بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 3 را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال زیرخاکی 3

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

ژاله صامتی

بازیگران سریال زیرخاکی 3
بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 3

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون در چهاردهم فروردین ماه ۱۳۵۱ در تهران اسـت به دنیا آمد. پدر و مادر او اهل ازنا هستند و درواقع صامتی اصالتی لری دارد.

ژاله صامتی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر تهران اسـت و بازیگری را از سال ۱۳۶۸ با حضور در تئاتر آغاز کرد. وی کار هنری خود را با بازی در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، ادامه داد.

صامتی در زیرخاکی در نقش پریچهر خوش درخشید، در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

ژاله صامتی همسر ایرج سنجری است کـه او نیز بازیگر سینما و تئاتر بوده در زمینه دوبله و دوبلاژ نیز از جمله باتجربه محسوب می‌شود. این زوج هنرمند دو دختر به نام‌ یاس و نیاز دارند.

پژمان جمشیدی

بازیگران سریال زیرخاکی 3
عکس های بازیگران سریال زیرخاکی 3

پژمان جمشیدی در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶در تهران به دنیا آمد. پدر او دبیر زیست و زمین‌شناسی و مادرش معلم دبستان بود.

جمشیدی یک برادر بزرگ‌تر از خود بنام هومن و یک خواهر کوچک‌تر از خود بنام ماهک دارد. پژمان جمشیدی پیش از بازیگری بازیکن تیم ملی فوتبال بوده و در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس نیز بازی کرده اسـت.

پژمان جمشیدی با بازی در نقش خودش (بازیکن فوتبال) در سریال طنز تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید. او با بازی در نقش فریبرز باغ‌بیشه در سریال زیرخاکی به محبوبیت دست پیدا کرد.

وی در بیست و یکمین دوره از جشن حافظ جایزه بهترین بازیگر کمدی مرد را برای نقش‌آفرینی در فصل اول و دوم زیرخاکی به دست آورد.

البته جمشیدی در این سال‌ها در سینما نیز حضوری فعال داشته است او در فیلم‌های همچون؛ آتش بس، خوب بد جلف، 50 کیلو آلبالو، لونه زنبور، تگزاس، جهان با من برقص و دینامیت به ایفای نقش پرداخته است.

رایان سرلک

بازیگران سریال زیرخاکی 3

رایان سرلک در بیست‌و یکم اسفند ماه سال 1392 در تهران به دنیا آمد. پدر رایان طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است . او از 5 سالگی بعد از اجرای دابسمش‌های جالب با حمایت خانواده پس از گذراندن کلاس های بازیگری مهرنوش دارا وارد تئاتر شد.

سپس در نمایش چرا خرس ها دم های کوتاهی دارند نقش‌آفرینی کرد. او در فیلم سینمایی راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی، نقش پسر پژمان بازغی و الهه را بازی کرد. رایان سرلک با بازی در نقش کاوه در زیرخاکی به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سرجوخه

بازیگران سریال حرفه ای

هومن برق نورد

بازیگران سریال زیرخاکی 3
بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 3

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال زیرخاکی 3 می رسیم به هومن برق نورد، وی زاده‌ی پنجم دی ماه سال ۱۳۴۸ در تهران اسـت. او بازیگری را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد. هومن برق نورد متاهل است. مادر او شاعر و پدرش مهندس است. هومن دو خواهر دارد کـه یکی در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده است.

جالب است بدانید که او دیپلم برق دارد، در هیچ کلاسی بازیگری شرکت نکرده و به صورت تجربی بازیگزی را آموخته است.

هومن برق نورد در سال 1392 در مجموعه مناسبتی ماه رمضان با نام دودکش به همراه بهنام تشکر به ایفای نقش پرداخت و بازی او مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت.

پیام احمدی نیا

بازیگران سریال زیرخاکی 3

پیام احمدی‌نیا با بازی در فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد وارد دنیای بازیگری شد. او پیش از بازی در این فیلم به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌کرد و از عوامل پشت صحنه چندین فیلم‌ بود.

او در آثاری مطرحی همچون به آسپرین، لژیونر، خانواده دکتر ماهان، بیگانه‌ای با من است، لونه زنبور، حمال طلا و  صحنه زنی بازی کرده است. پیام احمدی‌نیا در نقش یک افسر عراقی را در سریال زیرخاکی فصل سوم به ایفای نقش می‌پردازد.

گیتی قاسمی

بازیگران سریال زیرخاکی 3

گیتی قاسمی متولد شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در ملایر است. او فارغ‌التحصیل کارگردانی بوده و بازیگری را از نوجوانی در تئاتر آغاز کرده و در حال حاضر یکی از بازیگران پرسابقه عرصه تئاتر بوده و کارنامه هنری پرباری دارد.

گیتی قاسمی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای ایفای نقش در فیلم سینمایی ویلایی‌ها در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

نادر فلاح

بازیگران سریال زیرخاکی 3

نادر فلاح زاده‌ی چهاردهم شهریور ماه سال ۱۳۵۲ در کرمان است. او ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند است.

فلاح کار نمایشی خود را از سال ۱۳۶۸ در کرمان با نقش‌آفرینی در نمایش‌های «دو به دل»، «شاه بازی خیال بازی»، «پرده راز»، «همای و همایون» و «آخرین برومند» شروع کرد.

او با بازی در فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به طور جدی وارد عرصه سینما شد. بازی فلاح در فیلم چند متر مکعب عشق بسیار مورد توجه قرار گرفت و او با بازی حرفه‌ای خود جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شد.

نادر فلاح در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی دارای مدرک تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش از دانشکده هنر و معماری آزاد تهران است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال ساخت ایران 3

نسرین نصرتی

بازیگران سریال زیرخاکی 3
عکس های بازیگران سریال زیرخاکی 3

نسرین نصرتی 1355 در تهران به دنیا آمد. او  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بوده و با بازی در سریال پایتخت بـه شهرت رسید. او درسال 1388 پس از ده سال آشنایی با سام پاک پیکار ازدواج کرد، و یک دختر به نام سوفی دارد.

به گفته خودش حضورش در عرصه بازیگری بـه‌صورت اتفاقی بوده است. او با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شهرت و محبوبیت رسید.

 ستاره پسیانی

بازیگران سریال زیرخاکی 3
بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 3

ستاره پسیانی زاده‌ی هفدهم شهریورماه سال 1364 در شهر تهران اسـت. او دختر آتیلا پسیانی بازیگر مشهور بوده و یک برادر به نام خسرو دارد. فاطمه تقوی مادر او نیز بازیگر است.

ستاره پسیانی که از کودکی بـه بازیگری علاقه داشته، از همان کودکی با بازی در تئاتر وارد دنیای هنر شده است. او در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای نقش‌آفرینی در فیلم یدو شد.

اصغر نقی‌زاده

بازیگران سریال زیرخاکی 3

اصغر نقی‌زاده زاده‌ی ۱۳۴۱ در تهران است. او دارای مدرک دیپلم اقتصاد بوده و فعالیت خود در بازیگری با بازی در فیلم توبه نصوح به‌ طور حرفه‌ای آغاز شد.

او در فیلم‌های دیگری همچون مهاجر و پس از آن آژانس شیشه‌ای، خاکستر سبز، از کرخه تا راین و گاهی به آسمان نگاه کن نقش‌آفرینی کرده است.

او بیشتر در نقش یک رزمنده در فیلم ها ایفای نقش کرده است. نقی زاده در دوازدهمین دوره جشنواره فجر نامزد بهترین نقش دوم مرد برای بازی در فیلم خاکستر سبز شد.

خسرو احمدی

بازیگران سریال زیرخاکی 3

خسرو احمدی زاده‌ی بیست و هشتم خرداد ماه سال ۱۳۴۲ در تهران است. او فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته تجربی بوده و بدون کلاس وارد دنیای بازیگری شده است.

او با بازی در مجموعه تلوزیونی و کودکانه النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب به شهرت رسید. احمدی در سریال زیرخاکی که یکی از بهترین سریال های ایرانی به شمار می‌آید نیز نقش‌آفرینی کرده است.

عوامل زیرخاکی فصل 3

بازیگران سریال زیرخاکی 3
عکس های بازیگران سریال زیرخاکی 3
  • کارگردان و نویسنده: جلیل سامان
  • تهیه‌کننده: رضا نصیری‌نیا
  • مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار
  • دستیار اول کارگردان: رضا شریفی
  • منشی صحنه: آرزو نیک‌پور
  • مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • طراحان لباس: الهام شعبانی/مه‌لقا ناقد
  • صدابردار: جواد مقدس
  • طراح صحنه: محسن خدابخشی
  • مدیر تدارکات: حسین لنجانی
  • مدیر صحنه: جاوید جاویدنیا
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • آهنگساز : آرش بادپا
  • منشی صحنه : مرجان تاجیک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال زیرخاکی 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر