;
coinex

کدهای گوگل جزییاتی از نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو را فاش کرد

گزارش‌هایی که تاکنون درباره نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو منتشر شده، مدعی هستند که این دستگاه از یک پنل نمایشگر جدید، یعنی S6E3HC4 برخوردار می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن 1440×3120 برخوردار شده و از نرخ تازه‌سازی 120-10 هرتز پشتیبانی می‌کند.

اما سوال اینجاست که چه تفاوتی بین این پنل نمایشگر با نمایشگر S6E3HC3 در گوشی گوگل پیکسل 6 پرو وجود دارد؟

داده‌های کشف شده در کد‌های منبع که بخشی از نسخه بتای اندروید 13 هستند، پاسخ این پرسش را در اختیار ما قرار می‌دهند.

نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو

داده‌های جدید نشان می‌دهند که پنل نمایشگر جدید از روشنایی بالاتری برخوردار است. براساس کدهایی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کاربران گوشی گوگل Pixel 7 Pro می‌توانند در حالت دستی، روشنایی گوشی را تا 600 نیت افزایش دهند؛ یعنی 100 نیت بالاتر از گوگل 6 پرو.

کدهای گوگل جزییاتی از نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو را فاش کرد

روشنایی نمایشگر پیکسل 7 پرو در حالت اتوماتیک به 1000 نیت می‌رسد؛ این در حالی‌است که حداکثر روشنایی نمایشگر پیکسل 6 پرو در حالت اتوماتیک، 800 نیت است. در نظر داشته باشید که این اعداد مربوط به APL ٪100 هستند؛ یعنی نمایشگر تماما سفید. در APL پایین‌تر که معمولا رواج بیشتری دارد، میزان روشنایی احتمالا به 1200 نیت هم می‌رسد.

کدهای گوگل جزییات بیشتری از ویژگی‌های پنل نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو را فاش کردند؛ از جمله آنها می‌توان به پشتیبانی از HDR10 و HLG اشاره کرد. بد نیست بدانید که یک حالت 1080p هم وجود دارد که به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند.

گوشی‌های سری پیکسل 7 به‌زودی رونمایی می‌شوند؛‌ اما گوگل هنوز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده است. نزدیک‌ترین تاریخی که می‌توان برای رونمایی از این گوشی‌ها پیش‌بینی کرد، مهر ماه تا اوایل آبان است.

هنوز مشخص نیست که آیا نمایشگر پیکسل 7 نیز نسبت به نسل قبلی بهینه‌سازی شده یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر