;
coinex

اکبر عبدی جوکر شد ؛ خاطره خنده‌دار او را ببینید [+فیلم]

اکبر عبدی جوکر شد. بازیگر طنز توانمند ایرانی در آخرین اپیزود از رئالیتی‌شو جوکر حاضر شده است. خاطره غیراخلاقی و خنده‌دار او را ببینید.

اکبر عبدی مهمان ویژه فینال جوکر بود . اکبر عبدی در فینال جوکر حضور یافت و به عنوان مهمان در این برنامه برای چند دقیقه شرکت کرد اکبر عبدی با تعریف خاطره ای خنده دار حسابی خبرساز شد این سکانس از جوکر به سرعت وایرال شد اکبر عبدی با خاطره ای از زمان مرگ مادر زنش حسابی ترکاند . در ادامه خاطره دیدنی اکبر عبدی را می بینید.

اکبر عبدی جوکر شد ؛ خاطره غیراخلاقی و خنده‌دار او را ببینید [+فیلم]

سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود. سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل 8 نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر 1400 شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

اکبر عبدی بازیگر سرشناس کشورمان در برنامه جوکر حضور پیدا کرد و خاطره جنجالی را تعریف کرد که مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه ویدیو را تماشا کنید:

اکبر عبدی بیشتر در نقش های کمی بازی کرده است و بسیار موفق بوده است. از بازی های خوب او می توان به سریال باز مدرسم دیر شد که بسیار خاطره انگیز است. اکبر عبدی به دلیل فیزیک بدنی خاص و چهره ای که دارد، امکان گریم شدید و ساخت چهره های گوناگون، مانند زنان و نوجوانان را دارد و حتی در نقش پیرزن هم بازی کرده است و از عهده این نقش ها به خوبی برآمده است.

بیشتر بخوانید: 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر