;
coinex

تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family منتشر شد؛ تایید فصل دوم انیمه محبوب ژاپنی

بعد از پخش قسمت دوازدهم (آخر) انیمه Spy x Family در 25 ژوئن (4 تیر)، عوامل سریال (استودیو توهو) با انتشار تریلری، ساخت فصل دوم انیمه Spy x Family را تایید کردند.

در طول تریلر شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل 2 انیمه Spy x Family و شخصیت منفی آن هستیم. فصل دوم این انیمه قرار است بسیار زودتر از انتظار طرفداران پخش شود. طبق تریلر و اعلام صفحه توییتر انیمه، پخش فصل 2 Spy x Family از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز خواهد شد.

ساخت فصل دوم انیمه Spy x Family تایید شد

کرانچی‌رول از ابتدا سفارش ساخت 25 قسمت از انیمه Spy × Family را داده بود که بخش اول در 12 قسمت تولید و پخش شد. قرار است که بخش دوم انیمه هم در 13 قسمت، تولید و منتشر شود. انیمه Spy x Family با همکاری ویت استودیو و CloverWorks تولید می‌شود.

فصل 2 انیمه Spy x Family
فصل 2 انیمه Spy x Family

انیمه Spy × Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورگر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند.

در این عملیات، لوید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ می‌کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورگر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورگر دارای قدرت‌های تلپاتی است.

سیاستمداران فاسد، ملی گرایان دیوانه و سایر نیروهای جنگ طلب دائماً پوشش نازک صلح بین کشورهای همسایه اوستانیا و وستالیس را به خطر می‌اندازند. علیرغم توطئه‌هایشان، جاسوس معروف لوید فورگر با لقب «گرگ و میش»، ماموریت‌های خطرناک را یکی پس از دیگری انجام می‌دهد؛ به این امید که هیچ کودکی مجبور نباشد وحشت‌های جنگ را تجربه کند.

فصل دوم انیمه Spy x Family تایید شد ؛ دانلود تریلر جدید از انیمه محبوب ژاپنی
دانلود تریلر فصل 2 انیمه Spy x Family

در شهر شلوغ اوستانی برلینت، «گرگ و میش» در نقش یک روانپزشک محترم ظاهر می‌شود. با این حال، قصد واقعی او جمع آوری اطلاعات در مورد سیاستمدار برجسته دونوان دزموند است که به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود.

لوید از کارمند مجرد تالار شهر، یور بریار، که نقش همسرش را بازی می‌کند و آنیا، یتیم شش ساله کنجکاو که نقش دختر لوید را بازی می‌کند، کمک می‌گیرد. لوید نقشه اصلی خود را اجرا می‌کند. او آنیا را در آکادمی Eden (پسر دونوان نیز در این آکادمی حضور دارد) ثبت نام می‌کند. لوید امیدوار است بدون ایجاد سوء ظن در این محیط با دونوان ملاقات کند.

  • کارگردان: کازوهیرو فوروهاشی
  • فیلمنامه: کازوهیرو فوروهاشی
  • اقتباس از: مانگای Spy x Family اثر تاتسویا اندو
  • تعداد قسمت: فصل یک، 12 قسمت
  • تاریخ انتشار: 9 آپریل تا 25 ژوئن
  • مدت زمان هر قسمت: 24 دقیقه
  • ژانر: کمدی، اکشن
  • مناسب سنین: 13 سال به بالا

تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید و تریلر فصل دوم انیمه Spy x Family چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر