coinex
otetmarket
propification.com

زشت ترین سگ جهان در سال 2022 معرفی شد

در جریان رقابتی در کالیفرنیای آمریکا و در روز شنبه، زشت ترین سگ جهان در سال 2022 معرفی شد که سگی از نژاد چینی با نام شاد چهره است.

یک سگ 17 ساله در جریان رقابتی در کالیفرنیای آمریکا که روز شنبه برگزار شد، عنوان زشت ترین سگ جهان 2022 را به خود اختصاص داد. این سگ که Happy Face نام دارد، کاکلی از موهای سفید روی صورت خود دارد و زبانش نیز از یک طرف دهان با حالتی کج و کوله خارج شده است.

بیشتر بخوانید: تجمع جنجالی در بلوار چمران شیراز ؛ دهه هشتادی ها و نودی ها وارد می‌شوند [+فیلم]

زشت ترین سگ جهان در سال 2022

مسابقه زشت ترین سگ سال، چند دهه است که برگزار می‌شود. در جریان رقابت‌های انتخاب زشت ترین سگ دنیا در سال 2022 اما این شاد چهره بود که با شکست 9 رقیب دیگر، لقب زشت ترین سگ جهان 2022 را به خود اختصاص داد.

زشت ترین سگ جهان در سال 2022 معرفی شد

این مسابقه همه ساله در پتالوما در شمال غربی ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود. بعد از انتخاب شاد چهره به عنوان زشت ترین سگ دنیا 2022 یک موزیسین اهل آریزونا، سرپرستی او را برعهده گرفت. صاحب هپی فیس درباره اولین رویارویی خود با او می‌گوید:

کارکنان محل نگهداری از سگ‌ها تلاش کردند تا من را برای آنچه قرار بود ببینم آماده کنند. من زبان بسته‌ای را دیدم که پیر بود، نیاز به شانس دومی در زندگی داشت و لیاقت داشت تا به او عشق ورزیده شود.

او افزود که شاد چهره پیش از این صاحبی داشته که به خوبی از او نگهداری نمی‌کرده و حتی با او بدرفتاری داشته است. برگزار کنندگان مسابقه نیز می‌گویند که هدفشان از برگزاری چنین رقابتی، تجلیل از نقایصی است که هر سگی را خاص و منحصربفرد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زشت ترین سگ جهان در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر