;
coinex

کشف یک باغ وحش خانگی در اصفهان [+فیلم]

نیروهای سازمان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان در همکاری با نیروی انتظامی خبر از کشف یک باغ وحش خانگی در اصفهان و توقیف آن دادند.

در این باغ وحش خانگی در اصفهان یک قلاده شیر ماده و 64 پرنده کشف شده است. نیروهای حفاظت از محیط زیست استان اصفهان طی عملیاتی مشترک با نیروی انتظامی اصفهان،‌ بعد از اطلاع از وجود یک باغ وحش خانگی در اصفهان و نگهداری غیرمجاز انواع حیوانات، فرد متهم را دستگیر و حیوانات را کشف و ضیط کردند.

بیشتر بخوانید: کلیپ ازدواج سردار آزمون لو رفت ؛ نام همسر او آناهیتاست [+فیلم]

کشف یک باغ وحش خانگی در اصفهان

بعد از شناسایی یک باغ وحش خانگی در خمینی شهر و با عملیات مشترک نیروی انتظامی و سازمان محیط‌بانی، مشخص شد که فرد متخلف، یک قلاده شیر ماده و 64 نوع از انواع نایاب پرندگان را به طور قاچاقی خریداری و در محل زندگی خود نگهداری میکرده است.

در ارتباط با این پرونده اطلاعات زیادی فاش نشده، اما در حال حاضر یک نفر شناسایی و دستگیر شده و بعد از تشکیل پرونده و برای رسیدگی به امور آن و صدور حکم قضایی، این فرد تحویل مراجع قانونی خواهد شد. حیوانات کشف شده در این باغ وحش نیز برای تعیین تکلیف و رسیدگی تخصصی در حال حاضر تحویل یگان حفاظت از محیط زیست استان اصفهان شده‌اند.

ماجرای نگهداری حیوانات وحشی به طور غیرقانونی، هفته گذشته نیز در اصفهان رخ داد. در این مورد فردی 2 توله سیاهگوش را را به طور غیرقانونی نگهداری می‌کرد که این دو نیز به اداره کل محیط زیست استان اصفهان تحویل داده شدند. در ادامه ویدیوی این باغ وحش خانگی در خمینی شهر را ببینید:

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره باغ وحش خانگی اصفهان چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر