;
coinex

لنوو لیجن Halo با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌‌بنچ دیده شد

جزییاتی از مشخصات لنوو لیجن Halo با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌‌بنچ فاش شده است. این گوشی با رم 8 گیگابایتی توانسته امتیازهای قابل قبولی را دریافت کند.

کمپانی لنوو در ماه مارس گذشته، گوشی لنوو لیجن Y90 را معرفی کرد. این تنها گوشی لنوو است که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد. اما گزارش‌‌های جدید، از راه‌اندازی یک گوشی لنوو دیگر با تراشه اسنپدراگون خبر می‌دهند.

جزییات فاش شده از لنوو لیجن Halo

خبرگزاری MySmartPrice به اطلاعات یک گوشی با اسم کد Lenovo Legion Halo دسترسی پیدا کرده است. این گوشی از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد که برای یک دستگاه لنوو لیجن، رده‌پایین محسوب می‌‌شود. برای مثال، لنوو لیجن Y90 در دو نسخه با رم 12 و 18 گیگابایت عرضه شده بود.

لنوو لیجن Halo با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک‌‌بنچ دیده شد

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌‌ای گیک‌بنچ، امتیازهای 1299 و 3953 را دریافت کند.

این گوشی با شماره مدل L71091،‌ قبلا در پلتفرم 3C نیز دیده شده بود که از وجود تکنولوژی شارژ سریع 68 وات خبر می‌داد. لنوو لیجن Halo احتمالا به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود این گوشی لنوو با شماره مدل L71091 از نمایشگر 6.67 اینچی P-OLED با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز برخوردار می‌شود. نرخ حساسیت لمسی این گوشی نیز به 300 هرتز می‌رسد. اگر این اندازه‌ها درست باشند، پس این دستگاه کوچک‌تر از Y90 خواهد بود. لنوو لیجن Y90 از نمایشگر 6.92 اینچ و باتری 5660 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات لنوو لیجن Halo می‌توان به تنظیمات دوربین پشتی 50+13+2 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دستگاه احتمالا همراه با حافظه 256 گیگابایتی UFS 3.1 عرضه می‌شود. انتظار داریم که گوشی جدید لنوو تا آخر تابستان امسال رونمایی و عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گوشی جدید لنوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر