;
coinex

نسخه گلوبال اوپو رینو 8 پرو تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ تاریخ عرضه جهانی نزدیک است

اوپو در اوایل خرداد ماه از گوشی‌های اوپو رینو 8، اوپو رینو 8 پرو و اوپو رینو 8 پرو پلاس رونمایی کرد. این گوشی‌ها در چین رونمایی و عرضه شدند؛ اما هنوز در بازارهای جهانی به فروش نمی‌رسند. خبر خوب این است که دریافت گواهی FCC، از عرضه آن در آینده نزدیک خبر می‌‌دهد.

گوشی‌های اوپو Reno 8 و Reno 8 Pro تا اواخر تیر در هند عرضه می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که اوپو Reno 8 Pro Plus که در چین عرضه شده، در بازارهای جهانی به‌عنوان Reno 8 Pro به فروش می‌رسد.

نسخه گلوبال اوپو رینو 8 پرو 5 جی اخیرا در گیک‌بنچ هم دیده شده که از وجود تراشه دایمنسیتی 8100 مکس خبر می‌داد. همین موضوع بود که درواقع به نسخه‌ ری‌برند شده پرو و پرو پلاس اشاره می‌کرد.

جزییات فاش شده از اوپو رینو 8 پرو 5 جی در FCC

این گوشی اخیرا با شماره مدل CPH2357 توانسته گواهی FCC را دریافت کند. رینو 8 پرو تاکنون در پلتفرم‌های مختلفی دیده شده و به نظر می‌رسد که به‌زودی باید منتظر عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

نسخه گلوبال اوپو رینو 8 پرو تاییدیه FCC را دریافت کرد؛ تاریخ عرضه جهانی نزدیک است

فهرست FCC نشان می‌دهد که این دستگاه از باتری 4500 میلی‌آمپرساعت برخوردار می‌شود و از شارژ سریع 80 وات SUPERVOOC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه اندروید 12 را به‌همراه رابط کاربری ColorOS 12.1 به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند.

اوپو رینو 8 پرو 5 جی در ابعاد 161.2×74.2×7.34 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به 183 گرم می‌رسد.

از دیگر مشخصات فاش شده در FCC می‌توان به قابلیت پشتیبانی از 5G، اتصال 4G LTE، بلوتوث، وای فای باند دوگانه و NFC اشاره کرد.

مشخصات اوپو Reno 8 Pro 5G

این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 8100 مگس و MariSilicon X برای بهینه‌سازی عملکرد دوربین مجهز شده است. انتظار می‌رود که رینو 8 پرو با رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه 256 گیگابایتی UFS3.1 عرضه شود.

از دیگر مشخصات اوپو Reno 8 Pro می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز اشاره کرد. در نمای پشتی این گوشی و روی ماژول دوربین، یک لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، لنز 8 مگاپیکسلی زاویه باز و 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارند. دوربین سلفی هم 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 است. این اسمارت فون از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با سیستم شارژ سریع 80 وات شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات اوپو رینو 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر