;
coinex

قانونگذار سابق فدرال رزرو خواستار ممنوعیت رمزارزها شد

قانونگذار سابق فدرال رزرو اعتقاد دارد صنعت ارزهای دیجیتال پوشش مناسبی برای تورم به شمار نمی‌رود. لی رینرز معتقد است که ارزهای دیجیتال باید ممنوع شوند.

بر اساس مقاله منتشر شده توسط Business Insider، لی رینرز، قانونگذار سابق بانک فدرال رزرو نیویورک، معتقد است که ارزهای دیجیتال می‌بایست توسط قانون‌گذاران ممنوع شوند.

Reiners که در حال حاضر پروفسور مدرسه حقوقی Duke است معتقد است سقوط مداوم ارزهای دیجیتال زمانی که بزرگترین رمزارز بازار نتوانست در نقش طلای دیجیتال در برابر تورم عمل کند، کاملاً قابل توجیه است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

اظهارات قانونگذار سابق فدرال رزرو

قانونگذار سابق فدرال رزرو خواستار ممنوعیت رمزارزها شد

کارشناس fintech اعتقاد دارد بزرگترین رالی صعودی بازار کریپتوکارنسی ناشی از سیاست پولی بسیار ضعیف بانک مرکزی بوده است. Reiners با اظهارات خود بسیاری از تحلیلگران دیگر را نیز هدایت کرد. از زمانی که فدرال رزرو برای کاهش نرخ تورم با سرعت بسیار بالایی اقدام به افزایش نرخ بهره نمود، بیت کوین همراه با سایر دارایی‌های پرخطر عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند.

به گفته قانونگذار فدرال رزرو، کریپتو در اصل بی ارزش است، زیرا هیج جریان نقد و اصول بنیادینی ندارد. رینرز اعتقاد دارد بیت کوین، از سال 2009 تا کنون هیچ کاربرد مفیدی نداشته است. پروفسور fintech از اعضای صنعت کریپتوکارنسی که مدام خواستار شفافیت مقرراتی در این بازار هستند انتقاد کرد. Reiners لایحه ارز دیجیتال Lummis-Gillibrand را بی‌اساس دانست.

هدف این لایحه تبدیل کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) به بخش اصلی صنعت کریپتو و همچنین از بین بردن کمیسیون قدرتمند بورس و اوراق بهادار (SEC) است. پروفسور دوک می‌گوید که CTFC موضعی ملایم نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال دارد. این کمیسیون به ارزهای دیجیتال این فرصت را می‌دهد که هر کاری مایل است انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات قانونگذار سابق فدرال رزرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر