;
coinex

تنها 11 درصد از سرمایه گذاران بازار رمزارزها را ترک کرده‌اند!

برخلاف انتظارات درباره خروج سرمایه‌گذاران از کریپتو، آمار می‌گوید تنها 11 درصد از سرمایه گذاران بازار رمزارزها را ترک کرده‌اند!

هنگامی که متوجه شویم چه تعداد از سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را ترک کرده‌اند، می‌توانیم آینده صنعت رمزارزها را پیش‌بینی کنیم و بر اساس داده‌های CryptoQuant، اوضاع مارکت کریپتوکارنسی به بدی آنچه که برخی انتظار دارند نیست.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

بررسی رفتار سرمایه گذاران بازار رمزارزها

به منظور تعیین درصد تقریبی سرمایه‌گذارانی که بازار رمزارزها را ترک کرده‌اند، می‌توان به داده‌هایی نظیر میزان سرمایه‌گذاری در بزرگترین رمزارزهای بازار مانند بیت کوین توجه کرد. در ابتدا به نظر می‌رسد بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران به دلیل سقوط 70 درصدی بیت کوین و اتریوم، بازار را برای روزهای بهتر ترک کرده‌اند.

محاسبه تعداد سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها که فضای کریپتوکارنسی را ترک کرده‌اند از طریق مقایسه سرمایه در حال گردش بیت کوین در دوره‌های مختلف نادرست است. CryptoQuant اعتقاد دارد مقایسه میزان سرمایه‌گذاری در استیبل کوین‌ها شاخص بهتری برای تعیین تمایلات قیمتی بازار خواهد بود.

تنها 11 درصد از سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را ترک کرده‌اند!

در حال حاضر، ارزش سرمایه استیبل کوین‌ها 11 درصد کاهش پیدا کرده است. این داده‌ها نشان می‌دهند که ارزهای دیجیتال آسیب کمتری نسبت به پیش‌بینی اکثر تحلیلگران و اقتصاددانان متحمل شده‌‌اند.

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد به دلیل کمبود نقدینگی رخ می‌دهد. هنگامی که قیمت دارایی‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم کاهش پیدا می‌کند، کاربران دارایی‌های خود را به تتر تبدیل می‌کنند.

تبدیل دارایی کاربران به تتر به معنای خروج سرمایه از بازار نیست. در اکثر مواقع، سرمایه‌گذاران پس از عادی شدن شرایط بازار، سرمایه خود را مجدداً وارد ارزهای دیجیتال محبوب خود می‌کنند.

متأسفانه، این سناریو در حال حاضر اجرا نشده است. بیت کوین در بازه زمانی 18 ژوئن تا 26 ژوئن، شاهد کمبود قدرت خرید در بازار و کاهش حجم بود. در زمان نگارش این مقاله، هر واحد BTC با قیمت 19380 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ترک سرمایه گذاران بازار رمزارزها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر