;
coinex

ارز دیجیتال کاوا (KAVA) ؛ معرفی، نحوه خرید، بهترین کیف پول و پیش بینی قیمت تا سال 2030

ارز دیجیتال کاوا (KAVA) ارزی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. ارز دیجیتال KAVA را بیشتر بشناسید، با تکراتو همراه باشید.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA) از ارزهایی است که اخیرا نظرات بسیاری را در صنعت دیفای به سمت خود جلب کرده است و به همین دلیل در مقاله امروز این ارز را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم. به‌دلیل عملکرد بسیار خوب اخیر ارز کاوا ، بسیاری از سرمایه‌گذاران و کاربران این عرصه گمان می‌کنند که این ارز قادر به دگرگون کردن کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

این پروژه قصد دارد اولین پلتفرم اختصاصی دیفای را در دنیا بسازد که وام و استیبل کوین‌ها را برای تمام دارایی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال به شما ارائه دهد. این ارز بر روی هسته تندرمینت ساخته شده است و از طریق کازماس (Cosmos) بودجه خود را تأمین می‌کند. ارز کاوا همچنین در سال 2019 یک عرضه اولیه صرافی موفقت‌آمیز بایننس را نیز داشته است.

با تمام این تفاسیر، اما آیا این ارز تاکنون آن‌طور که باید عمل کرده است؟ در مقاله امروز ما می‌کوشیم که ارز دیجیتال کاوا (KAVA) را به‌طور کامل و با جزئیات بیشتر به شما معرفی کرده و تمام سوالات شما را در رابطه با آن پاسخ بگوییم. همچنین بهترین کیف پول KAVA و نحوه خرید توکن کاوا را به‌همراه پیش بینی قیمت ارز دیجیتال KAVA به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

پلتفرم کاوا به‌عنوان «دیفای برای ارز دیجیتال» شناخته می‌شود؛ چراکه این پلتفرم طراحی شده است تا استفاده از وام‌های وثیقه‌دار را به کاربران ارائه دهد که بر مبنای دسته‌های متفاوتی از ارزهای دیجیتال هستند.

این پلتفرم، یک پلتفرم میان زنجیره‌ای است که خدماتی مشابه با خدمات میکردائو (MakerDAO) را ارائه می‌دهد. با این تفاوت که اگرچه میکردائو تنها از اتریوم (ETH) و در نهایت توکن‌هایی با استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کنند، اما کاوا از نظر تئوری، قادر به فراهم آوردن موقعیت وام وثیقه‌دار برای هر ارز دیجیتالی است که به آن فکر کنید.

این پلتفرم پیش‌تر موفق به کسب پشتیبانی و حمایت بسیاری از بازیکنان اصلی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال شده بود. حالا در بین نام‌هایی که از ارز دیجیتال کاوا (KAVA) پشتیبانی می‌کنند، نام‌های بزرگی همچون: پروژه‌های کازماس (Cosmos) و ریپل (Ripple) و همچنین نام صندوق‌های تأمینی همچون شرکت آرینگتون (Arrington Capital) به چشم می‌خورد.

ارز دیجیتال KAVA برای فراهم آوردن خدمات خود از دو چیز استفاده می‌کند؛ یکی از یک استیبل کوین (USDX) که با وثیقه دارایی دیجیتال پشتیبانی می‌شود. دیگری نیز یک توکن سهام‌گذاری به نام کاواست که برای رأی‌گیری‌های درون شبکه و حکومت استفاده می‌شود.

ارز کاوا نه با استفاده از یک لجر یا دفترکل، بلکه با استفاده از یک اینترلجر کار می‌کند. این نیز به‌دلیل آن است که بتواند شبکه‌های بلاک چین متفرقه را با یکدیگر ادغام کند و به همین ترتیب، به کاربران جدید نیز اجازه دسترسی به این گروه از شبکه‌های متفاوت را بدهد.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
پیش بینی قیمت ارز KAVA

کاربر یک کیف پول می‌تواند به‌راحتی از طریق کاوا که در ادامه بهترین کیف پول KAVA را نیز به شما معرفی می‌کنیم، قادر است تا پرداخت‌ها را به‌صورت میان زنجیره‌ای ارسال کند. وی همچنین می‌تواند دقیقا در داخل کیف پول خود، معاملات دارایی بی‌دردسری را به انجام رسانده و تکمیل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

مزایای ارز دیجیتال KAVA

علاوه بر مزایایی که در بخش پیشین خدمت شما بررسی کردیم، صرافی‌ها نیز می‌توانند از راهکار ارز دیجیتال KAVA استفاده کنند تا قابلیت‌های بیشتری را به کاربران خود ارائه دهند.

آن‌ها با استفاده از ارز دیجیتال کاوا (KAVA) به کاربران اجازه می‌دهند که کنترل بیشتری بر دارایی‌های بلاک چین خود به دست آورده و در عین حال، مستقیما با دفتر سفارش صرافی، معامله کنند.

همین مزایا، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاوا که در ادامه آن را نیز به شما ارائه می‌دهیم، مثبت و صعودی کرده است. یکی از دلایلی که کاوا را بسیار شناخته‌شده می‌کند نیز اپلیکیشن آن است.

کاوا یک اپلیکیشن معامله ارز دیجیتال نیز دارد. این اپلیکیشن، سویچ (Switch) نامیده می‌شود. سویچ به کاربران اجازه معامله تقریبا فوری ارزهای دیجیتال را می‌دهد؛ حتی ارزهایی که بر مبنای بلاک چین‌های مختلف هستند.

ارز دیجیتال کاوا همچنین در حال توسعه یک استیبل کوین با حمایت ریپل است. این استیبل کوین را می‌توان برای تأمین بودجه موقعیت‌های وام وثیقه‌دار (CDP) استفاده کرد که از طرف کاوا ارائه می‌شود.

همچون پلتفرم میکر، پلتفرم کاوا نیز به کاربران اجازه می‌دهد که ارزهای دیجیتال خود را در یک CDP نگه داشته و در عوض استیبل کوین‌های USDX را دریافت کنند.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
پیش بینی قیمت ارز KAVA

به‌علاوه، بلاک چین اثبات سهام کاوا نیز به‌تازگی شبکه آزمایشی خود را راه‌اندازی کرده است. انتظار می‌رود  که این بلاک چین شامل ارزهای دیجیتال مبنی بر کازماس مختلف بسیاری باشد. همچنین این بلاک چین احتمالا موجب بهبود خدمات دیفای موجود برای کاربران نیز بشود.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA) ارتباط بسیار نزدیکی با کازماس دارد؛ چراکه این ارز نیز همچون شبکه کازماس، با موتور اجماع تندرمینت (Tendermint) قدرت‌رسانی می‌شود. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با توکن کاوا، نحوه خرید توکن کاوا و بهترین کیف پول KAVA آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

توکن کاوا (KAVA)

توکن کاوا، در حقیقت توکن محلی پشت شبکه کاواست. عرضه کلی این توکن 100 میلیون خواهد بود که با جنسیس بلاک یا همان بلاک اولیه، تولید خواهد شد. به‌طور کلی می‌توان گفت که دو مورد استفاده اصلی از این توکن وجود دارد. همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این دو مورد عبارتند از: حکومت و سهام‌گذاری یا اعتبارسنجی.

از لحاظ حکومت، کاوا درست مانند توکن MKR در اکوسیستم میکردائو کار می‌کند. دارندگان کاوا می‌توانند به‌وسیله این توکن در رابطه با پیشنهادات برای تغییر بلاک چین یا مؤلفه‌های سیستم، رأی دهند. این نیز خود شامل مؤلفه‌هایی همچون مقدار کلی USDX، انواع وثیقه‌های موردقبول، نسبت وام به وثیقه و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.

با توجه به آنکه کاوا از مکانیسم اجماع تندرمینت استفاده می‌کند، پس می‌توان گفت که ارز دیجیتال کاوا (KAVA) یک بلاک چین سرمایه‌گذاری است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند حق رأی‌گیری خود را به اعتبارسنج‌هایی محول کنند که شبکه را ایمن گردانند. در مقابل آن‌ها می‌توانند زمانی که کاربران CDP را تکمیل می‌کنند، هزینه‌هایی را از معاملات و همچنین پرداخت‌هایی را از کاربران دریافت کنند.

میزان بازگشت‌های سهام‌گذاری که یک کاربر می‌تواند به‌دست آورد نیز به میزان زیادی به مقدار کاوایی بستگی دارد که سهام‌گذاری شده است. اگر مقدار سهام‌گذاری کم باشد، پس APR اعتبارسنج کاوا تا حداکثر 20% افزایش خواهد یافت. متقابلا اگر کاربران زیادی در حال سهام‌گذاری باشند، پس پاداش‌ها تا حداقل 3% کاهش می‌یابند.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
توکن کاوا (KAVA) / پیش بینی قیمت ارز KAVA

نکته اصلی که باید در این قسمت خاطرنشان کنیم آن است که آن‌هایی که نودهای اعتبارسنج را اجرا می‌کنند ممکن است مشمول یک کمیسیون اضافی برای خدمات خود بشوند. پس این یک هزینه اضافی است که باید در زمانی که به‌دنبال یک اعتبارسنج هستید، آن را در نظر بگیرید.

شاید بهترین شرط برای اعتبارسنجی، استفاده از استخر سهام‌گذاری صرافی بایننس (Binance) باشد. این استخر در حال حاضر، تقریبا 14 تا 16 درصد بازده سالانه را به کسانی ارائه می‌دهد که در آن سهام‌گذاری می‌کنند. با توجه به آنکه آن‌ها در بایننس ذخیره شده‌اند، پس معمولا ایمن‌تر از بیشتر گزینه‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

نحوه خرید توکن کاوا

در این قسمت قصد داریم نحوه خرید توکن کاوا را به‌صورت گام به گام به شما ارائه دهیم. ابتدا باید به شما بگوییم که ارز دیجیتال کاوا را می‌توان تنها با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کرد و امکان خرید آن مستقیما با استفاده از ارزهای فیات وجود ندارد. اما نگران نباشید، خرید آن همچنان بسیار آسان است؛ تنها کافی است که از روش زیر اقدام کنید.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
توکن کاوا (KAVA) / آینده رمز ارز کاوا

ثبت نام در صرافی تبدیل ارز فیات به دیجیتال

همان طور که پیش‌تر گفتیم، باید ابتدا یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ را با ارز فیات خریداری کنید و سپس از طریق آن به ارز دیجیتال کاوا برسید. برای مثال ما خرید ارز دیجیتال بیت کوین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای خرید آن ارز با استفاده از پول فیات نیز می‌توانید به صرافی‌های معتبری همچون کوین بیس (Coinbase) مراجعه کنید.

خرید ارز دیجیتال بزرگی با پول فیات

زمانی که پروسه احراز هویت صرافی موردنظر را پشت سر گذاشتید، سپس باید روش پرداختی خود را اضافه کنید. در این قسمت شما می‌توانید روش کارت اعتباری و یا انتقال بانکی را انتخاب نمایید. این روش‌های پرداختی نیز هرکدام مزایا و معایبی دارند.

برای مثال با استفاده از کارت اعتباری، هزینه شما بالاتر می‌رود در حالی که می‌توانید فورا ارز دیجیتال کاوا (KAVA) را خریداری نمایید. اما انتقال بانکی در عوض ارزان‌تر است. این روش اما سرعت کمتری داشته که میزان آن به کشور محل سکونت شما بستگی دارد.

زمانی که روش خود را انتخاب نمودید، سپس بر روی گزینه «معامله / Trade» در قسمت بالا سمت چپ کلیک کرده، بیت کوین را انتخاب کنید و معامله را تأیید نمایید. به همین راحتی شما توانستید بیت کوین خود را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

انتقال بیت کوین به یک صرافی آلت کوین

از آنجایی که کاوا یک آلت کوین است، پس باید بیت کوین خود را به صرافی انتقال دهیم که در آن کاوا را نیز بتوان معامله کرد. برای مثال، صرافی بایننس یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار است. بایننس یک صرافی محبوب برای معامله آلت کوین‌هاست.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
پیش بینی قیمت ارز KAVA / پیش بینی کاوا 2021

این صرافی، تعداد زیادی از جفت‌های آلت کوین قابل معامله را دارد و می‌توانید ارزهای دیجیتال بسیاری را در آن معامله کنید. پس از آنکه از روش‌های پیشین که برای کوین بیس استفاده کردیم در این صرافی نیز اقدام کردید، سپس باید گزینه احراز هویت دو مرحله‌ای خود را هم فعال و امنیت حساب خود را دو برابر کنید.

سپرده‌گذاری بیت کوین در صرافی

بسته به سیاست‌ها و قوانین صرافی، احتمالا باید از یک پروسه احراز هویت دیگر نیز برای خرید ارز دیجیتال کاوا (KAVA) عبور کنید. این اقدام می‌تواند از 30 دقیقه تا حتی حداکثر چند روز، از شما زمان بگیرد. البته این پروسه کاملا آسان و بی‌دردسر است. زمانی که آن را تکمیل کردید، سپس می‌توانید به کیف پول صرافی خود دسترسی کامل داشته باشید.

حالا باید در قسمت راست، یک رشته از اعداد تصادفی را ببینید که «آدرس بیت کوین / BTC address» نام دارد. این آدرس‌ها نوعی آدرس‌های عمومی و خاص کیف پول بیت کوین در بایننس هستند که شما می‌توانید با ارائه این آدرس‌ها، بیت کوین را دریافت نمایید.

از آنجایی که ما الان در حال انتقال بیت کوینی که پیش‌تر در کوین بیس خریدیم به این کیف پول هستیم، بر روی گزینه «کپی کردن آدرس / Copy Address» کلیک کنید و یا بر روی آدرس کامل کلیک راست کرده و آن را کپی کنید.

حالا به کوین بیس بازگردید، به صفحه پورتفولیو بروید و در فهرست دارایی خود بر روی بیت کوین کلیک کنید. سپس گزینه «ارسال / Send» در قسمت راست را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
آینده رمز ارز کاوا / آینده ارز KAVA / پیش بینی کاوا 2021

زیر قسمت گیرنده، آدرس کیف پول را که پیش‌تر کپی کردید، جای‌گذاری کنید. سپس گزینه «ارسال» را بزنید تا ادامه مراحل خرید ارز دیجیتال کاوا (KAVA) را تکمیل کنید. سپس باید فورا یک ایمیل تأیید را دریافت نمایید. بر روی لینک تأیید کلیک کنید و حالا کوین‌های شما در راه رسیدن به بایننس هستند.

حالا به بایننس برگردید و به کیف پول‌های صرافی خود بروید. سپس زمانی که بیت کوین‌های شما از راه برسند، پیام تأییدی از بایننس دریافت خواهید کرد. حالا کاملا آماده خرید ارز دیجیتال کاوا هستید.

مرحله آخر معامله کاوا

در این قسمت به بایننس بازگردید و سپس به گزینه «معامله / Exchange» بروید. در قسمت جستجو، بیت کوین را انتخاب کنید. سپس بر روی آن کلیک کرده و «کاوا» را وارد نمایید. حالا باید جفت KAVA/BTC را مشاهده نمایید. بر روی آن جفت کلیک کرده و نمودار قیمتی آن را در وسط صفحه، مشاهده کنید.

در پایین این صفحه، یک مستطیل با دکمه‌ای سبز را می‌بینید که بر روی آن «خرید کاوا / Buy KAVA» نوشته شده است. در این مستطیل، برگه «بازار / Market» را انتخاب کنید.

در این قسمت، شما هم می‌توانید مقدار موردنظر خود را تایپ و هم بخشی از سپرده‌های خود را برای خرید کاوا، انتخاب کنید. زمانی که همه چیز را تأیید کردید، حالا بر روی «خرید کاوا / Buy KAVA» کلیک کنید. به همین راحتی، شما ارز دیجیتال کاوا را خریداری کردید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

بهترین کیف پول KAVA

پس از خرید کاوا، حالا باید آن را در کیف پولی مطمئن ذخیره کنید. در این قسمت قصد داریم بهترین کیف پول KAVA را به شما معرفی کنیم. اگرچه‌که کیف پول‌های زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است به‌عنوان بهترین کیف پول KAVA معرفی شوند، اما از نظر ما کیف پول تراست والت (Trust Wallet) بهترین کیف پول برای این ارز دیجیتال است.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
آینده ارز KAVA

تراست، در حقیقت یک کیف پول ارز دیجیتال موبایلی است که از ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال پیشرو از جمله کاوا، پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این کیف پول را بدون ارائه هیچ اطلاعات شخصی به راه بیاندازید و بدین ترتیب، کاملا ناشناس باقی بمانید.

همچنین کلید خصوصی این کیف پول به‌صورت داخلی در تلفن شما ذخیره می‌شود تا بدین‌صورت، حریم خصوصی شما را کاملا تضمین کند. این کیف پول همچنین از یک مرورگر وب 3 (Web3) نیز برخوردار است که به شما اجازه تعامل با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp) را از طریق این اپلیکیشن می‌دهد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاوا

حالا که مزایای ارز دیجیتال کاوا، توکن آن، نحوه خرید و بهترین کیف پول برای توکن آن را به‌خوبی شناختید، می‌خواهیم در این بخش پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاوا را به شما ارائه دهیم. ما قیمت این ارز را تا چند سال آینده خدمت شما پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی کاوا در سال 2021

هنوز چند ماه تا پایان سال 2021 باقی مانده است و هنوز می‌توان پیش بینی قیمت ارز دیجیتال KAVA در این سال را در نظر گرفت. قیمت KAVA در این سال حدود 6.00 دلار خواهد بود.

بالاترین پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاوا می‌تواند 6.83 دلار باشد که در انتهای سال 2021، این قیمت به تقریبا 6.64 دلار خواهد رسید. پس همچنان فرصت خرید این کوین و کسب سود از آن را دارید.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)
آینده ارز KAVA

پیش بینی کاوا در سال 2022

بر اساس تجزیه‌وتحلیل اساسی ما، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال KAVA برای سال 2022 بسیار صعودی و خوش‌بینانه است. این ارز دیجیتال می‌تواند در این سال تا 10.93 دلار نیز افزایش یابد. اگر سرمایه‌گذاران بیشتری ایده کاوا را بپسندند و از آن پیروی کنند، قیمت آن قطعا تا این مقدار افزایش خواهد یافت.

همچنین سال 2022 احتمال دارد با حداکثر قیمت 12.30 دلار و حداقل سطح قیمت 10.60 دلار نیز به پایان برسد که هر دوی این قیمت‌ها نسبت به قیمت کنونی و پیش‌بینی‌های سال 2021 ارز دیجیتال کاوا مثبت و صعودی به‌نظر می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی کاوا برای سال 2024

ظاهرا در سال 2024، قیمت کاوا به سطحی شبیه به رکوردهای قبلی خواهد رسید. ما در این سال باید انتظار قیمت میانگین 26.94 دلار را از این ارز دیجیتال داشته باشیم.

اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، حداکثر قیمت پیش بینی شده برای کاوا در سال 2024، 31.87 دلار خواهد بود. البته احتمال آن نیز وجود دارد که بازار پس از یک روند کاملا صعودی، افت بسیاری را هم تجربه کند.

پیش بینی کاوا برای سال 2025

در این سال به‌دلیل مقبولیت‌ها و مشارکت‌ها میان دیگر شبکه‌های بلاک چین مهم، قیمت کاوا می‌تواند سر به فلک بکشد و حداکثر قیمت آن ممکن است در سال 2025، به 50.71 دلار نیز برسد.

طیف‌های قیمتی این ارز احتمالا به همین ترتیب، بسیار متفاوت شده و به ترند بستگی داشته باشد. اما اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، می‌توانیم انتظار قیمت متوسط 44.38 دلار و حداکثر قیمت 50.71 را برای سال 2025، داشته باشیم.

پیش بینی کاوا برای سال 2030

نشانه‌هایی از آن وجود دارد که بازار ارزهای دیجیتال در این سال، وارد یک دوره جدید شود. قیمت ارز دیجیتال کاوا نیز به همین ترتیب افزایش خواهد یافت و نظرات بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد.

سال 2030 احتمال دارد که با قیمت میانگین 503.27 دلار، حداقل قیمت 490.82 دلار و حداکر قیمت 593.16 دلار به پایان برسد و به دارندگان این ارز دیجیتال، سود بسیاری برساند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

جمع‌بندی

ارز دیجیتال کاوا  از ارزهایی بوده که اخیرا پرطرفدار شده است و به همین دلیل در مقاله امروز به آن پرداختیم و تمام نکات مربوط به آن را خدمت شما بررسی کردیم. کاوا یک پروژه جالب دیفای است.

این پروژه بسیار شبیه به پروژه میکردائو است. کاوا، یک پلتفرم موقعیت وام وثیقه‌دار را به شما ارائه می‌دهد که قادر به استفاده از هر ارز دیجیتال است که فکر کنید.

تمام اطلاعات این ارز دیجیتال را می‌توانید در سایت‌های مختلف پیدا کنید و این نکته‌ای است که موجب می‌شود بتوانید راحت‌تر به آن اعتماد کنید. ما امروز ارز دیجیتال کاوا، توکن، نحوه خرید، بهترین کیف پول و پیش بینی قیمت آن را خدمت شما ارائه دادیم.

سوالات متداول

در این بخش به برخی از مهم‌ترین سوالات متداول مرتبط با ارز دیجیتال KAVA می‌پردازیم.

ارز دیجیتال کاوا (KAVA) چیست؟

رمزارز کاوا بر روی هسته تندرمینت ساخته شده است و از طریق کازماس (Cosmos) بودجه خود را تأمین می‌کند. این ارز دیجیتال در سال 2019 یک عرضه اولیه صرافی موفقت‌آمیز بایننس را نیز داشته است.

خرید ارز دیجیتال کاوا (KAVA) چگونه است؟

ارز دیجیتال کاوا (KAVA) را می‌توان تنها با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کرد و امکان خرید آن مستقیما با استفاده از ارزهای فیات وجود ندارد.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال کاوا (KAVA) چیست؟

از نظر ما کیف پول تراست والت (Trust Wallet) بهترین کیف پول برای این ارز دیجیتال است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاوا (KAVA) در سال 2022 چگونه است؟

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال KAVA برای سال 2022 بسیار صعودی و خوش‌بینانه است. این ارز دیجیتال می‌تواند در این سال تا 10.93 دلار نیز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: coinbureau.com, cryptobuyingtips.com, getcrypto.info

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال کاوا (KAVA) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام میشه کاوا کوین را به نت ورک bnb2 فرستاد یا نه ممنون میشم راهنمای کنید در واقع بنده توکن کاوا را خریدم با نت ورک خودش حالا می خواهم ببرم باینانس که باینانس فقط نت ورک bnb2را دارد ایا به مشکل میخورم یا نه

    پاسخ