;
coinex

هدست Meta Quest 2 پرفروش ترین هدست واقعیت مجازی دنیا است

با فروش حدود 15 میلیون دستگاه، هدست Meta Quest 2 به پرفروش ترین هدست واقعیت مجازی دنیا بدل شده است و در این بازار نوظهور بی‌رقیب است.

بازار هدست‌های واقعیت مجازی در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته، برند Meta یا همان Oculus  سابق است. علاقه‌مندان به تجربه دنیای واقعیت مجازی بی‌تردید تا به حال نام پرچمدار فعلی این شرکت یعنی Meta Quest 2 را شنیده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های واقعیت مجازی (VR) در سال 2022

Meta Quest 2 پرفروش ترین هدست واقعیت مجازی دنیا

هدست Meta Quest 2 پرفروش ترین هدست واقعیت مجازی دنیا است

فیسبوک اخیرا اعلام کرده که آمار فروش هدست Meta Quest 2 در مجموع به 14.8 میلیون واحد رسیده است و از ارائه‌ی مجموعه بازی‌های جذاب و سادگی استفاده از این محصول، از مهم‌ترین عوامل مؤثر در فروش موفقیت آمیز آن یاد کرده است.

بنابر آمار منتشر شده، این هدست واقعیت مجازی در حال حاضر پرفروش ترین هدست VR جهان است و باید اذعان کرد که این مدل به تنهایی نقش مهمی در افزایش آمار فروش 97 درصدی هدست‌های واقعیت مجازی در سال 2021 داشته است. آمار فروش هدست‌های واقعیت مجازی در سه ماه نخست سال 2022 نیز نسبت به قبل، فروش رشد چشمگیر 242 درصدی داشته است.

در آینده‌ی نزدیک، انتظار عرضه‌ی بازی‌های بزرگی را برای هدست Meta Quest 2 داریم که از میان آن‌ها باید به GTA: San Andreas VR یا Ghostbusters VR و The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution اشاره کرد.

هدست Meta Quest 2 پرفروش ترین هدست واقعیت مجازی دنیا است

هدست‌های واقعیت مجازی Oculus Quest از بهترین مدل‌هایی هستند که همواره به علاقه‌مندان به بازی‌های VR پیشنهاد می‌شود. البته ممکن است این مدل‌ها از نظر کیفیت پایین‌تر از برخی مدل‌های Valve Index یا سایر هدست‌های رده بالای بازار قرار بگیرند اما قابلیت حمل بالای این هدست‌ها می‌تواند تفاوت زیادی را در ارائه تجربه واقعیت مجازی برای کاربران عمومی رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبدیل شدن Meta Quest 2 به پرفروش ترین هدست واقعیت مجازی دنیا چیست؟ نظرات خود را با ما در تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر