;
coinex

رندرهای وان پلاس 10T تفاوت این گوشی با وان پلاس 10 پرو را به تصویر می‌کشند

نزدیک به یک ماه قبل بود که تصاویری از رندرهای وان پلاس 10T منتشر شد که تفاوت‌هایی با گوشی‌های دیگر سری 10 داشت. امروز رندرهای جدیدی توسط OnLeaks منتشر شده که از شباهت این گوشی با وان پلاس 10 پرو خبر می‌دهد.

رندرهای جدید وان پلاس 10 تی به همان سبک سری 10 طراحی شده‌اند؛ البته تفاوت‌های این گوشی با نسخه پرو به‌خوبی قابل مشاهده است. این رندرهای جدید براساس عکس‌‌های واقعی که در مراحل پیش‌تولید ثبت شده،‌ طراحی شدند.

رندرهای وان پلاس 10T چه جزییاتی را فاش می‌کند؟

این رندرها نشان می‌دهند که برجستگی دوربین در پنل پشتی، برخلاف رندرهای قبلی، تا لبه بالایی کشیده نشده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، OnLeaks در رندرهای جدید به تفاوت وان پلاس 10 تی و وان پلاس 10 پرو اشاره کرده است.

رندرهای وان پلاس 10T تفاوت این گوشی با وان پلاس 10 پرو را به تصویر می‌کشند

اینطور که به نظر می‌رسد، فریم فلزی در نسخه رده‌بالاتر، جای خود را به فریم پلاستیکی داده و تفاوت‌هایی در قسمت طراحی ماژول دوربین دیده می‌شود.

در این رندرها، دو تفاوت مهم دیده می‌شود؛ اول اینکه صفحه نمایش به‌صورت تخت طراحی شده و دوم، حذف اسلایدر هشدار است. گفته می‌شود که وان پلاس قصد دارد تنها در نسخه‌های پرو از اسلایدر هشدار استفاده کند.

اما درباره نمایشگر وان پلاس 10 تی باید گفت که احتمالا در همان اندازه 6.7 اینچی ساخته می‌شود و از رزولوشن +FHD پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات احتمالی وان پلاس 10 تی می‌توان به تکنولوژی شارژ 150 وات، دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با OIS، ‌لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اشاره کرد. این تراشه مصرف باتری بهینه‌تری دارد و در این دستگاه که احتمالا به باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود، عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد.

گفته می‌شود که این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز طراحی شده است و تا اواسط مرداد ماه رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای جدید وان پلاس 10 تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر