;
coinex

جزئیاتی از سریال Horizon Zero Dawn نتفلیکس فاش شد

زمان فیلم برداری سریال Horizon Zero Dawn ، اعلام شد. فیلم برداری این سریال درام، در ماه اوت ۲۰۲۲ توسط شبکه نتفلیکس در شهر تورنتو شروع خواهد شد.

شبکه نتفلیکس در ماه گذشته اعلام کرد که در حال ساخت یک سریال درام بوده و طبق گفته این شبکه، این سریال درام برگرفته از بازی Horizon Zero Dawn در پلی استیشن است. طبق ادعای طرفدارانش، این سریال با سرعت بالایی در حال آماده سازی است.

بیشتر بخوانید: سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) 

سریال Horizon Zero Dawn

با توجه به گزارشات دریافتی، فیلم برداری این سریال در منطقه تورنتو و دیگر مکان‌های استان انتاریو انجام خواهد شد. زمان شروع فیلم برداری این سریال، ماه اوت است و زمان پایان آن نیز در اواخر مارس سال آینده (2023) خواهد بود.

سریال Horizon Zero Dawn

مقدمات تولید سریال Horizon توسط شبکه نتفلیکس آغاز شده است. مارک استیل که طراح تولید سریال Locke and Key (لاک و کلید) و سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) بود نیز به عوامل این سریال اضافه شده است. با وجود این که فیلمبرداری سریال هورایزن از ماه آینده آغاز می‌شود، هنوز هیچ خبری مبنی بر عوامل تولید این اقتباس مثل شورانرها، نویسندگان، کارگردان‌ها و بازیگران سریال وجود ندارد.

علاوه بر سریال هورایزن اقتباس‌های دیگر از بازی‌هایی ویدیویی شبکه نتفلیکس نیز وجود دارد. در این مورد ما شاهد سریال Resident Evil (رزیدنت ایول) با نقش‌آفرینی لنس ردیک، انیمیشن The Cuphead Show (نمایش کله فنجونی)، فیلم در دست تولید Bioshock (بایوشاک) و انیمیشن Castlevania (کسلوانیا) خواهیم بود.

از‌ طرفی هم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO، سریال God of War (خدای جنگ) شبکه‌ی آمازون پرایم، فیلم Gran Turismo (گرن توریسمو) به کارگردانی نیل بلومکمپ و فیلم Ghosts of Tsushima (شبح سوشیما) به کارگردانی چاد استاهلسکی هم از پروژه‌های لایو اکشن پلی استیشن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال Horizon Zero Dawn چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر