;
coinex

بهترین سریال های کره ای کمدی ؛ فهرست خنده دار ترین K-drama کره ای

سریال‌های کمدی کره‌ای همیشه بین کیدرامایی‌ها محبوب بوده است. اما بهترین سریال های کره ای کمدی کدامند؟ در ادامه برترین‌های این ژانر را معرفی می‌کنیم.

دیگر به لطف شبکه‌های داخلی کشور هم که شده بیشتر ایرانیان با سریال‌های کره جنوبی آشنایی دارند؛ اما طرفداران کیدراما بهتر می‌دانند که سریال‌های کره‌ای همگی مانند جومونگ و دونگی در ژانر تاریخی نیستند و صنعت فیلم و سریال کره در ژانرهای دیگر نیز بسیار محبوب بوده و در سراسر جهان طرفدار دارند. از این رو در ادامه این گفتار، بهترین سریال های کره ای کمدی را به شما معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

بهترین سریال های کره ای کمدی

صنعت سینمای کره از دیرباز در کشورهای خاورمیانه مورد استقبال افراد قرار گرفته بود و روز به روز نیز در حال پیشرفت کردن است. برای مثال در سال 2020 دیدیم که فیلم انگل، یکی از بهترین فیلم های کره ای، جوایز اسکار زیادی را بدست آورد و سر بسیاری از فیلم‌های هالیوودی بی‌کلاه ماند.

مدتی پیش نیز شاهد پخش سریال وینچنزو، یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 بودیم که نه تنها در ایران و کشورهای خاورمیانه، بلکه در کشورهای اروپایی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد.

حال از این‌ها که بگذریم، سریال های کمدی عاشقانه کشور کره نیز توانسته‌اند بسیار بین مردم محبوب شوند و از این رو، در ادامه خنده دار ترین سریال های کره ای در طول تاریخ و همینطور بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای را به شما معرفی می‌کنیم.

آقای ملکه (Mr. Queen)

بهترین سریال های کره ای کمدی
فهرست برترین سریال کره ای طنز
  • محصول سال: 2020
  • ژانر: عاشقانه، تاریخی، درام، فانتزی
  • بازیگران: شین هه سان (Shin Hye Sun)، کیم جونگ هیون (Kim Jung Hyun)

آفای ملکه اثری از کارگردان سریال هوارانگ یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای است که دیدن آن برای تمامی افرادی که طرفدار ژانر کمدی هستند، واجب است. این سریال صحنه‌های کمدی زیادی دارد و می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. بنابراین حتی اگر از طرفداران بهترین سریال های کره ای تاریخی نیستید، این سریال را امتحان کنید.

داستان این سریال کره ای جدید کمدی درباره مرد سرآشپزی به نام جانگ بونگ هوان است که در کاخ آبی رئیس جمهور کار می‌کند. اما طی اتفاقاتی وی به داخل یک استخر میفتد و با هویت ملکه چوسان به نام کیم سو یونگ (Shin Hye-Sun) از خواب بیدار می‌شود. او تمام تلاشش را می‌کند تا به زندگی واقعی خود برگردد اما در نهایت موفق نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد سرنوشت خود را بپذیرد و به عنوان ملکه زمان چوسان زندگی کند.

وینچنزو (Vincenzo)

بهترین سریال های کره ای کمدی
خنده دار ترین سریال های کره ای
  • محصول سال: 2021
  • ژانر: حقوقی، عاشقانه، درام، جنایی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong Ki)، تکیون (Ok Taec Yeon)، جون یوبین (Jun Yeo Bin)

وینچنزو اثری از سازندگان سریال‌های کشیش بی اعصاب و دلقک تاجدار یکی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای است که جزو بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای به حساب می‌آید. داستان این سریال کره ای جدید کمدی درباره پسربچه‌ای است که در 8 سالگی به فرزندخواندگی گرفته می‌شود و به همراه خانواده جدید خود به ایتالیا می‌رود.

در آنجا نام این پسر را وینچنزو کازانو می‌گذارند و او تبدیل به یک وکیل و مشاور مافیا می‌شود. اما در این میان جنگی بین گروه‌های مافیایی شکل می‌گیرد و او مجبور می‌شود که به کره فرار کند. در کره، با یک وکیل سخت کوش آشنا می‌شود و ماجراهای جالبی بین این دو رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

یک گومیهو هم اتاقی منه (My Roommate Is a Gumiho)

بهترین سریال های کره ای کمدی
بهترین سریال های کره ای کمدی
  • محصول سال: 2021
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی
  • بازیگران: جونگ کی یونگ (Jang Ki Yong) و هه ری (Lee Hye Ri)

یک گومیهو هم اتاقی منه یک سریال کمدی رمانتیک کره ای به شمار آمده که داستان آن می‌تواند شما را جذب کند. در این سریال کره ای جدید کمدی شین وو یو (Jang Ki Yong) یک گومیهو 999 ساله است و می‌خواهد تبدیل به انسان شود اما مهره‌ی لازم برای اینکار به طور اتفاقی توسط لی دام (Lee Hye Ri) بلعیده می‌شود. مهره بلعیده شده تا یکسال می‌تواند در بدن فرد بماند اما بعد از آن از بین می‌رود. به همین خاطر شین وو یو به لی دام پیشنهاد می‌دهد تا با او زندگی کند تا راه حلی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

زیبای حقیقی (True Beauty)

بهترین سریال های کره ای کمدی
خنده دار ترین سریال های کره ای
  • محصول سال: 2020
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام، مدرسه‌ای
  • بازیگران: مون گا یونگ (Moon Ga Young)، چا اون وو (Cha Eun Woo)

زیبای حقیقی جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای  به شمار آمده و می‌توان آن را در لیست بهترین سریال های کره ای کمدی نیز قرار داد. کارگردان این سریال کیم سانگ هیوب (Kim Sang Hyub) بوده که قبلا سریال‌های دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است.

داستان این سریال درباره یک دختر دبیرستانیست که نسبت به همه چیز به جز ظاهر خود خوش بین و مثبت است. او از اینکه در فضای عمومی بدون آرایش دیده شود متنفر است، اما خوشبختانه به کمک اینترنت، به یک میکاپر حرفه‌ای تبدیل شده است. آنچه او به صورت آنلاین یاد گرفته زندگی‌اش را متحول کرده و در مدرسه، به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس شناخته می‌شود.

اما در این میان، پسری خوشتیپ و جذاب در مدرسه چهره واقعی این دختر را دیده است. این پسر دانش آموزی درجه یک و با مهارت در بسکتبال است و بسیاری از همکلاسی‌هایش بر روی وی کراش دارند. با این حال، او رازهایی دارد که بخاطر آن ها از مورد توجه قرار گرفتن دوری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

سریال پاچینکو (Pachinko)

سقوط بر روی تو (Crash Landing on You)

بهترین سریال های کره ای کمدی
خنده دار ترین سریال های کره ای
  • محصول سال: 2019
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • بازیگران: هیون بین (Hyun Bin)، سون یه جین (Son Ye Jin) و کیم جونگ هیون (Kim Jung Hyun)

فضای کمدی و عاشقانه سقوط بر روی تو این سریال را به یکی از بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای تبدیل کرده است. داستان این سریال درباره یون سه ری (Son Ye-Jin) وارث ثروتمند در کره جنوبیست که در مسیر مسافرت هوایی به طوفان شدیدی برخورد کرده و مجبور می‌شود در کره شمالی فرود اضطراری کند.

در آنجا به طور اتفاقی با لی جونگ هیوک (Hyun-Bin) که افسر ارتش کره شمالی است، آشنا می‌شود و لی جونگ هیوک تصمیم می‌گیرد تا یون سه ری را پنهان و از او محافظت کند. این سریال اثری از سازندگان افسانه دریای آبی و زندگی در مریخ بوده و جزو بهترین سریال های کره ای کمدی به حساب می‌آید.

جن گیری املاک (Sell Your Haunted House)

بهترین سریال های کره ای کمدی
سریال کره ای جدید کمدی
  • محصول سال: 2021
  • ژانر: فانتزی، ماورا طبیعی
  • بازیگران: بازی جانگ نارا (Jang Na Ra)، جونگ یونگ هوا (Jung Yong Hwa)، کانگ هونگ سوک (Kang Hong Suk)

یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای کمدی جن گیری املاک است که می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. این سریال حول محور یک بنگاه املاک و مستغلات میگذرد که کارشان با تمامی املاکی های دیگر متفاوت است. در این سریال دختری جن گیر صاحب املاک و مستغلات تئه باک است و کار وی  بیرون راندن روح افراد مرده از خانه هایشان و پاک کردن ساختمان هایست که به صورت مکرر در آن ها جن و روح پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های 2021

مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay)

بهترین سریال های کره ای کمدی
سریال کره ای جدید کمدی
  • محصول سال: 2020
  • ژانر: روانشناختی، عاشقانه، درام، ملودرام
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim Soo Hyun) و سئو یه جی (Seo Ye Ji)

سریال مشکلی نیست که خوب نباشی با بازی کیم سوهیونگ در فهرست فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار می‌گیرد. داستان این سریال درباره پسری جذاب، باهوش و صبور است که به عنوان یک مددکار بهداشت در بخش روانپزشکی مشغول به کار است و با حقوق بسیار کمش، از برادر خود که 8 سال از او بزرگتر و مبتلا به بیماری اوتیسم است نیز مراقبت می‌کند.

از طرفی، دختری به نام گو مون یونگ (Seo Ye-Ji) که نویسنده محبوب داستان های کودکانه است، فردیست بسیار متکبر و خودخواه و بی ادب که از اختلال شخصیت ضد اجتماعی رنج می‌برد. این دو شخصیت اصلی داستان‌های جالبی را رقم می‌زنند. این سریال را جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است.

استارت آپ (Start-Up)

بهترین سریال های کره ای کمدی
بهترین سریال های کره ای کمدی
  • محصول سال: 2020
  • ژانر: درام، عاشقانه، کسب و کار، جوانان
  • بازیگران: سوزی (Bae Suzy)، نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk) و کیم سون هو (Kim Sun Ho)

سریال استارتاپ اثری از سازندگان وقتی که خواب بودی، پینوکیو و هتل دل لونا بوده و در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از سریال‌های کمدی و ژانر جوانان خوشتان می‌آید، این سریال کره ای جدید کمدی را از دست ندهید.

داستان این سریال درباره دختر سخت کوش و پرتلاشی است که از شیوه زندگی خود متنفر است و برای رسیدن به استقلال و تاسیس شرکت خود و پولدار شدن، کارهای پاره وقت زیادی انجام می‌دهد. وی در نهایت موسس یک شرکت را که یکبار شکست خورده و در نهایت توانست موفق شده است را الگوی خود قرار می‌دهد تا بتواند در کارش موفق شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

کشیش بی‌ اعصاب (The Fiery Priest)

بهترین سریال های کره ای کمدی
بهترین سریال های کره ای کمدی
  • محصول سال: 2019
  • ژانر: جنایی، معمایی
  • بازیگران: کیم نام گیل (Kim Nam gil) و لی هانی (Lee Hanee)

سریال کشیش بی اعصاب با داشتن دو ستاره کیم نام گیل و لی هانی در دسته بهترین سریال های کره ای کمدی قرار می‌گیرد. داستان این سریال درباره کیم هه ایل، کشیشی است که اختلال خشم و عصبانیت دارد و البته وی گذشته‌ای تاریک دارد که تعداد افراد کمی از آن باخبر هستند.

طی اتفاقاتی کشیش سالمند، دوست صمیمی کیم هه ایل، به قتل می‌رسد و او به همراه و دیونگ که افسر پلیس شهر گودام بوده و پارک کیونگ سون که یک دادستان است، گرد هم جمع می‌شوند تا قاتل را پیدا کنند. هرچند این سریال در ژانر جنایی قرار دارد ولی صحنه‌های فان و جالب‌ آن، این سریال را تبدیل به یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای کرده است.

تو فوق العاده ای (Extraordinary You)

بهترین سریال های کره ای کمدی
بهترین سریال های کره ای کمدی
  • محصول سال: 2019
  • ژانر: دوستانه، عاشقانه، مدرسه ای، درام، فانتزی
  • بازیگران: کیم هه یون (Kim Hye-Yoon)، لی جه ووک (Lee Jae-Wook)، کیم روون (Kim Ro woon)

تو فوق العاده‌ای نیز در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد. این سریال داستان دختری ثروتمند را روایت می‌کند که از یک بیماری قلبی رنج برده و به زودی می‌میرد. او که می‌داند نامزدش به وی علاقه‌ای ندارد، تصمیم می‌گیرد که عشق واقعی خود را پیدا کند. اما در این میان متوجه حقایقی درباره زندگی خود و اطرافیانش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

فروشگاه ست بیول تازه کار (Backstreet Rookie)

بهترین سریال های کره ای کمدی
بهترین سریال های کره ای کمدی
  • محصول سال: 2020
  • ژانر: درام، عاشقانه، اکشن
  • بازیگران: جی چانگ ووک (Ji Chang Wook) و کیم یوجونگ (Kim Yoo Jung)

داستان این سریال که جزو بهترین سریال های کره ای کمدی است، درباره جونگ ست بیول است. وی دختری است که در مبارزه مهارت‌های زیادی دارد و در عین حال به خانواده و دوستان خود اهمیت می‌دهد. چوی ده هیون، صاحب مهربان و خوش قلب یک فروشگاه محلی است که تمام توجهات ست بیول را به خود جلب کرده است.

سه سال پیش آنها با هم ملاقات کوتاهی داشته اند. از همان زمان به بعد این فرد برای ست بیول تبدیل به شخصی فراموش نشدنی می‌شود. بالاخره ست بیول تصمیم میگیرد در فروشگاه چوی ده هیون مشغول به کار شود و ماجراهایی جالب و خنده‌دار بین این دو رقم می‌خورد. این سریال جزو بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای به حساب می‌آید.

هیلر (healer)

بهترین سریال های کره ای کمدی
فهرست برترین سریال کره ای طنز
  • محصول سال: 2014
  • ژانر: درام، عاشقانه، اکشن
  • بازیگران: جی چانگ ووک (Ji Chang Wook)، پارک مین یونگ (Park Min Young)

سریال هیلر یکی از خاطره انگیزترین سریال‌های کره‌ای است که در کنار صحنه‌های اکشن و سیاسی که دارد، شامل صحنه‌های رمانتیک و کمدی نیز هست که آن را تبدیل به یکی از بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای می‌کند. داستان این سریال درباره گزارشگری است که طی اتفاقاتی با خلافکاری به نام هیلر آشنا می‌شود. آنها به کمک یکدیگر رازی بزرگ از گذشته را افشا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

افسانه نوکدو (The Tale of Nokdu)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، تاریخی
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim So Hyun)، جانگ دونگ یون (Jang Dong Yoon)

افسانه نوکدو یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی به شمار آمده و داستان آن درباره پسری اشراف زاده است که از گذشته خود خبر ندارد و در یک مکان دور افتاده زندگی می‌کند. طی اتفاقاتی افرادی تلاش می‌کنند که او را بکشند. اما او فرار می‌کند و به روستایی می‌رود که تنها زن‌ها اجازه دارند وارد آن شوند.

به همین خاطر وی با لباس‌های زنانه وارد روستا شده تا یکسال در آنجا زندگی کند. این سریال با داشتن صحنه‌های خنده‌دار و جالب در لیست بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار می‌گیرد.

خنده در وایکیکی (Laughter in Waikiki)

بهترین سریال های کره ای کمدی
سریال کمدی رمانتیک کره ای
  • محصول سال: 2018
  • ژانر: کمدی
  • بازیگران: کیم جونگ هیون (Kim Jung Hyun)، لی یی کیونگ (Lee Yi Kyung)

این سریال یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای است که دیدن هر دو فصل آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. داستان این سریال درباره 3 پسر است که هر کدام از آنها با آرزوهایی بزرگ به سئول آمده‌اند و تلاش می‌کنند تا به رویای خود برسند. آنها یک مهمانخانه را نیز در سئول می‌چرخانند تا اینکه سر و کله یه بچه مرموز با مادرش پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم های چینی

نسل خورشید (Descendants of the Sun)

بهترین سریال های کره ای کمدی
سریال کمدی رمانتیک کره ای
  • محصول سال: 2016
  • ژانر: عاشقانه، اکشن، ملودرام، نظامی، پزشکی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong Ki)، سونگ هه کیو (Song Hye Kyo)، جین گو (Jin Goo)

نسل خورشید یکی از دوست داشتنی‌ترین و خاطره‌انگیزترین سریال‌های کره‌ای به شمار می‌اید که با داشتن صحنه‌های کمدی و عاشقانه‌اش در دسته بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار گرفته است. داستان این سریال درباره گروهی از نیروی ارتش کشور است که به کشور اوروک اعزام می‌شوند.

کاپیتان یو شین جین (سونگ جونگ کی) رهبر نیروهای ویژه، کانگ مو یون (سونگ هی کیو) را که یک پزشک داوطلب اعزامی است، در آنجا می‌بیند و آنها در طی همکارهایی که دارند، لحظات هیجان انگیزی را رقم می‌زنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سریال نسل خورسید که از بهترین سریال های کره ای کمدی است را از دست ندهید!

افسانه دریای آبی (The Legend Of The Blue Sea)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: عاشقانه، فانتزی، درام
  • بازیگران: لی مین هو (Lee Min Ho)، جون جی هیون (Jeon Ji Hyeon)

افسانه دریای آبی با بازی لی مین هو یکی از پرطرفدارترین سریال های کره ای بوده که با داشتن صحنه‌های کمدی در فهرست برترین سریال کره ای طنز نیز قرار می‌گیرد. این سریال فانتزی داستان پری دریایی را بیان می‌کند که عاشق یک انسان کلاهبردار می‌شود. در این میان، اگر پری دریایی نتواند پسر را عاشق خود کند، اتفاقات بدی برای او می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین انیمه های 2021

منو بکش خلاصم کن (kill me heal me)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2015
  • ژانر: عاشقانه، پزشکی، معمایی
  • بازیگران: پارک سئو جون (Park Seo Joon)، جی سونگ (Ji Sung)، هوانگ جونگ اوم (Hwang Jung Eum)

این سریال با داشتن صحنه‌های کمدی جالب و بازیگرانی همچون پارک سئو جون و جی سونگ یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی به حساب آمده که دیدن آن را به تمام طرفداران کیدراما پیشنهاد می‌کنیم. داستان این سریال درباره پسر ثروتمندی است که اختلال چند شخصیتی دارد. او با یک دستیار پزشک آشنا می‌شود و او سعی می‌کند به این پسر کمک کند تا بیماری‌اش را درمان کند.

سیندرلا و چهار شوالیه (Cinderella and four knights)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: عاشقانه، درام، دوستانه
  • بازیگران: جانگ ایل وو (Jung Il woo)، آن جائه هیون (Ahn Jae hyun)، لی جونگ شین (Lee Jung shin)، سون نایون (Son Na eun)

سریال کمدی رمانتیک کره ای سیندرلا و چهار شوالیه درباره دختری است که خانواده‌اش را از دست داده و به همراه خانواده خاله‌اش زندگی می‌کند. اما به دلیل آزار و اذیت‌هایی که می‌بیند، آنجا را ترک می‌کند و طی اتفاقاتی در عمارتی با 4 پسر جوان زندگی خود را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

دو بونگ سون قوی (Strong Do Bong Soon)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: عاشقانه، ماورا طبیعی، اکشن، هیجان انگیز، درام
  • بازیگران: پارک بو یونگ (Park Bo Young)، پارک هیونگ شیک (Park Hyung Shik)، جیسو (Ji Soo)

اگر به دنبال سریالی هستید که حال دلتان را خوب کند، حتما دو بونگ سون قوی را تماشا کنید. این سریال فانتزی از جمله بهترین سریال های کره ای کمدی است. داستان این سریال درباره دختری به نام دو بونگ سون بوده که با قدرت مافوق انسانی متولد شده است.

او به هر چیزی دست می‌زند، خرابی به بار می‌آورد. اما در نهایت به خاطر قدرت بی‌نظیرش، توسط یک وارث پولدار به عنوان بادیگارد استخدام می‌شود. او یک دوست کاراگاه نیز دارد و این سه درگیر ماجراهایی می‌شوند.

مبارزه برای راهم (Fight for my way)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: دوستانه، کسب و کار، عاشقانه، درام، ورزشی
  • بازیگران: پارک سئو جون (Park Seo Joon)، کیم جی وون (Kim Ji Won)، سونگ ها یون (Song Ha Yoon)، آن جائه هونگ (Ahn Jae Hong)

سریال کمدی رمانتیک کره ای مبارزه برای راهم درباره کسانی است که به دنبال رویاهای خود هستند. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند اما حقیقت آنطور که آنها آرزو دارند نیست. کو دانگ مان قبلا تکواندوکار بوده ولی در حال حاضر یک کارمند معمولی است. وی تصمیم دارد که در مسابقات قهرمان شود.

چوی آ را نیز آرزو دارد که گوینده شود اما او تنها در بخش اطلاعات یک فروشگاه کار می‌کند. این سریال کمدی رمانتیک کره ای می‌تواند در لیست بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

هوارانگ (Hwarang)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: اکشن، دوستانه، تاریخی، عاشقانه، جوانان، رزمی
  • بازیگران: پارک سئو جون (Park Seo Joon)، گو آرا (Go Ah Ra)، پارک هیونگ شیک (Park Hyung Shik)

در نهایت به سراغ سریال کمدی هوارانگ می‌رویم. این سریال در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد و داستان آن روایتگر یک گروه شوالیه از مردان جوان است که با شور و نشاط در دوره پادشاهی سیلا زندگی می‌کنند. در این سریال اتفاقات خنده دار زیادی رخ می‌دهد که می‌تواند شما را میخکوب سریال کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای کمدی چیست؟ به نظر شما جای چه سریال‌هایی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (94 نظر)

    سریال سیندرلا و چهارشوالیه خیلی مسخره و کلیشه ای بود جاش تو این لیست نیس

    پاسخ

    سلام اقای ملکه خیلی زیبا و خنده داره و خیلی باهاش بهم خوش گذشت ولی تا دقیقه 90 یعنی تا قبل از اینکه قسمت اخر رو ببینم عالی بود ولی نمیدونم چرا نویسنده و کارگردان چرا قصد اذیت و ازار بیننده رو داشتن که قسمت اخر رو اونطوری تموم کردن . توضیح نمیدم که اسپویل نشه . قسمت های ویژهش هم اصلا جالب نیست ولی در کل خوببود ممنون . اه راستی این لیست شما ایا دلیل خواصی داره که مثلا یه سریال بالای لیست و یه سریال دیگه پایین لیست فرار گرفته؟ یا نه براساس سلیقه خود نویسنده هستش؟

    پاسخ

    از این لیست آقای ملکه وینچزو استارت آپ سقوط بر روی تو جنگیری املاک زیبای حقیقی هوارانگ خنده در وایکیکی مشکلی نیست خوب نباشی رو دیدم و بیشتر با ویچنزو و جنگیری املاک حال کردم این لیست وکیل بی قانون رو کم داره

    پاسخ

    افسانه پری دریایی خیلی باحال بود واقعا خنده داره
    و وینچنزو که اصلا نگم براتون
    هوارانگ عالی بود اها دوبونگ سون ببینین دل درد میگیرین از خنده

    پاسخ

    فیلم منشی کیم چشه و شکارچیان شگفت انگیز و پسران برترازگل و صدای جادو. و جزیره و پادشاه سرزمین روهم پیشنهاد میکنم ایناهم عالین

    پاسخ

    من فیلم زن بی نظیر رو دیدم خیلی خنده داره خوب میشه تا داخل لیستتون قرار بدین تا بقیه هم ببینند

    پاسخ

    فیلم کمدی فقططط کشاورز مدرن😂😂

    پاسخ

    همشو دیدم یه فیلم جدید😶

    پاسخ

    اگه دنبال سریال کمدی این بهتون خنده در وایکیکی ۱و۲رو پیشنهاد میدم
    واقعا خیلی خوبه من خودم فصل دومشو خیلی دوست داشتم

    پاسخ

    فقط سریال قاشق طلایی و ذائقه شخصییییی بی نظیررررن و کمدیییی

    پاسخ

    من دو سه سالی بود ک هی میگفتم ببینمش یا ن آخرش همین چندوقته دیدمش و قشنگ بود. اگه از ژانر روانشناسی خوشت میاد ببین

    پاسخ

    اگه میشه یک کیدراما مثل خواستگاری تجاری و دوبونگ سون زن قوی معرفی کنید ممنون

    پاسخ

    دوبونگ سونگ😂عالیه

    پاسخ

    سریالی تو حال و هوای نسل خورشید یا سقوط بر روی تو یا همه شما محاصره شدین معرفی کنین
    ژانرش هم کمدی هم اکشن هم دارم هم عاشقانه باشه🥲

    پاسخ