;
coinex

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس ؛ سریال کره ای Netflix چی ببینیم؟

سریال های کره ای همیشه طرفداران خاص خود را داشته و دارند. در این جستار به بهترین سریال های کره ای نتفلیکس خواهیم پرداخت. با ما باشید.

بسیار پیش تر از آن که فیلم انگل در یک سال همه جوایز مهم سینمایی را درو کند و مورد تحسین شناخته شده ترین افراد دنیای هنر هفتم قرار بگیرد، فرهنگ و هنر این کشور کوچک شرق آسیایی، مرزهای بین المللی را درنوردیده بود.

حداقل برای ما ایرانیان این بخش از هنر کره ای، یعنی سریال هایش مدت هاست که به لطف صدا و سیما با دوبله و پخش یک دسته خاص از این آثار یعنی سریال های ژانر تاریخی کره ای نظیر افسانه جومونگ شناخته شده بود.

البته که آن چیزی که ما با صدا و سیما به عنوان سریال کره ای شناختیم، یک دهم توان واقعی و پتانسیل کره ای ها در هنر هفتم را به ما نشان نمی داد. بحثی بر سر محبوبیت این ژانر و دسته آثار نداریم، ولی توصیه می کنیم حتما بهترین سریال های کره ای نتفلیکس را بشناسید و دنبال کنید!

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال کره ای Netflix چی ببینیم؟

نتفلیکس را که باید بشناسید؟ شاید در حال حاضر مهمترین سرویس اشتراک و استریم ویدیو در دنیا با کاربران پرشمار است که امسال نیز مانند سال های دیگر با پخش شماری از بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 میزبان ما خواهد بود.

نتفلیکس اما صرفا به آثار هالیوودی اختصاص ندارد و در موارد زیادی آثای از سایر ملل را نیز میزبانی می کند. آثاری که بعضا با استقبال خوبی نیز مواجه می شود و طرفداران پرشماری پیدا می کند. از این دسته آثار، یکی از مهمترین ها سریال های کره ای هستند. همانطور که پیش از این در تکراتو به بهترین سریال های ترکی 2021 پرداخته بودیم، حالا قصد داریم شما را با شماری از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس که به پخش جهانی رسیده آشنا کنیم. با ما باشید.

سریال All of Us Are Dead

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

یکی از  بهترین سریال های کره ای نتفلیکس سریال  همه ما مرده‌ایم است. در این مجموعه ستارگان محبوبی همچون یون چان یانگ، پارک جی هو، جو یی هیون، پارک سولومون، یو این سو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ژانر سریال زامبی محور بوده که داستان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی در داخل مدرسه خود به دام می‌افتند را روایت می‌کند. یک ویروس زامبی در میان جمعیت پراکنده می‌شود. به این صورت تعداد کثیری از دانش آموزان درگیر این ویروس می‌شوند و ماجراهایی بسیاری در پس آن اتفاق خواهد افتاد.

 سریال Voice

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال Voice به عنوان یکی از بهترین سریال کره ای نتفلیکس در ژانر جنایی ساخته شده است. این سریال در زمان پخش خود نمرات بسیار خوبی از مراجع معتبر دریافت کرده و توانسته به خوبی توجه علاقه مندان به بهترین سریال های جنایی را به خود جلب کند.

این سریال را Kim Hong Seon کارگردان سرشناس کره ای کارگردانی کرده است و بازیگران چون جانگ هیوک، لی هانا، بک سونگ هیون، کیم جه ووک و یون ایون سو در آن به ایفای نقش می پردازند.

این سریال روایتی از داستان های یک کارآگاه است که همسر خود را از دست داده و درگیر مشکلاتی جدی می شود. درواقع او حین یک ماموریت شبانه و طی یک تماس تلفنی از قتل همسر خود باخبر می شود. این مجموعه تلویزیونی از عناصر روانشناختی خاصی بهره گرفته و در نتفلیکس با محبوبیت خاصی مواجه شد و حالا در شمار بهترین سریال های کره ای نتفلیکس قرار دارد.

 سریال Save Me

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

سریال ترسناک Save Me به عنوان یک سریال کره ای Netflix در یک فصل منتشر شده است. باید بدانید که ماجرای این سریال بر اساس داستان مصور معروفی به نام Out Of The World اثر Jo Geum san ساخته شده و به پخش در نتفلیکس رسیده است.

داستان این سریال کره ای Netflix از این قرار است که 4 جوان را روایت می کند که ناگهان درگیر ماجرای عجیب و غریبی می شوند. این 4 جوان که با هم هستند ناگهان صدای فریاد کمک خواهی را می شوند. مداومت تکرار این صدا سبب می شود تا این جوانان کنجکاو شده و به دنبال صاحب صدا بگردند. اما وقتی قصد کمک به صاحب صدا را دارند می فهمند که این فرد درگیر برخی فرقه های افراطی مذهبی شده و با اتفاقات ترسناکی دست و پنجه نرم می کند.

این مجموعه تلویزیونی داستان گیرا و پر کششی دارد و جنبه ترسناک آن نیز به جذابیتش افزوده است. در نتیجه اگر به دنبال یک گزینه خوب در میان بهترین سریال های کره ای نتفلیکس هستید هرگز نباید Save Me را از دست بدهید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی 2021

سریال Extracurricular

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

Extracurricular یک درام جنایی کره ای به کارگردانی کیم جین مین و از محبوبترین و بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است. تا به حال یک فصل از این سریال منتشر شده است و در نتفلیکس نیز پخش شده است.

با وجود اینکه این سریال در جلب نظر مثبت منتقدان چندان موفق نبود، اما طرفداران پرشماری دارد و این طرفداران معتقدند این سریال ارزش دیدن داردو هرگز نباید آن را از دست داد.

این سریال روایت یک جوان دبیرستانی است که برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود به هرکار قانونی و غیرقانونی دست می زند. اما او درگیر یک تجارت خطرناک و غیرقانونی شده است. در این میان یکی از همکلاسی های او به رازش پی میبرد و تلاش می کند برای او مشکلاتی ایجاد کند.

این سریال کره ای Netflix به خوبی در همراه کردن مخاطبان با خود موفق عمل کرده و داستان چند جوان دبیرستانی را با مهارت به تصویر می کشد. پارک جو هیون، کیم دونگ هی، جونگ دا بین و البته نام یون سو تعدادی از هنرپیشه های مهم این مجموعه تلویزیونی به عنوان یکی از بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان هستند.

سریال Bad Guys: Vile City

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

این سریال که با نام Bad Guys 2 نیز شناخته می شود درواقع اسپین آفی از سریال معروف Bad Guys محصول سال 2014 است. طرفداران ترسناک ترین فیلم های 2021 بدون شک از این سریال نیز استقبال می کنند که یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در ژانر ترسناک است.

داستان این سریال از خط داستانی سریال اصلی پیروی می کند و در آن مردی برای از بین بردن یک جنایکار از یک تیم حرفه ای خلافکاران استفاده می کند. در این سریال با انواع صحنه های جرم و جنایت و خون و خونزیری باید قاعدتا به خوبی بترسید!

در حال حاضر یک فصل از این عنوان ترسناک منتشر شده و استقبال خوب طرفداران را به دنبال داشته است. جو جین مو (Joo Jin‑mo)، جی سو (Ji Soo)، کیم مو یئول (Kim Mu‑yeol) و پارک جون هون (Park Joong-hoon) از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه‌ تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

سریال Tunnel

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس
بهترین سریال کره ای نتفلیکس

داستان این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای در سال 1986 جریان دارد. در این سریال کره ای Netflix با یک کارآگاه موفق به نام پارک گوانگ هو مواجهیم که به کار خود مشغول است و شغلش را دوست دارد.

همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه گوانگ هو برای حل یک پرونده قتل های زنجیره ای پیش قدم می شود. او حین تعقیب عاملین این قتل ها، از تونلی عبور می کند و ناگهان به 30 سال بعد یعنی سال 2016 می رسد.

او در اینجا با یک کارآگاه نابغه به نام کیم سئون جائه آشنا می شود و این دو با کمک یکدیگر برای حل پرونده قتل های زنجیره ای 30 سال پیش می کوشند. پروفسور شین جائه یی هم به آن ها ملحق شده و برای حل این پرونده با این دو کارآگاه همراه می شود. این سریال تا به حال در یک فصل ساخته و منتشر شده و به پخش در نتفلیکس رسیده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول در سال 2021

سریال Vincenzo

بهترین سریال کره ای نتفلیکس

سریال وینچنزو یکی از عناوین محبوب و پرسروصدای مدت اخیر است که به خوبی در جلب نظر مخاطبان موفق بوده و به یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس بدل شده است. این سریال اولین بار در 20 فویه 2021 به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21 از این شبکه پخش می شد.

داستان این سریال حول محور پارک جو هیونگ جریان دارد که در هشت سالگی پس از فرزند خواندگی توسط خانواده کاسانو به ایتالیا می رود و از آن پس به نام وینچنزو کاسانو شناخته می شود. او به دلیل ثروت زیادی که در کره مخفی و بدون صاحب مانده به این کشور باز می گردد ولی در اینجا با وکیلی سرسخت به نام هونگ چا یونگ مواجه می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

سریال Juvenile Justice

سریال Juvenile Justice
بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال 2022 نتفلیکس کره ای می‌تواند سریال “عدالت برای نوجوانان” باشد. فصل یک این سریال از ژانویه ۲۰۲۲، توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. Kim Hye Soo، بازیگر توانا و محبوب کره‌ای، به تازگی به اکران کوچک تلویزیون بازگشته است. او که در سریال جنایی-کمدی “Hyena” نقش اصلی را برعهده داشت، اکنون در سریال “عدالت برای نوجوانان”، نقشی را ایفا خواهد کرد.

در این سریال نتفلیکس، او در نقش یک قاضی حضور خواهد داشت. یک قاضی بدنام، که به دلیل بیزاری از نوجوانان معروف شده‌است. این قاضی برای دادگاه اطفال در ناحیه یونهوا تازه انتصاب شده است.

او در دوران نوجوانی خود یک قربانی بوده و در این راه، با پرونده‌های مختلف مربوط به بزهکاران نوجوان روبرو است. این مسیر به او کمک می‌کند تا معنای واقعی بزرگسالی را کشف کند. در ادامه به معرفی فیلم‌های دیگر از لیست بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022 پرداخته شده است.

سریال Start-Up

بهترین سریال کره ای نتفلیکس
بهترین سریال کره ای نتفلیکس

به عنوان یکی بهترین سریال های نتفلیکس 2020 این سریال کره ای محصول سال 2020 با بازی بائه سوزی، نام جو هیوک، کیم سون هو و کانگ هانا از نتفلیکس پخش شده است.

فیلمنامه این اثر را پارک هی ریون نوشته و این سومین همکاری او با سوزی بعد از سریال رویای بلند و وقتی تو خواب بودی محسوب می شود. این مجموعه در 17 اکتبر 2020 از شبکه تی وی ان و کی اس تی پخش شد. این درام به عنوان یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 از سرویس نتفلیکس نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

داستان این سریال مربوط به دختر سخت کوش و پرتلاشی به نام سو دال می با بازی یائه سوزی است که پس از جدایی پدر و مادرش تصمیم میگیرد با پدر زندگی کند. او در رقابت با خواهر پولدارش وون این جه، بسیار می کوشد تا استارتاپ اختصاصی خود را برپا کند و از طرفی نام دو سان موسس شرکت سامسان تک فر باهوشی است که سو دال می از او الهام می گیرد. نام دوسان به همراه هان جی پیونگ که سرمایه گذار موفقی است به سو دال کمک می کند تا به رویای خود دست یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

سریال Mr. Sunshine

بهترین سریال کره ای نتفلیکس

داستان Mr. Sunshine روایتی مربوط به سال 1871 است که در آن سال کشتی های آمریکایی به خاک چوسون (کره جنوبی امروزی) حمله می کنند. در جریان این حمله کودک برده ای به نام یوجین به کمک فردی به نام جوزف سوار بر کشتی های ایالات متحده شده و به آمریکا فرار می کند و سالها بعد به عنوان یک سرباز آمریکایی دستور دارد تا برای ماموریتی به چوسون یا کره بازردد.

او از وطن خود نوعی کینه به دل دارد اما در بازگشت با دختری اشراف زاده به نام اشین آشنا می شود که او نیز مامویتی تقریبا مشابه با یوجین دارد. یوجین به تدریج به این دختر علاقه مند می شود و حالا باید بین عشق اشین و تفرت از چوسون یکی را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

سریال It’s Okay to Not Be Okay

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

این سریال به داستان یک مددکار بهداشت کم درآمد می پردازد که قلب پاکی داشته و انسان بسیار باهوشی است ولی وضع مالی خوبی ندارد. در عین حال او باید از برادر خود که مبتلا به اوتیسم است مراقبت کند.

در یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس شاهد نقش آفرینی کیم سوهیون هستیم که تقریبا ار سال 2015 تاکنون در هیچ سریالی در نقش اصلی ظاهر نشده است و حالا بعد از سال ها انتظار ، طرفداران می توانند بازی او در این سریال را ببینید.

علاوه بر کیم سوهیون، شاهد نقش آفرینی سئو یه جی هم هستیم که بازیگر کره ای سرشناسی است و در سریال هایی چون نجاتم بده و هوارانگ ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین فیلم های کره ای 2021

سریال Kingdom

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بعد از درخشش سریال دارک در نتفلیکس بود که نوبت به کره ای ها با سریالی جدید رسید. کره ای ها این بار با سریال Kingdom قرار بود به شهرت جهانی برسند. این سریال تاکنون در دو فصل در نتفلیکس منتشر شده است و طبعا می تواند نظر طرفداران بهترین فیلم های زامبی 2021 را جلب کند.

این سریال ایده ای بدیع در میان سریال های کره ای دارد و به ژانر پرطرفدار زامبی رو آورده است. البته که بعید است به محبوبیت سریال واکینگ دد برسد، ولی به طور چشمگیری نظر علاقه مندان جهانی را به خود جلب کرده است.

این سریال در طول دو فصل پخش یکی از پرطرفدارترین و بهترین سریال های کره ای نتفلیکس بود و افراد زیادی داستان آن را دنبال می کردند. داستان این سریال در دوره فئودالی کره بین اواخر سده 15 و اوایل سده 16 میلادی جریان دارد و مربوط به یک خانواده اشرافی است که پادشاهی بزرگی را اداره می کنند.

در همین حیت که سریال Kingdom نگاهی ریزبینانه و جالب توجه به شکاف طبقاتی جامعه فئودالی کره دارد، زامبی ها به شیوه ای متفاوت که تا به حال ندیده ایم وارد داستان شده و گره های داستانی و تنش را پیچیده تر می کنند. این سریال از جمله سریال هایی است که طبعا بعد از پایان هر قسمت، بلافاصله قسمت بعدی را پلی خواهید کرد. در ادامه با ما باشید.


بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    سریال my name هم باید به این لیست اضافه بشه. خسته نباشید.

    پاسخ

    وینچنزو فوق العاده است
    بعدش مشکلی نیست اگه خوب نباشی تو این لیست خیلی خوبه

    پاسخ

    اولین موردی که اشاره کردید رو به شدتت پیشنهاد میکنم
    این سریال رو دیدم و واقعا فوق العاده بود از همه لحاظ عالی بود و اصلا حوصله سر بر نبود جوری که مخاطب در طور دیدم فیلم مدام هیجان و استرس داشت و میشه بگم هیچی کم نداشت واقعا عالی بود و پیشنهادش میکنم

    پاسخ

    پیشنهاد میکنم اولی رو ببینید وازدست ندید خیلی سریال قشنگیه بعد اینکه ببینیدش مطمعن باشد منتظر فصل دومش میشید سریال هتل دل لونا رو هم پیشنهاد میکنم

    پاسخ

    پیشنهاد میکنم اولی رو ببینید وازدست ندید خیلی سریال قشنگیه بعد اینکه ببینیدش مطمعن باشد منتظر فصل دومش میشید

    پاسخ

    اع اع اع جای سه تا سریال که فوق العاده عالی و هیجان انگیزن خالیه
    موش
    خانه شیرین
    خوشبختی
    به نظر من موش بهترین و بی نقص ترین سریال جنایی هستش که کامل دیدم
    توصیه میکنم حتما این سریال رو ببینین

    پاسخ

    دوتا ی اولی +ویچنزو رو نگاه کردم عالیییی بودددن

    پاسخ

    sweet home کجاست؟؟؟؟ به شدت کمبودش احساس میشه.

    پاسخ

    با اختلاف وینچنزو برترینه بسیار سریال پر ماجرا و جذابی بود پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    پاسخ

    دقیقا
    وینچنزو نظیر نداره

    پاسخ