;
coinex

آغاز فرایند ساخت Dune: Part Two ؛ اکران قسمت دوم در نوامبر 2023

چندی پیش اخباری از بازه زمانی احتمالی اکران پارت دوم فیلم Dune منتشر شد و حال رسما خبر آغاز فرایند ساخت Dune: Part Two در ایتالیا منتشر شده است.

ساخت فیلم Dune 2 به زودی در کشور ایتالیا آغاز می‌شود. قسمت دوم این فیلم محبوب که با قسمت اول خود، نظر مثبت منتقدان را کسب کرد، با یک ماه تاخیر، در نوامبر سال 2023 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین فیلم های 2022

آغاز فرایند ساخت Dune: Part Two

مراحل پیش فیلمبرداری و ساخت قسمت 2 فیلم Dune در سکونتگاه Altivole ایتالیا آغاز شده و فیلمبرداری آن در “مقبره بریون” طراحی شده توسط کارلو اسکارپا انجام می‌شود. ساخت Dune: Part Two با حضور بازیگران فیلم در بوداپست، مجارستان اواخر این ماه در ۲۱ جولای (۳۰ تیر) آغاز می‌شود و فیلم در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) به اکران در می‌آید.

آغاز فرایند ساخت Dune: Part Two ؛ اکران قسمت دوم در نوامبر 2023
ساخت قسمت 2 فیلم Dune

فیلم Dune: Part 2 از اکران اختصاصی در سینماها برخوردار خواهد بود و همزمان با اکران در سینماها، بر روی استریم HBO Max منتشر نخواهد شد. فیلم “تل ماسه” بار دیگر توسط دنی ویلنوو کارگردانی خواهد شد. همچنین بازیگرانی قسمت اول از جمله تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، جاش برولین، خاویر باردم و زندیا یک بار دیگر در آن حضور خواهند داشت.

“لئا سیدو”، “کریستوفر واکن”، “آستین باتلر” و “فلورنس پیو” نیز از جمله بازیگران جدید فیلم هستند. با این حال، انتظار نداشته باشید که اسکار ایزاک را در نقش دوک لتو آتریدس، جیسون موموآ در نقش دانکن آیداهو و بابس اولوسانموکون در نقش جمیس ببینید، زیرا همه آن‌ها در جریان اتفاقات اولین فیلم کشته شدند.

با در نظر گرفتن این موضوع که در حال حاضر اکران فیلم‌ها به روال سابق پیش از کرونا بازگشته و هر فیلم بزرگ با حداقل ۴۰۰۰ سالن سینما اکران می‌شود، می‌توان انتظار فروش بسیار بهتری را برای قسمت دوم در پاییز سال آینده داشت.

اولین فیلم حدود نیمی از کتاب “هربرت” را پوشش داد و با پذیرش پل و لیدی جسیکا در Fremen و در راه خانه استیلگار به پایان رسید. در شرایطی که House Atreides تقریباً تخریب شده است، در ادامه این بازی آن‌ها علیه امپراتوری حضور خواهند داشت؛ جایی که ما مطمئناً شاهد چشم اندازهای بیشتری از پل در مورد آینده او در رهبری شورش علیه امپراتوری خواهیم بود.

با فرض اینکه ویلنوو کتاب را همانطور که در فیلم اول دنبال می‌کرد، در قسمت دوم نیز دنبال کند، انتظار می‌رود که یک جهش زمانی مشاهده شود. این فیلم در Rotten Tomatoes توانست ۸۳٪ رضایت منتقدان و ۹۰٪ رضایت تماشاگران را دریافت کند. در کنار ساخت دنباله، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت فرقه بنی جزیره با عنوان Dune: The Sisterhood نیز در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو درباره آغاز فرایند ساخت Dune: Part Two در ایتالیا چیست؟ آیا قسمت دوم موفق به جلب نظر مخاطبان می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر