;
coinex

بازی NBA 2K23 به زودی رونمایی می شود

2K Games با پستی در توئیتر اعلام کرد که بازی NBA 2K23 به زودی عرضه می‌شود. همچنین به طور همزمان قرار است تریلری از بازی NBA 2K23 نیز منتشر شود.

با ورود به نیمه دوم سال جدید میلادی، بازی‌های جدید معرفی خواهند شد. یکی از بازی‌های ورزشی که محتملا قرار است در اواخر شهریور عرضه شود، بازی NBA 2K23 است که باید به زودی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

رونمایی از بازی NBA 2K23

در پی انتشار پست توئیتر توسط اکانت رسمی 2K Games، این ناشر و استودیو Visual Concepts قصد دارند که با انتشار تریلر بازی NBA 2K23 ما را با بازیکن روی کاور بازی، زمان عرضه بازی NBA 2K23، گیم‌پلی و ویژگی‌های جدید آن آشنا کنند.

رونمایی از بازی NBA 2K23 ؛ زمان عرضه بازی ورزشی + تریلر
بازی NBA 2K23

هنوز زمان رونمایی از بازی مشخص نیست، اما احتمالا این اتفاق طی چند هفته آینده رخ خواهد داد. 2K معمولا در ماه جولای نسخه‌ جدید این بازی بسکتبالی را به طرفداران معرفی می‌کند.

ما در تکراتو زمان عرضه بازی NBA 2K23 و انتشار تریلر جدید این بازی ورزشی را به اطلاع‌تان می‌رسانیم، پس برای تماشای تریلر نیز تکراتو را دنبال کنید. علاقه‌مندان به بازی‌های ورزشی ویدیویی بی‌صبرانه منتظر تجربه شبیه‌ساز مورد علاقه خود هستند.

شرکت 2K Games همانند سال‌های گذشته سخت مشغول ساخت و عرضه شبیه‌ساز یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ورزشی یعنی بسکتبال در قالب بازی NBA 2K23 است.

پلتفرم مقصد NBA 2K23 یکی از موضوعات مهم برای طرفداران است و این احتمال وجود دارد که خبری از نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نباشد. البته بازی‌های ورزشی که به صورت سالانه عرضه می‌شوند، بیشتر از کنسول‌های نسل قبل پشتیبانی می‌کنند. بازی NBA 2K22 در حال حاضر روی کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

NBA 2K22 (نسخه قدیمی بازی) با وجود اینکه بازی بدی نبود، اما برای طرفداران قدیمی این فرانچایز تکراری شده بود. امیدواریم که Visual Concepts در طراحی بهتر نسخه جدید بازی،‌ نهایت تلاش را کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی از NBA 2K23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر