;
coinex

سروش صحت ممنوع الکار نیست! ادعای جدید مدیر شبکه نسیم

طبق گفته‌های مدیر شبکه نسیم، سروش صحت ممنوع الکار نیست و مانعی برای فعالیت این بازیگر و کارگردان ایرانی در تلویزیون وجود ندارد. وی اشاره کرد که سریال‌های ایشان باز پخش می‌شوند.

در نشست مدیران شبکه نسیم در تاریخ یکشنبه 12 تیر ماه در اداره کل روابط عمومی صداوسیما، مدیر شبکه نسیم جناب آقای محمدرضا خوشرو و مدیر گروه تولید شبکه، جناب آقای مرتضی جاسبی، سخنانی را در رابطه با برنامه‌های آتی شبکه نسیم، حواشی برنامه کتاب باز و ممنوع الکار بودن سروش صحت ارائه دادند.

سروش صحت ممنوع الکار نیست!

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، در نشست مدیران این شبکه در تاریخ یکشنبه ۱۲ تیر ماه، درباره برنامه‌های جدید این شبکه توضیح داد:

در حوزه طراحی برندهای جدید این راهبرد مد نظر است که با رویکرد محتوایی‌تر به برنامه‌ها بپردازیم ما قائل به سرگرمی فقط برای سرگرمی نیستیم. بلکه سرگرمی باید محتوایی هم عرضه کند.

ما چندین برند را در دستور کار قرار دادیم که به مرور یک به یک را روی آنتن می‌بینیم. از جمله برنامه‌هایی که زودتر روی آنتن می‌روند «طنزستان» است که با کمک استان‌ها شکل گرفته است.

سروش صحت ممنوع الکار نیست!
خوشرو، مدیر شبکه نسیم

خوشرو تصریح کرد:

آیتم‌های طنز نمایشی هم داریم، «جواهر سرخ» به زودی به آنتن می‌رسد. مسابقه‌های محتوایی داریم که بازطراحی برای برخی مسابقه‌ها انجام می‌شود.

در ادامه جلسه، مدیر گروه تولید شبکه، جناب آقای مرتضی جاسبی به ساخت فصل جدید برنامه محبوب «کودک شو» اشاره کرد. مدیر شبکه نسیم نیز در ادامه سخنانش درباره توقف برنامه «کتاب باز» عنوان کرد:

«کتاب باز» یکی از سرمایه‌های سازمان است و حتماً حفظ می‌شود. برخی از رسانه‌ها کمی عجله دارند. هر برنامه‌ای چالش‌هایی دارد. آن برنامه هم همینطور است، چند نکته دارد که تاکنون ۲۵۰ قسمت از آن پخش شده و خستگی زیاد داشته، برخی از عوامل هم سر کار دیگر هستند.

ما هم نکاتی داریم. باید نگاهی به آن نماییم و مواردی را به فرم و محتوا آن اضافه کنیم. سازمان نیز درگیر تحولات است. قبول داریم این فاصله بیش از یک سال شده است اما برنامه‌های دیگر مثل خندوانه هم به وقفه‌های طولانی خورده‌اند. ولی نمی‌خواهیم برنامه آسیب ببیند، خیلی پیگیریم که به جمع بندی قاطع برسیم، در این حوزه برنامه‌های دیگری هم داریم.

اما مدیر شبکه نسیم در واکنش به ممنوع الکار بودن سروش صحت افزود:

او که ممنوع الفعالیت نیست، در فضای رسانه‌ای کار می‌کند، در شبکه تماشا اسفند ماه سریالی از او را پخش کردیم. اما بحث خود برنامه است که چطور می‌تواند اهداف را محقق کند.

سروش صحت ممنوع الکار نیست!
سروش صحت ممنوع الکار نیست

دیگر برنامه‌هایی که احتمالا از شبکه نسیم پخش خواهند شد، طبق گفته‌های جاسبی، در ذیل لیست شده‌است:

  • برنامه‌ جدید «آب و آتش» بعد از دهه اول محرم، در دهه سوم مرداد
  • سری جدید مسابقه «هوش برتر»

جاسبی افزود:

سعی داریم در این باره زمانی ۲۰ مرداد تا پایان شهریور در عین اینکه فضای ماه صفر حفظ شود برنامه‌هایی را هم روی آنتن داشته باشیم.

خوشرو در پایان جلسه، درباره ساخت برخی برنامه‌های موازی در شبکه‌ها عنوان کرد: برنامه‌هایی که گل می‌کنند و موفق هستند تکرار می‌شوند. ما هم در شبکه نسیم این کار را انجام می‌دهیم و از موفقیت‌ها استفاده می‌کنیم. دیگران هم طبیعتاً این کار را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فعالیت سروش صحت در صداو سیما چیست؟ دیدگاه خود را در بخش گامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر