;
coinex

رکورد شکنی Stranger Things ؛ پربیننده‌ترین عنوان در تمام سرویس‌های استریم!

رکورد شکنی Stranger Things که آن را به پربیننده‌ترین برنامه در بین همه سرویس‌های استریم بدل کرده بی‌تردید نشان از محبوبیت بی‌نظیر این سریال است.

بعد از انتشار بخش اول فصل چهارم سریال Stranger Things از تاریخ ۳۰ می تا ۵ ژوئن، در مجموع ۷.۲ میلیارد دقیقه تماشا شد. قبل از “چیزهای عجیب”، دو سریال “Tiger King” و “Ozark” رکورد ۵ میلیارد دقیقه تماشا را داشتند، که این سریال رکود آن‌ها را شکست.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2022

رکورد شکنی Stranger Things

آمار داخلی نتفلیکس از تعداد بینندگان بخش اول فصل ۴ سریال “چیزهای عجیب” که شامل ۷ اپیزود اول این فصل می‌شود، بیانگر آن است که فقط در طول آخر هفته‌ ۲۷ام تا ۲۹ام ماه می، بینندگان بیش از ۲۸۶.۸ میلیون ساعت به تماشای این سریال پرداختند که معادل ۱۷.۲ میلیارد دقیقه است.

رکورد شکنی Stranger Things ؛ پربیننده‌ترین عنوان در تمام سرویس‌های استریم!
رکورد شکنی Stranger Things

البته از آنجایی که در این بررسی، کل فصل‌های سریال و همچنین فقط کاربرانی که ازطریق تلویزیون به تماشای سریال پرداختند در نظر گرفته شده است؛ این دو آمار با هم اختلاف دارند.

تاکنون چهار فصل از سریال ساخته و پخش شده‌است. فصل اول سریال در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ و در ۸ قسمت یک ساعته توسط نتفلیکس منتشر شد. فصل دوم نیز در ۹ قسمت و در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ و فصل سوم باز هم در ۸ قسمت و در تاریخ ۴ ژوئیه ۲۰۱۹ پخش شد.

فصل چهارم در ۹ قسمت تولید شد که هفت قسمت نخست در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ و دو قسمت پایانی نیز در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفت. سریال برای فصل پنجم و پایانی نیز تمدید شده‌است.

داستان سریال Stranger Things

وقایع سریال در اوایل دههٔ هشتاد میلادی در شهر خیالی هاوکینز واقع در ایالت ایندیانا رخ می‌دهد. در این شهر کوچک که همه یکدیگر را می‌شناسند، یک حادثه عجیب و غریب، زنجیره‌ای از وقایع را آغاز می‌کند که منجر به ناپدید شدن یک کودک به نام ویل بایرز می‌شود.

وقتی این پسر جوان ناپدید می‌شود، مادرش، یک رئیس پلیس و دوستانش باید با نیروهای ماوراطبیعی وحشتناک مقابله کنند تا او را پس بگیرند. این اتفاق باعث می‌شود که این جامعه صلح‌آمیز دچار تنش شود.

سریال چندین خط داستانی مرتبط به هم را دنبال می‌کند. یک آزمایشگاه دولتی در هاوکینز، به صورت مخفی در حال پژوهش و آزمایش درباره دنیاهای موازی است. سرانجام نیز موفق می‌شوند پلی میان دنیای واقعی و دنیای موازی (که در سریال “دنیای وارونه” نامیده می‌شود) بزنند.

برای ارتباط با آن از دختر بچه‌ای بنام الون استفاده می‌کنند. این دختر بچه قدرت‌های فراطبیعی دارد. آزمایش‌های این آزمایشگاه، طوری که انتظار می‌رفت پیش نرفت. الون همراه با یک هیولا، از دنیای موازی گذشته و به دنیای واقعی باز می‌گردد. خانواده‌ای که به دنبال پسرشان بودند، در مسیر یافتن او، با الون آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکورد شکنی Stranger Things چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر