;
coinex

بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass ماه جولای به زودی معرفی می‌شوند

مایکروسافت در نظر دارد بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass ماه جولای را به‌زودی معرفی کند. این ماه طرفداران بازی‌های Co-Op باید هیجان زده شوند.

مایکروسافت تا زمان نگارش این خبر، هنوز همه بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass را برای جولای 2022 (تیر تا اوایل مرداد) معرفی نکرده است؛ اما اطلاعیه‌های قبلی به طرفداران درباره برخی از بازی‌های جدیدی که در این ماه عرضه می‌شوند، داده شده است. تاکنون بر اساس آنچه که مشترکین Xbox Game Pass در مورد بازی‌های جدید این ماه می‌دانند، به نظر می‌رسد جولای 2022 برای کسانی که به بازی‌های چند نفره علاقه دارند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass برای جولای 2022 با اضافه شدن عنوان Far Cry 5 از کمپانی یوبی‌سافت آغاز شد. در کل بازی Far Cry 5 یک تجربه تک‌نفره است، اما همچنان گزینه‌های Co-op و چند نفره نیز در آن وجود دارد. در دسترس بودن این بازی در سرویس Xbox Game Pass می‌تواند باعث شود که بازیکنان این سرویس به‌راحتی و بدون پرداخت مبلغ بیشتری به تجربه چند نفره این بازی بپردازند.

بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass در ماه جولای

در تاریخ 14 جولای، مشترکین این سرویس می‌توانند منتظر یک بازی چند نفره جدید دیگر به‌نام Escape Academy باشند. در ابتدا قرار بود Escape Academy در ماه ژوئن و به‌عنوان بازی روز اول انتشار به سرویس Xbox Game Pass راه پیدا کند، اما در آخرین لحظه به تعویق افتاد و اکنون در 14 جولای باید منتظر آن بود. در واقع عنوان Escape Academy یک بازی فرار از اتاق است. بازیکنان باید با حل کردن انواع و اقسام پازل‌ها خود را از اتاق‌هایی که درون آن‌ها گرفتار شده‌اند نجات دهند. این بازی قابلیت بازی کردن به‌صورت تک‌نفره و چند نفره به صورت لوکال و آنلاین را دارد.

بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass ماه جولای به زودی معرفی می‌شوند

 

در 19 جولای (28 تیر)، مشترکین سرویس Xbox Game Pass باید منتظر بازی Co-op دیگری باشند. این عنوان As Dusk Falls نام دارد و در روز اول انتشار خود به این سرویس راه پیدا می‌‎کند. As Dusk Falls یک بازی روایت محور با سبک هنری منحصر به فردی است که با بازی‌های ساخته شده توسط Supermassive Games مقایسه شده است. از آنجایی که As Dusk Falls دارای یک حالت Co-op برای حداکثر هشت بازیکن است، بنابراین گیمرهای co-op که عاشق داستان‌های عمیق در بازی‌ها هستند، باید اوقات خوشی را با این عنوان داشته باشند.

این احتمال وجود دارد که بازی‌های چند نفره بیشتری در این ماه برای سرویس Xbox Game Pass در نظر گرفته شده باشند که هنوز معرفی نشده‌اند. اما مایکروسافت احتمالا تمام بازی‌های جدید سرویس محبوب خود که در نیمه اول ماه جولای 2022 عرضه می‌شوند را به‌زودی معرفی خواهد کرد. بنابراین طرفداران باید منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه باشند.

همان‌طور که بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass برای جولای 2022 قرار است لحظات هیجان‌ انگیزی را برای گیمرهای co-op ثبت کند، برخی از بازی‌ها نیز در جولای 2022 از این سرویس خارج می‌شوند. یکی از این عناوین بازی چند نفره و روگ‌لایک فرزندان مورتا (Children of Morta) از استودیو ایرانی دد میج است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر به این سبک بازی علاقه دارید، تا دیر نشده این بازی را حتما تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

شما هم منتظر اعلام بازی‌های جدید ماه جولای بر روی این سرویس محبوب هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر