;
coinex

نقشه چند نفره جدید بازی Splatoon 3 فاش شد

بازی Splatoon 3 چند ماه دیگر بر روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و حالا نینتندو تصمیم گرفته است تا جزئیات بیشتری را از این بازی منتشر کند.

پس از موفقیت Splatoon 2 برای نینتندو سوییچ، بازی Splatoon 3 عرضه می‌شود تا یک تجربه بزرگ برای طرفداران این فرنچایز پر از رنگ باشد. حال با این‌که این بازی چند ماه دیگر عرضه می‌شود، نینتندو تصمیم گرفته است یکی از نقشه‌های کاملا جدید موجود در Splatoon 3 را فاش کند.

Splatoon 3 دومین نسخه از این فرنچایز است که برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. اولین بازی از این سری یک بازی انحصاری برای Nintendo Wii U بود. سری Splatoon به خاطر مبارزات چند نفره خلاقانه که در آن دو تیم چهار نفره از بازیکنان در تلاش برای پوشاندن نقشه با بیشترین جوهر ممکن هستند و برای این‌کار دست به یک مبارزه هیجان انگیز می‌زنند، شناخته شده است. بازیکنان انواع سلاح‌ها و تجهیزات پر از جوهر را در اختیار دارند تا در حالت‌های تک نفره یا چند نفره بازی کنند. دنیای Splatoon مملو از آهنگ‌های بسیار عالی است و بازیکنان در یک فضای آنلاین بسیار رقابتی و رنگارنگ با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

فاش شدن نقشه جدید برای بازی Splatoon 3

محتوای جدید زیادی در Splatoon 3 از جمله سلاح‌ها و نقشه‌های جدید در انتظار بازیکنان است. نینتندو از طریق حساب رسمی توییتر Splatoon، نقشه چندنفره جدید Splatoon 3 را با عنوان “Mincemeat Metalworks” معرفی کرد. نقشه Mincemeat Metalworks یک تاسیسات صنعتی است که با هدف تولید بیشتر ضایعات ساخته شده است. در واقع، بسیاری از بلوک‌های بزرگ از ضایعات فلزی در سرتاسر مرکز این نقشه طبقه‌بندی شده‌اند. پس از بررسی بیشتر نیز بسیاری ادعا می‌کنند که نقشه Mincemeat Metalworks از نظر وسعت بزرگتر از نقشه‌های Splatoon قبلی است. اگر این ادعا درست باشد، انتخاب نقشه‌ها در بازی Splatoon 3 می‌تواند بسیار متنوع و چالش برانگیز باشد.

نقشه چند نفره جدیدی برای بازی Splatoon 3 فاش شد

نقشه Mincemeat Metalworks به مجموعه رو به رشدی از محتوای جدید Splatoon 3 می‌پیوندد که امسال توسط نینتندو فاش شده است. در ژوئن گذشته نیز نینتندو نقشه “Undertow Spillway” را رونمایی کرد. به گفته نینتندو این نقشه مربوط به درگیری‌های استراتژیک و سخت در میان مردم محلی Splatsville می‌شود.  زمین‌های متنوع Undertow Spillway چالشی را برای تیم‌ها به‌وجود می‌آورد که سعی می‌کنند در یک مسابقه رقابتی بر یکدیگر برتری پیدا کنند.

بسیاری از طرفداران سری Splatoon در توییتر، با نقشه جدید Mincemeat Metalworks بازی Splatoon 3 مجذوب و هیجان زده شده‌اند. زمانی که این نقشه در توییتر فاش شد، بیش از 7000 لایک را در طول روز به‌دست آورد. از Splatoon اصلی تا Splatoon 2: Octo Expansion نینتندو ثابت کرده است که دنیای Splatoon همیشه پر از اسراری برای کشف کردن بوده است. با این تفاصیر بازی Splatoon 3 باید نقاط قوت نسخه قبلی را بهبود ببخشد تا تجربه ارزشمندی را برای کهنه‌کاران و تازه‌واردان به‌طور یکسان ارائه دهد. بازی Splatoon 3 در تاریخ 9 سپتامبر برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فاش شدن نقشه جدید برای این بازی به شدت مورد انتظار چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر